Fitness Seller

Coronavirus

Het werd Bruins allemaal ff te veel.

Inb4 flauwe grapjes.

Dit voel je toch aankomen (je ziet hem strugglen)? Waarom gaat hij zelf niet even zitten, moet heel NL nou zien hoe je door je hoeven zakt?

[ ] geschikt
[X] ongeschikt

Maar zonder dolle, die gast staat al enkele weken gigantisch onder druk met dit uiteindelijk tot gevolg. Geen positie om graag in te zitten op het moment.

Die man staat ook ontzettend onder druk, slaapt weinig en moet ondertussen nog alle feiten op een rijtje hebben. Minister zijn is sowieso al ellendig druk, laat staan in deze periode.
chapeau dat hij alsnog probeert om het debat aan te gaan en daar te staan voor de Nederlanders.

Die man staat ook ontzettend onder druk, slaapt weinig en moet ondertussen nog alle feiten op een rijtje hebben. Minister zijn is sowieso al ellendig druk, laat staan in deze periode.
chapeau dat hij alsnog probeert om het debat aan te gaan en daar te staan voor de Nederlanders.
Ja en nee.
Als je het niet aankan dan moet je het overlaten aan anderen die wel stevig genoeg in hun schoenen staan. Op dit moment is sterk leiderschap nodig.

Dit klinkt hard en ik zal wel wat over mij heen krijgen, maar dat neemt niet weg dat deze meneer gewoon ongeschikt is voor deze positie tijdens deze crisis.

En nee ik wil niet zeggen dat ik het beter kan.

Als je het niet aankan dan moet je het overlaten aan anderen die wel stevig genoeg in hun schoenen staan.
Er worden op dit moment onmenselijke dingen gevraagd van onze bewindvoerders. Dit soort zaken weet je niet van tevoren en je kan hier gewoon niet op berekend zijn.

Jouw opmerking doet me overigens aan Trump denken, in zijn campagne tegen Hillary.

(geen waardeoordeel overigens)

Edit: sterke leider zou m.i. inderdaad ook zijn een onuitputtelijk uithoudingsvermogen, maar daar wordt in het kader van het ministerschap niet op geselecteerd ;)

Terug
Naar boven