XXL Nutrition

Coronavirus

In dat opzicht is heel europa een land, dus pepper your angus.

Popup foodbars & begrafenisondernemers doen gouden zaakjes.

Spanningen lopen hoog op in deze Italiaanse supermarkt.

Blijkbaar kon hij nog net het laatse blik WHOOP ASS krijgen.
Vaffanculo!

*update.

Eerste gevallen in Nederland zullen wel binnen een dag of 2 bekend worden denk ik.

Zat in het vliegtuig een Chinees naast mij met een mondkapje. :roflol:

Ook op o.a. Tenerife in een resort waar ook Nederlanders zitten.
Duitse media: besmetting op een paar kilometer van Sittard - https://nos.nl/l/2324476

Iraanse staatssecretaris van Volksgezondheid en parlementariër besmet met coronavirus

Daar had Stef Blok toch nog mee gechilled laatst?
Klopt:
Minister Stef Blok van Buitenlandse Zaken zei dinsdag in Brussel dat hij zich na zijn recente bezoek aan Iran niet heeft laten testen. De bewindsman had in het weekend een onderhoud met zijn Iraanse collega. Die had weer contact gehad met een bestuurder van Teheran van wie volgens Blok bekend was dat hij besmet was. Blok: ‘Tijdens de terugvlucht hebben we overlegd met de bedrijfsarts en het RIVM en in overleg met hen besloten dat we gewoon Nederland in kunnen gaan.’

Ik check deze map geregeld, geeft een goed inzicht over de hoe en waar. Ik blijf erbij dat het nog steeds wat massa hysterie is door hoe de media het brengt (maakt het niet minder serieus), maar ik zie een gigantische hoeveelheid mensen allerlei reizen/vluchten afblazen voor het 'geval dat' en kranten met schreeuwende koppen waar een foto word bijgevoegd van mensen met maskers op (die niet werken, lol).

Interessant stuk in de NY Times nog van een Japanse professor op het gebied van political science (Koichi Nakano) over de uitbraak in Japan via het cruiseschip en hun handelen hierin: NY Times

maar ik zie een gigantische hoeveelheid mensen allerlei reizen/vluchten afblazen voor het 'geval dat' en kranten met schreeuwende koppen waar een foto word bijgevoegd van mensen met maskers op (die niet werken, lol).
Goedkoper reizen voor ons:eyebrow:

Ja, ik zit er serieus over te denken (ook vanwege m'n werk). Moet toch nog richting Tokyo, I'm not that afraid :roflol:

Nou daar gaan de stock market all-time-highs weer :o

Untitled.png

AUD/GBP Headed Lower as Virus Impact Hits Asia

Thai Baht Likely to Keep Weakening on Coronavirus Epidemic

FTSE 100 to Drop as Virus Worries Weigh on Mood

Euro's Rise Could Stall if Coronavirus Spreads in Europe

USD Softens, Stocks Plunge on U.S. Coronavirus Warning

Fed's Kaplan: Unclear Right Now Coronavirus Calls for Rate Change

10-Year Treasury Yields Just Hit a Record Low as Stocks Tumble on Coronavirus Fears

Als het een full out global pandemic wordt, dan gaat er een flinke wereldwijde recessie komen.

Terug
Naar boven