Fitness Seller

Coronavirus

Zullen we het gewoon weer over corona hebben, in plaats van dat we een wedstrijdje gaan doen wie het meest weet van out gaan?
Dank

Ik squat -200 kg, maar ben wel buffer dan jij en weet hoe je squatten spelt. :trollface:
Blijf je een kut mietje al hoe buff je bent.

Daarbij is er geen officiële Nederlandse spelling voor het woord Squat, dus squaten of sqautten mag beiden :trollface:

Die man staat ook ontzettend onder druk, slaapt weinig en moet ondertussen nog alle feiten op een rijtje hebben. Minister zijn is sowieso al ellendig druk, laat staan in deze periode.
chapeau dat hij alsnog probeert om het debat aan te gaan en daar te staan voor de Nederlanders.
Daarnaast weet hij beter dan de meesten wat er op ons af komt. 100-200.000 doden als we pech hebben. Of nee, als we niet te veel pech hebben, dan zijn het er 4-600.000.

Natuurlijk; alsnog zullen de meesten van ons het overleven. Het is hopen dat de Chinezen snel een onethisch getest vaccin met de wereld delen.

*SARS-CoV-2 wel te verstaan.

Goed idee. Dit onderwerp krijgt de laatste tijd wel wat weinig aandacht. Zou er graag nog meer over horen, over dromen, over fantaseren, masturberen.

Weet iemand waar je coronagoodies kan kopen?

Ze was werkelijk een zegen voor Europa.
1584559690897.gif

Ik moest wel lachen toen ik het las. Maar goed, volg Apfel zijn posts al bijna 12 jaar :roflol:
Apfelstrudel gaat niet mee met de massa, is kritisch en leest zich goed in. Ik kan mij er over het algemeen wel in vinden, maar soms wel wat te veel hakken in het zand en overal wat achter zoeken.

Daarnaast weet hij beter dan de meesten wat er op ons af komt. 100-200.000 doden als we pech hebben. Of nee, als we niet te veel pech hebben, dan zijn het er 4-600.000.

Natuurlijk; alsnog zullen de meesten van ons het overleven. Het is hopen dat de Chinezen snel een onethisch getest vaccin met de wereld delen.
2 Maal daags 4 gram lood in het achterhoofd blijkt een zeer goed werkend Chinees middel te zijn tegen het verspreiden van virale infecties en/of onwelgevallige meninkjes.

2 Maal daags 4 gram lood in het achterhoofd blijkt een zeer goed werkend Chinees middel te zijn tegen het verspreiden van virale infecties en/of onwelgevallige meninkjes.
Dubbelblind placebo onderzoek is. O gedaan in een ‘heropvoedingskamp’. Ga jij een vaccin straks weigeren mocht dat er zijn? Ik niet.

Terug
Naar boven