Burrito
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.296
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mogelijk burn out , ik heb dit met mijn pa zien gebeuren[ ] geschikt
[X] ongeschikt
Maar zonder dolle, die gast staat al enkele weken gigantisch onder druk met dit uiteindelijk tot gevolg. Geen positie om graag in te zitten op het moment.
Heb je Bruins gevolgd de afgelopen weken tijdens debatten en persco's? Hij komt vaak niet uit zijn woorden, heeft het duidelijk zwaar. Hij kan de druk niet aan.Goed leiderschap staat echt los van een keer niet goed eten/drinken door drukte. Zie bijv. Angela Merkel
Klopt, zij kan elke dag goed eten/drinken maar het blijft slecht leiderschap.Goed leiderschap staat echt los van een keer niet goed eten/drinken door drukte. Zie bijv. Angela Merkel
Mis ik hier een woordgrap? WTF is cum louder?

lol @ oververmoeidheid
Ga eens 10 uur per dag op een bouwwerf staan, pannenkoek.

Beetje het gevoel wat ik heb bij mensen die -200kg squaten. Kut mietjes.
Nvm het klonk leuker in mijn hoofd.
Waarom koop je dan die eco barbell?Beetje het gevoel wat ik heb bij mensen die -200kg squaten. Kut mietjes.

Too soon bro, too soon
watGoed leiderschap staat echt los van een keer niet goed eten/drinken door drukte. Zie bijv. Angela Merkel
Ik squat -200 kg, maar ben wel buffer dan jij en weet hoe je squatten spelt.Beetje het gevoel wat ik heb bij mensen die -200kg squaten. Kut mietjes.