XXL Nutrition

Coronavirus

475 doden in Italie in 1 dag :(
30% meer dan de hiervoor ergste dag.

1584549003406.png

Nee is op basis van andere landen met vergelijkbaar dodental waar wel goed getest wordt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.464

faget

Handcreme werkt goed bij mij.

Wat is vasaline?

• Like
Waarderingen: mat
Of alcohol gebruiken waar glycerine aan toegevoegd is. Nooit last.

Daarnaast weet hij beter dan de meesten wat er op ons af komt. 100-200.000 doden als we pech hebben. Of nee, als we niet te veel pech hebben, dan zijn het er 4-600.000.

Natuurlijk; alsnog zullen de meesten van ons het overleven. Het is hopen dat de Chinezen snel een onethisch getest vaccin met de wereld delen.
Of de Yankees, maar die willen het alleen verkopen.

Blijf je een kut mietje al hoe buff je bent.

Daarbij is er geen officiële Nederlandse spelling voor het woord Squat, dus squaten of sqautten mag beiden :trollface:
Als ik het lees, lees ik dus fonetisch 'skwaaten' i.p.v. 'skwatten'. Ofwel, de uitspraak klopt niet meer.
Boeit trouwens niet, ik moest je gewoon even afzeiken.

squat (de; m; meervoud: squats) 1 hurkbeweging, al dan niet gecombineerd met het dragen van gewichten, bij wijze van fitnessoefening: twintig squats maken
Bron: Van Dale.

Als ik het lees, lees ik dus fonetisch 'skwaaten' i.p.v. 'skwatten'. Ofwel, de uitspraak klopt niet meer.

squat (de; m; meervoud: squats) 1 hurkbeweging, al dan niet gecombineerd met het dragen van gewichten, bij wijze van fitnessoefening: twintig squats maken
Bert is toch het bertst als ie bert, het kan geen toeval zijn dat autocorrectie van bertst eigenlijk beest wil maken.

Kniebuigen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.479
Komen er nog asieleisers aan in Italië met een gammel bootje? Of kiezen ze eieren voor hun geld? :thinking:

Terug
Naar boven