- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
U geniet hier vanI don't give f**k! I'm ready... ready for the big ride, baby!
Er worden op dit moment onmenselijke dingen gevraagd van onze bewindvoerders. Dit soort zaken weet je niet van tevoren en je kan hier gewoon niet op berekend zijn.
Jouw opmerking doet me overigens aan Trump denken, in zijn campagne tegen Hillary.
(geen waardeoordeel overigens)
Edit: sterke leider zou m.i. inderdaad ook zijn een onuitputtelijk uithoudingsvermogen, maar daar wordt in het kader van het ministerschap niet op geselecteerd![]()
We kunnen de rest van het jaar weer bouwen en 120 rijden.
Meer Welmoed SijtsmaDan zal je hier wel blij mee zijn:
![]()
WNL zendt nu ook op zaterdag Goedemorgen Nederland uit
Vanaf deze week is Goedemorgen Nederland ook op zaterdag te zien. Dat meldt hoofdredacteur Bert Huisjes van omroep WNL op Twitter.www.nu.nl

Een percentage van vermogen is behoorlijk drastisch; Scandinavische praktijken. Ook een beetje krom dat iemand die zuinig spaart meer moet afstaan dan iemand die z'n geld verbrast aan drank en drugs. Dan beter aan inkomen relateren, maar ik snap je punt.Ik stel voor dat iedere inwoner een percentage gebaseerd op zijn/haar vermogen verplicht moet afdragen aan deze mensen als de coronacrisis voorbij is (als deze voorbij gaat).
Just my 2 cents
Ik stel voor dat iedere inwoner een percentage gebaseerd op zijn/haar vermogen verplicht moet afdragen aan deze mensen als de coronacrisis voorbij is (als deze voorbij gaat).
Just my 2 cents
Dat wat je zegt over vermogen geldt voor sommige mensen, maar er zit een andere kant aan.Een percentage van vermogen is behoorlijk drastisch; Scandinavische praktijken. Ook een beetje krom dat iemand die zuinig spaart meer moet afstaan dan iemand die z'n geld verbrast aan drank en drugs. Dan beter aan inkomen relateren, maar ik snap je punt.
Daarmee kunnen we 1 mondkapje kopen, bedankt!