- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
das een mooie reactie ^^
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kuzu?Ik heb daar zeker een mening over, maar als ik die hier uit dan knopen jullie me helemaal op. Is bovendien niet het juiste topic![]()
Zegt niks, @mat is ook cum louder gepromoveerd.
Ging die echt KO?Het werd Bruins allemaal ff te veel.
Inb4 flauwe grapjes.
Ja serieus. Ik zit het live te kijken op NPO1 en opeens stort ie in elkaar.
Heftig. Even zien.Ja. Ik zit het live te kijken op NPO1 en opeens stort ie in elkaar.
Wilders is een killer lol ^^Ja serieus. Ik zit het live te kijken op NPO1 en opeens stort ie in elkaar.
Hij lag al een tijdje aardig onder vuur. Bij een vraag van volgens mij Wilders ging ie neer.
Dit voel je toch aankomen (je ziet hem strugglen)? Waarom gaat hij zelf niet even zitten, moet heel NL nou zien hoe je door je hoeven zakt?

In zijn thuisgym.Waarschijnlijk had hij een zware benen training gedaan![]()
Ja en nee.Die man staat ook ontzettend onder druk, slaapt weinig en moet ondertussen nog alle feiten op een rijtje hebben. Minister zijn is sowieso al ellendig druk, laat staan in deze periode.
chapeau dat hij alsnog probeert om het debat aan te gaan en daar te staan voor de Nederlanders.
Of straalbezopenWaarschijnlijk had hij een zware benen training gedaan![]()
Er worden op dit moment onmenselijke dingen gevraagd van onze bewindvoerders. Dit soort zaken weet je niet van tevoren en je kan hier gewoon niet op berekend zijn.Als je het niet aankan dan moet je het overlaten aan anderen die wel stevig genoeg in hun schoenen staan.