AndroidHealthClinic

Coronavirus

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.481
Hele families duizenden Euros in Subsahara betaald aan neef Pookie en nu zit ie in Italië met een longontsteking

Komend weekend vrij weekend. Gauw naar het buitenland en hopen op een lock down, lekker vakantie :lick:
Mogadishu, klinkt te veel als hatsjou!
Iemand een betere optie ?

Zolang je geen posters steelt ben je veilig aldaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.487
Hotels in PyongYang heb je toch zowat voor jezelf.

• Like
Waarderingen: BB_
Er worden op dit moment onmenselijke dingen gevraagd van onze bewindvoerders. Dit soort zaken weet je niet van tevoren en je kan hier gewoon niet op berekend zijn.

Jouw opmerking doet me overigens aan Trump denken, in zijn campagne tegen Hillary.

(geen waardeoordeel overigens)

Edit: sterke leider zou m.i. inderdaad ook zijn een onuitputtelijk uithoudingsvermogen, maar daar wordt in het kader van het ministerschap niet op geselecteerd ;)

Doet me denken aan het filmpje van Hillary dat ze instortte, bij die auto.

Biden zou iets als dit ook niet trekken.

Merkel is de laatste tijd ook regelmatig aan het aftakelen en/of bezwijken onder de druk.

Wat hier gebeurde met Bruyns lijkt onder de omstandigheden normaal.

• Like
Waarderingen: LM
heavy shit.

Ik stel voor dat iedere inwoner een percentage gebaseerd op zijn/haar vermogen verplicht moet afdragen aan deze mensen als de coronacrisis voorbij is (als deze voorbij gaat).

Just my 2 cents
Een percentage van vermogen is behoorlijk drastisch; Scandinavische praktijken. Ook een beetje krom dat iemand die zuinig spaart meer moet afstaan dan iemand die z'n geld verbrast aan drank en drugs. Dan beter aan inkomen relateren, maar ik snap je punt.

Ik stel voor dat iedere inwoner een percentage gebaseerd op zijn/haar vermogen verplicht moet afdragen aan deze mensen als de coronacrisis voorbij is (als deze voorbij gaat).

Just my 2 cents

Vind het best wel jammer dat ik zelf niks kan doen om deze mensen NU te helpen.
buiten natuurlijk zoveel mogelijk mijn best doen om niet besmet te raken en niemand te besmetten.

edit: Verder helemaal mee eens dat de mensen op de ''front line'' hier voor beloont moeten worden.

Tja, als er commando's aan de frontlinie vechten in Afghanistan hoor ik niemand zo reageren.

Een percentage van vermogen is behoorlijk drastisch; Scandinavische praktijken. Ook een beetje krom dat iemand die zuinig spaart meer moet afstaan dan iemand die z'n geld verbrast aan drank en drugs. Dan beter aan inkomen relateren, maar ik snap je punt.
Dat wat je zegt over vermogen geldt voor sommige mensen, maar er zit een andere kant aan.

Kijk je dan alleen naar inkomen uit arbeid of ook naar inkomen uit vermogen?

r > g, Je weet toch...

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven