- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon naar Noord-Korea gaan.Nou nou,
Ik ga alvast 10kg oats, 5kg (xxl) whey, en paar tubbies (xxl) multi vits inslaan.
Als dat bolletje van Italië even groot wordt als dat van Wuhan..
Noord Zweden of Nigeria lijken mij wel een goede plaats voor een schuilbunker.
![]()
Helemaal mee eens, in 2017 zijn er in Nederland 9500 mensen overleden aan de gevolgen van het griepvirus. We moeten het dus wel in het juiste perspectief blijven zien.Professor Lipsitch wijst erop dat de ziekte voor veel mensen zal meevallen. „Velen zullen lichtjes ziek zijn, of geen symptomen hebben.” Net als bij normale griep, die ook levensbedreigend is voor oudere en zieke mensen, zullen de meeste corona-patiënten überhaupt niet medisch behandeld worden. Je bent dus even ziek, mogelijk, maar gaat niet naar de dokter.
Wat is eigenlijk het overlijdenspercentage buiten China om?
dit is totaal niet te vergelijken met een griep. Percentueel gezien komt het percentage doden niet eens in de buurt van een griep.Helemaal mee eens, in 2017 zijn er in Nederland 9500 mensen overleden aan de gevolgen van het griepvirus. We moeten het dus wel in het juiste perspectief blijven zien.
![]()
Ongekend veel griepdoden
NIJMEGEN - Het Nederlandse griepvaccinatiebeleid moet dringend verbeteren. Afgelopen winter stierf er een recordaantal mensen in Nederland. Meest waarschijnlijke oorzaak: de griep. Griepdeskundigen vinden dat Nederland te weinig heeft gedaan. ,,Het is laksheid.”www.gelderlander.nl
Hier wat info over griep aantallen in de VS van deze winter.
![]()
Preliminary In-Season 2021-2022 Flu Burden Estimates
CDC's weekly cumulative in-season estimates of flu cases, medical visits, hospitalizations and deaths in the United States.www.cdc.gov
Mijn gezonde boerenverstand zegt ook dat je met die eerste formule de mortaliteit onderschat als je in de fase zit dat het aantal besmettingen nog snel toeneemt. Als het aantal besmettingen in een gebied enigszins is gestabiliseerd is die eerste formule volgens mij wel nauwkeurig.Ik denk nogsteeds dat die 3% mortality rate niet klopt.
Mortaliteit = (doden / (doden + genezen)) * 100%
Nu gebruiken ze de formule:
Mortaliteit = (doden / besmettingen) * 100%
Die tweede formule klopt natuurlijk niet aangezien deze besmette mensen nog zowel kunnen genezen of sterven.
*Nvm je had al aangepastMijn gezonde boerenverstand zegt ook dat je met die eerste formule de mortaliteit onderschat als je in de fase zit dat het aantal besmettingen nog snel toeneemt. Als het aantal besmettingen in een gebied enigszins is gestabiliseerd is de formule volgens mij wel nauwkeurig.
Maar stel nu eens dat iedereen die wordt besmet binnen drie weken of overlijdt of geneest. Dan zou je nu al een goede schatting van de mortaliteit kunnen geven op basis van eerste gevallen.*Nvm je had al aangepast
Maar wat je zegt klopt, de echte mortaliteit zullen we pas over een (paar) jaar weten.
Ja en nee. Want de eerste groep mensen kunnen nog gebruik maken van medische hulp in ziekenhuizen. Wanneer deze ziekenhuizen vol liggen met zieken (zoals in China) dan is de volgende groep mensen dus de sjaak. Nederland is hier totaal niet op voorbereid. Dan krijg je nog de bijkomende effecten zoals mensen die kapot gaan van andere ziekten omdat ze niet geholpen kunnen worden in ziekenhuizen.Maar stel nu eens dat iedereen die wordt besmet binnen drie weken of overlijdt of geneest. Dan zou je nu al een goede schatting van de mortaliteit kunnen geven op basis van eerste gevallen.

Men wilt de economie redden door geen paniek te zaaien en geen verregaande maatregelen te treffen. Echter zal dit slappe beleid een nog veel destructievere werking op de economie hebben.https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/0...oossens-geen-reden-om-niet-naar-italie-te-re/
Je moet dit eens kijken, die linkse arrogantie.
'Het is volkomen veilig om een geïnfecteerd gebied binnen te gaan, als je terug komt en je krijgt symptomen ga dan niet gelijk daar de dokter'
'Wij zien ook geen reden om geïnfecteerden Italianen te ontvangen in bussen vol voor potje voetbal hiero'
Italië moest al lang afgesloten zijn.
Gewoon absurd dit.
Europa gaat snel zinken.
Inb4 'ga enkel naar buiten om te werken"
inb4 'oops ziekenhuizen vol, nou sterf nu maar in hoekje ofzo'
Italïe blijft een ontwikkelingsland.
![]()