XXL Nutrition

Coronavirus

Ja en nee. Want de eerste groep mensen kunnen nog gebruik maken van medische hulp in ziekenhuizen. Wanneer deze ziekenhuizen vol liggen met zieken (zoals in China) dan is de volgende groep mensen dus de sjaak. Nederland is hier totaal niet op voorbereid. Dan krijg je nog de bijkomende effecten zoals mensen die kapot gaan van andere ziekten omdat ze niet geholpen kunnen worden in ziekenhuizen.
Als de middelen ontbreken om besmette mensen goed te behandelen, zal de mortaliteit inderdaad stijgen.

Ik denk dat de boel zo langzamerhand niet meer te stoppen valt. Nu hoogstwaarschijnlijk ook twee gevallen in Oostenrijk.
Het is niet meer de vraag of het naar Nederland komt, maar wanneer het eerste geval zich voordoet.
:popcorn2:

Men wilt de economie redden door geen paniek te zaaien en geen verregaande maatregelen te treffen. Echter zal dit slappe beleid een nog veel destructievere werking op de economie hebben.

Probeer nu in Nederland nog maar eens mondkapjes FFP2 te kopen. Apotheek heeft niets. Bol.com bijna niets, of alleen in grote hoeveelheden. En het lijkt alsof iedereen die zich ergens druk om maakt ivm corona, maakt zich druk om de beurs en de aandelen.

What if, de Strade Bianchi niet doorgaat, vanwege die onhygiënische Chinezen ? Zonder publiek zal wel niet gaan.

Probeer nu in Nederland nog maar eens mondkapjes FFP2 te kopen. Apotheek heeft niets. Bol.com bijna niets, of alleen in grote hoeveelheden. En het lijkt alsof iedereen die zich ergens druk om maakt ivm corona, maakt zich druk om de beurs en de aandelen.
Ik zag ze al weggaan voor €2 per stuk.

Deze dude die ik tegenkwam op Bangkok Suvarnabhumi airport op 4 februari was slim.
Ruim 200k+ mondkapjes. 2k kapjes per doos
20200204_103030.jpg

Die mondkapjes zijn trouwens toch om te voorkomen dat jij het verspreid als je ziek bent, niet om te zorgen dat je het niet kunt krijgen?

Wat een zever. Vind al meteen chirurgische maskers tegen 18 euro voor 50 stuks op een medische website.

In maart wintersport gepland in Oostenrijk. Zal wel niet doorgaan :(

Die mondkapjes zijn trouwens toch om te voorkomen dat jij het verspreid als je ziek bent, niet om te zorgen dat je het niet kunt krijgen?

Dit inderdaad. En toch worden er 10 miljard mondkapjes per jaar verkocht wereldwijd (vooral Azië).

Wat een zever. Vind al meteen chirurgische maskers tegen 18 euro voor 50 stuks op een medische website.

Ja kan. Maar dan kun je ook gewoon een zakdoek voorbinden. Het moet natuurlijk wel zin hebben. En probeer maar te bestellen, meeste is niet leverbaar.

Jup. Maar dat snapt men niet. Net als dat die stofmaskers dus ook niet helpen. En dat je zonder bril alsnog gewoon besmet kan raken.

Laatst bewerkt:
En iedere keer dat je buiten bent geweest alles ontsmetten en kleding verbranden

Gelukkig dat mijn kinderschuilkelder wel wifi heeft, heb ik iig mijn DBB

Heb vandaag wel ff een saturatiemeter gekocht zodat ik mijn hartslag en zuurstofgehalte in bloed kan meten, komt altijd nog wel van pas voor mijn cardio en hobby freediven...zijn leuke speeltjes

Laatst bewerkt:
Gaat in Italie ook erg snel.

11 doden nu, binnen een week en op maar 200 besmettingen?

Update:

Op dit tempo zou het mee verbazen als het hier voor het einde van de week nog niet is.

Screenshot_20200225-222804_upday.jpg

Screenshot_20200225-223413_Chrome.jpg

Italië: 11 doden, 19 kritiek en maar 1 genezen...

Shit is hitting the fan.

Terug
Naar boven