AndroidHealthClinic

Coronavirus

Je legt niks uit je cherry picked een of andere kekke professor die geen reet met deze discussie te maken heeft en komt over als een over het paard getild mannetje door zo denigrerend te reageren.

Ben iig blij dat je dankbaar bent naar de biologen en experts die hebben uitgevonden dat dit een virus is en het zich verspreid via deeltjes in de lucht die je slijmvliezen in gaan!11
Bruur hij heeft alles met deze discussie te maken.. dat is een expert op dit gebied.. maar eerlijk, heb je speciaal onderwijs gedaan?

Zo al het nieuws wel weer gehad voor vandaag. Nu over naar Jensen, het échte geluid! :angstig:

Kan de oude karma knop niet terug komen? Wil soms een korte reactie sturen naar iemand dmv karma, moet per se met pm ???

#coronagym

OHP setup.
20200317_222708.jpg

Even eerlijk, zijn veel Nederlanders niet te eigenwijs (egocentrisch o.i.d?) voor dergelijke aanwijzingen of zelfs een lockdown?

En dan met je vieze vingers op het knopje drukken terwijl de lift al onderweg is. :D

En dan met je vieze vingers op het knopje drukken terwijl de lift al onderweg is. :D
Ik doe dat normaliter al zo vaak als mogelijk met een papiertje. Zelfde geldt voor deuren in openbare ruimtes. Met name toiletten en prullenbakken.

Als de lift al onderweg is, dan hoeft dat toch helemaal niet?
Ik bedoel in het algemeen als je wel moet drukken in de lift, of op liftknopje drukken buiten de lift dat die stopt en opengaat op de betreffende verdieping. Maar goed, ik gebruik ook een wattenstaafje als ik zalf uit een pot haal wanneer er geen pompje is.

Blij dat ik een homegym heb. Mijn broer heeft dat niet en kan nu wellicht de komende maanden niet gaan trainen..

Dat zijn wel de interessante docu’s ipv die politieke correcte zooi.

Terug
Naar boven