apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke 52 rokers zorgen voor de dood van één niet-roker
![]()
Wereldwijd zorgen elke 52 rokers voor de dood van een niet-roker. In Nederland ligt het aantal rokers dat voor de dood van één niet-roker zorgt ‘ergens tussen de 45 en 65’. In Amerika, waar de antirookmaatregelen strenger zijn en niet-rokers minder worden geconfronteerd met sigarettenrook...www.ad.nl
Elke 52 geboortes zorgen voor de dood van 52 mensen.Elke 52 rokers zorgen voor de dood van één niet-roker
![]()
Wereldwijd zorgen elke 52 rokers voor de dood van een niet-roker. In Nederland ligt het aantal rokers dat voor de dood van één niet-roker zorgt ‘ergens tussen de 45 en 65’. In Amerika, waar de antirookmaatregelen strenger zijn en niet-rokers minder worden geconfronteerd met sigarettenrook...www.ad.nl
De reviews op de fora van wandelaars zijn altijd lachen.Heb even gekeken op Redlights. Er zijn er, in Vlaanderen, toch nog bizar veel die hun diensten aanbieden. #YOLO
Ben moderator op hookers.De reviews op de fora van wandelaars zijn altijd lachen.
Carina zit al een poosje op nr 214 links, Zuidamerikaanse looks maar is gewoon Bulgaarse. Vriendelijke dame, als ze terugkwam en zich uitkleedde schrok ik me rot, en naderhand zij ook. Ze drupte. Een lange slijmslinger daalde uit haar cutje naar beneden, ze had er geen erg in.
Haar vriendelijk bedankt voor de moeite en mijn inleg teruggevraagd, wat ze ook deed. Correct is ze in ieder geval wel.
Even goede vrienden, ik weer buiten.
Voor de liefhebbers
![]()
Eerste keer dat ik een debat kijk van Nederland, die Jesse Klaver is toch een grap denk ik?
De reviews op de fora van wandelaars zijn altijd lachen.
Carina zit al een poosje op nr 214 links, Zuidamerikaanse looks maar is gewoon Bulgaarse. Vriendelijke dame, als ze terugkwam en zich uitkleedde schrok ik me rot, en naderhand zij ook. Ze drupte. Een lange slijmslinger daalde uit haar cutje naar beneden, ze had er geen erg in.
Haar vriendelijk bedankt voor de moeite en mijn inleg teruggevraagd, wat ze ook deed. Correct is ze in ieder geval wel.
Voor de liefhebbers
![]()
Kerel geeft ook vlug op.De reviews op de fora van wandelaars zijn altijd lachen.
Voor de liefhebbers
![]()
Niet iedereen is fan van jouw vriendin.
Meer... of wacht, mmm. Toch niet.Elke 52 geboortes zorgen voor de dood van 52 mensen.
Verkapte biechtpost.De reviews op de fora van wandelaars zijn altijd lachen.
Voor de liefhebbers
![]()
Verkapte biechtpost.
Even verplaatsen naar de juiste sectie graag.
De tweede kamer is er ook niet op gericht om het gigantische ambtelijke apparaat in zijn geheel te controleren, ze beoordeelt (reactief) de besluiten van het kabinet.Tweede Kamer als "controlerende macht" is sowieso een wassen neus en poppenkast! Alsof 150 man een gigantisch ambtelijk apparaat kunnen controleren.
Het is vooral strategisch schaken en schermen met woorden en semantiek.

Eerste keer dat ik een debat kijk van Nederland, die Jesse Klaver is toch een grap denk ik?
Klopt ik ben daar veel te nuchter voor.
Dinsdag om 20:00 met z'n allen klappen uit solidariteit, woensdag om 08:00 weer vechten voor het laatste toiletpapier.
Veel dingen slaan toch nergens op, of je bent consequent en sluit alles dat echt niet noodzakelijk is (grote fabrieken die niet noodzakelijke dingen produceren dus ook) of je laat het gewoon aan de mensen zelf, nu lijkt het mij nogal een tussenoplossing met veel dingen die nergens op slaan.
In de bouw mogen ze blijven werken als ze maar afstand houden, maar wel samen in de camionette naar het werk en naar huis