Fitness Seller

Coronavirus

Het aantal doden in Nederland en het feit dat alleen nog zwakke mensen getest worden geeft wel aan dat het aantal besmettingen echt veeeel hoger is dan de cijfers zeggen.

Ik zou zeggen minimaal 5x zoveel.

Het aantal doden in Nederland en het feit dat alleen nog zwakke mensen getest worden geeft wel aan dat het aantal besmettingen echt veeeel hoger is dan de cijfers zeggen.

1584549003406.png

En mensen die geen idee hebben dat ze besmet zijn (geweest). Dus ligt het sterftecijfer automatisch stukken lager.

• Like
Waarderingen: mat
En mensen die geen idee hebben dat ze besmet zijn (geweest). Dus ligt het sterftecijfer automatisch stukken lager.
Ja ik heb een raar weekje achter de rug.
Ik had een loopneus voor 4 dagen langst 1 gat. En voor 2-3 dagen benauwd gevoel aan mijn longen. (geen kuch, gewoon beetje kortademig)
Nu is alles weg.
Hopelijk geen 100 man besmet. :fluit:

Ja ik heb een raar weekje achter de rug.
Ik had een loopneus voor 4 dagen langst 1 gat. En voor 2-3 dagen benauwd gevoel aan mijn longen.
Nu is alles weg.
Hopelijk geen 100 man besmet. :fluit:
Kan goed zijn dat je het had. Er zullen immers een hoop mensen zijn met slechts milde klachten voor enkele dagen tot nauwelijks klachten. Geloof dat ze uitgaan dat gemiddeld twee tot drie andere mensen worden besmet bij iemand met corona.

De tweede kamer is er ook niet op gericht om het gigantische ambtelijke apparaat in zijn geheel te controleren, ze beoordeelt (reactief) de besluiten van het kabinet.

Je moet niet te veel geloven van wat Baudet allemaal roept ;)
Naar welke politicus zou je dan wel moeten luisteren?

Naar welke politicus zou je dan wel moeten luisteren?

In hoe verre zijn mensen nog objectief?
Alle Baudet fans zullen zijn oplossing steunen, de Klavertjes die van hem. Wat Trump ook doet het is ook nooit goed.
Dat terwijl dit helemaal los staat van andere kwesties, willen we meer of minder Corona?

• Haha
Waarderingen: BB_
Alle Baudet fans zullen zijn oplossing steunen, de Klavertjes die van hem. Wat Trump ook doet het is ook nooit goed.
Dat terwijl dit helemaal los staat van andere kwesties, willen we meer of minder Corona?
Trump... Ooh boi dan liever klaver

Tuurlijk zijn mensen niet objectief. Meeste wetenschappers ook niet.

Het milieu is een leugen! Ik stem gewoon mooi VVD. Die Rutte is net dat brandend gevoel bij het pissen, op een gegeven moment accepteer je het en ga je het stiekem waarderen.

Terug
Naar boven