MuscleMeat

Coronavirus

Dat zijn wel de interessante docu’s ipv die politieke correcte zooi.
idd vermakelijke poppenkast weet niet of je het echt een docu kunt noemen , zag van de week een vice reportage van een half Jamaicaanse reporter die een tijdje opstap ging met een Zweedse nationalistische jongeren groep .beide partijen konden mekaar wel vinden uiteindelijk

Lockdown in België, ik ben benieuwd hoe dit opgevolgd gaat worden.

FB_IMG_1584484122614.jpg

Eerlijk, wie van jullie is ook buiten als een halve tamme gaan klappen?
Jij natuurlijk vast niet. Ik begrijp het probleem niet. Het is toch een prima initiatief om steun te betuigen aan iedereen die overuren maakt en zich de ballen uit de broek rent . Wees eens wat positiever en doe gewoon mee. Ik vond het wel een mooi gebaar van saamhorigheid en eensgezindheid. Dat zien we veel te weinig.

Ik vind het wél tof dat je tijdens een lock down buiten mag sporten. Nu maar hopen dat je gezond blijft.

• Like
Waarderingen: BB_
Nee niks aan de hand, maar het idee dat iedereen het kan krijgen en de één er meer last van heeft dan de ander.
Ik ga er niet vanuit dat ik het niet krijg.

Big Brother Deutsland gezien, zat stukje in het journaal. Die wisten nog niks.

Here we go.

Na heel veel gedoe m'n vlucht weten om te boeken. Een dag eerder met dezelfde route. Is alsnog pas over 4 dagen (21e), dus kan van alles gebeuren..

Dit is toch wel een hele interessante Jensen:

Erger me wel aan alle sensatie berichten in de media van 1 of 2 personen die er slecht aan toe zijn. Zeg niet dat het zomaar een griep is, maar volgens mij kunnen er al veel meer mensen besmet zijn zonder dat ze weten dat het Corona is.
Vrienden van een collega hebben het ook en zijn getest, die zijn enkel een beetje verkouden. Dus misschien heb je het zelf ook al wel gehad, en zijn er al veel meer besmettingen dan gedacht.

Terug
Naar boven