Fitness Seller

Coronavirus

Halve lockdown werkt wel, niet zo goed als een gehele lockdown, maar toch. Een gehele lockdown gaat de bevolking niet mee akkoord gaan, en dan krijg je looting en vervolgens anarchie.

Maar openingsuren spreiden gaat net beter zijn dan ze limiteren, gezien je klanten dan minder geconcentreerd komen. Dus waarom de nachtwinkel sluiten om 22u?
Sorry, ik verwoordde het verkeerd. Het werkt inderdaad wel (zoals nu in Nederland gedaan wordt), maar ik bedoelde dat een lockdown met uitzonderingen en mitsen en maren niet werkt.
Ik zou nachtwinkels juist openhouden, zoals jij zegt.
Het valt mij overigens alleszins mee dat een gehele lockdown in Itali"e door de bevolking wel geaccepteerd lijkt te worden.

• Like
Waarderingen: BB_
Nog altijd geen gehele lockdown in Italie. Supermarkten blijven open.
Zijn ook noodzakelijk zaken he, ze kunnen een bijna volledige lockdown doen zonder noodzakelijke bedrijven te sluiten, nu doen ze een “lockdown” maar op mijn werk blijf ik elke dag in contact komen met ongeveer 50 man waar ik 1.5m afstand mee moet houden :p

De supermarkten sluiten is een goed idee als we Warschau Getto-achtige taferelen willen zien. :o

Doe maar niet. Roedels gays zouden jagen op lekkere mannen zoals mij. :(
ABFD7B37-A7F4-4068-87A7-83F601946B9E.jpeg

In het bos liep een vrouw met hond. Ik zeg loop maar door hoor ben niet bang. Nee ik hou liever even wat afstand. Oja corona is ook zo.

Vanavond een landelijke samenzang om 22:00 uur. Voor alle sekswerkers :heart:

applaus vanaaf voor alle sexwerkers, ze hebben "hun handen vol" aan al die depressieve corona mindf*ckers

Binnen blijven nadat je een paar sloffen sigaretten hebt ingeslagen is voor veel mensen de werkelijkheid.
Elke 52 rokers zorgen voor de dood van één niet-roker

• Wow
Waarderingen: BB_
De belgen komen vanavond ook op straat om te staan klappen...

18-03-2020 | 14.00

15 patiënten overleden, 346 nieuwe patiënten, in totaal 2051 positief geteste personen

Eerste keer dat ik een debat kijk van Nederland, die Jesse Klaver is toch een grap denk ik?

Terug
Naar boven