Claire
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.229
- Lengte
- 1m62
Boven de 70 iig
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie mensen die niet weten waar ze het over hebben, om vervolgens mensen voor de rechter te slepen, daarmee iedereens tijd en geldt te verspillen liever verdwijnen.

dus als een dokter door desinteresse ,arrogantie of grove nalatigheid ervoor zorgt dat je moeder /vader /opa / oma onnodig doodgaat
is er niets aan de hand volgens jou![]()
dus als een dokter door desinteresse ,arrogantie of grove nalatigheid ervoor zorgt dat je moeder /vader /opa / oma onnodig doodgaat
is er niets aan de hand volgens jou![]()
best wel een domme opmerking ,
"Veel patiënten moeten kunstmatig beademd worden. Vaak is een endotracheale intubatie nodig. Niet weinigen worden veertien dagen lang verdoofd op hun buik gelegd met een buis in de luchtpijp. Ook jongeren worden getroffen. De meeste mensen genezen op zo’n manier wel"........
best wel een domme opmerking ,
"Veel patiënten moeten kunstmatig beademd worden. Vaak is een endotracheale intubatie nodig. Niet weinigen worden veertien dagen lang verdoofd op hun buik gelegd met een buis in de luchtpijp. Ook jongeren worden getroffen. De meeste mensen genezen op zo’n manier we maar ouderen of patiënten met andere complicaties kunnen soms niet worden gered. l"........
Ernst van de ziekteverschijnselen | Risico op een fatale afloop | Behandeling met medicatie |
| Mild | Nee | Geen behandeling |
| Mild | Ja | In principe geen behandeling, uitzonderingen daar gelaten. |
| Matig ernstig | Ja of nee | Behandeling met chloroquine of lopinavir/ritonavir. De dosering is afhankelijk van de leeftijd van de patiënt. |
| Zeer ernstig | Ja of nee | Combinatiebehandeling van chloroquine en remdesivir. De dosering is afhankelijk van de leeftijd van de patiënt. |

Ja maar kinderen krijgen geen symptomen dus kunnen ze het ook niet verspreiden.

Volgens Rutte is gezondheid belangrijk maar het mag geen geld kosten.Ik heb afgelopen donderdagavond de persconferentie en het "debat" in de kamer van A tot Z gevolgd.
Heb me dood lopen ergeren aan de tergende drogreden dat Rutte er maar op hamert dat beslissingen worden genomen op basis van de bekende feiten. Echter, het merendeel van die zogenaamde "feiten" zijn op z'n best nog steeds niet meer dan "educated guess-hing".
Ergo, er worden zeer belangrijke beslissingen genomen op basis van een soort intellectueel giswerk.
Beste voorbeeld is het alles sluiten en af te gelasten, behalve de scholen basis van bepaalde arbeids-economische argumenten.
Wat een klinkklare nonsens, scholen sluit je juist als een van eerste instanties in dit soort situaties.
Kuzu maakte in mijn optiek ook terecht de opmerking dat alle andere landen die dit wel meteen hebben gedaan dan gek zijn of iets dergelijks.
Daarbij vond ik het zéér zorgwekkend om te zien hoe het merendeel van de kamer het duidelijk niet met deze beslissing eens was en daar volkomen terecht opmerkingen over maakte, maar Rutte toch zijn poot stijf bleef houden met het argument: "als kinderen thuis moeten blijven, dan dwing je ouders die belangrijke (medische) functies hebben ook thuis blijven".
Lijkt mij niet tegen het belang van wél sluiten op te wegen:
- Net alsof alle ouders van schoolgaande kinderen een dergelijk vitale functie hebben.
- Kinderen van 10 jaar en ouder meestal prima alleen thuis zijn en sowieso mbo scholen zouden geen probleem moet zijn in dat opzicht.
- Als kinderen op-openblijvende-scholen Corona oplopen is de kans zeer groot dat ze hun ouders besmetten en daarmee sowieso ook uitschakelen.
Dan is het dweilen met de kraan open dus.
Daarnaast heeft Rutte duidelijk geen idee hoe de "hygienische" realiteit op de meeste scholen is, iets wat dit stukje wat je geplaatst hebt heel goed duidelijk maakt.
- Scholen zijn per definitie gemeenplaatsen van meer dan 100 personen.
- Deze groep -met name tot de leeftijd van 10- jaar is per definitie een brandhaard van ziektekiemen.
Als Rutte blijkbaar zelf al niet zijn eerder gestelde decreet "geen handen schudden" vrijwel direct met de voeten treed, wat verwacht je dan van de jeugd en dan met name de echt kleine kinderen?
- De vaak vieze omgeving op scholen (op micro niveau) draagt daar nog eens sterk aan bij.
- Hoewel jongeren zelf een gering gezondheidsrisico lopen, kunnen ze wel een besmettingsrisico voor andere -kwetsbare groepen- vormen.
- Een aanzienlijk deel van docenten en medewerkers vallen in de leeftijdscategorie van 50 jaar en ouder, waar de gezondheidsrisico’s hoger worden ingeschat.
En dan ook nog: Nauwe gangen, hoestende en niezende kinderen in kleine ruimten en daarin laten we dan de oppas opa's en oma's de kindertjes naar school brengen. (Speerpunt van Wilders)
Dit soort toestanden zijn gewoon niet te controleren en al helemaal niet door onderwijspersoneel.
Je legt deze dan ook een druk en verantwoordelijkheid op die onterecht is.
In mijn optiek is het nog steeds beter om (zo veel mogelijk) te voorkomen dan te genezen.
Daarom ben ik ook blij dat er flink wat scholen zijn die er zelf voor kiezen om hun deuren voorlopig te sluiten en/of voor alternatieve vormen van onderwijs te kiezen zoals online.
Volgens Rutte is gezondheid belangrijk maar het mag geen geld kosten.
Ja maak je maar geen zorgen. Die valt nu door de mand.Je vat hiermee goed samen waarom ik het altijd een onbetrouwbare charlatan heb gevonden.
Hoe pijnlijk duidelijk wordt dit door de huidige situatie!