MuscleMeat

Coronavirus

Ik deel mn geheimen niet. Zij die niet voorbereid zijn moeten er van tussen.

in tijden van nood en schaarste telt het recht van de sterkste , niets meer en niets minder

(ik geniet nu al van die Jan jaapjes in hun Vinex wijk en Tesla,

"hier met je vreten anders krijg je Sterre en Merel niet meer terug",moewahahaha )

Laatst bewerkt:
In beginsel eens, maar:
1. Minder weerstand in de cut?
2. Minder weerstand na een zware training?
3. Niet-thuistrainers in een sportschool waar allemaal mensen komen?

Er staan vraagtekens omdat ik geen idee heb of het ook echt zo is en/of zo werkt.
1. Ja, dat weet ik niet zeker, natty en cutten, zal toch wel.
2. Ja, in elk geval een aantal uur. Zal afhangen van hoe diep je bent gegaan. Na een marathon lopen, geldt dat voor meerdere dagen.
3. Ja, niet iedereen heeft schone handen, maar wel allemaal aan de halters en toestellen.

De liefhebber kan hier beginnen.

250 liter flessenwater,doosjes vis voor 3tal maand.

10 kg Havermoutpoeder en 10 kg whey.

Al degene die niet voorbereid zijn worden dan een mogelijk gevaar voor degene die het wel zijn. Zeker als ze weten dat jij eten hebt liggen.
Maar dat weten we nou toch al van jou.

Al degene die niet voorbereid zijn worden dan een mogelijk gevaar voor degene die het wel zijn. Zeker als ze weten dat jij eten hebt liggen.
Lok je wel gewoon naar buiten met seksattributen en eet jou op :peachy:

Zou wel leuk zijn om prepperlogjes met foto's te zien verschijnen op dbb :)
Ik heb nu ingeslagen tot nu toe:
- 40kg basmati rijst = 3 jaar houdbaar
- 15kg kikkererwten (droge rauwe, na weken in water en koken is dat 30-40kg) = 3 jaar houdbaar
- 6kg bonen (witte, lupine, bruine) = 2 jaar houdbaar
- 3kg linzen = 2 jaar houdbaar
- Ben nu blikvoedsel aan het inslaan met hoge kcal (knakworsten, witte bonen in tomatensaus, rode kool voor de afwisseling) = 2 jaar houdbaar
- shitload aan instant noodles
- 3kg mihoen
- 4kg aan verschillende soorten pasta
- paar zakken zure kool = 1 jaar houdbaar
- Veel potten pindakaas = 1 jaar houdbaar
- 10kg vlees in de vriezer = klein jaartje houdbaar
- Kheb paar liter azijn gehaalt om wat groenten te gaan inleggen = 6 tot 12 maanden houdbaar
-180 dagen aan multy vitamine pillen (power supplements)
- 180 dagen aan visolie en vitamine D
- 3 maanden aan whey
- circa 6 liter aan olijfolie = 2 a 3 jaar houdbaar
- circa 3 liter aan azijnen met smaak (voor variatie)
- circa 60 verschillende gedroogde kruiden (had ik al liggen trouwens, goed om rijst mee te variëren)
- 2kg gedroogde rozijnen
- EHBO-kit bijgevuld met genoeg desinfectie, betadine, medische handschoenen (indien ik een wond heb), shitload aan ibuprofen en paracetamol om koorts en infecties te onderdrukken.
- batterijen
- shitload aan wc papier

Wateraanvoer, gas, elektriciteit en warmte maak ik mij geen zorgen om
waar ik zit.

En ik maak mij niet zo druk om rovers. Mr 20 inch cold steel machette zorgt daar wel voor.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu ingeslagen tot nu toe:
- 40kg basmati rijst = 3 jaar houdbaar
- 15kg kikkererwten (droge rauwe, na weken in water en koken is dat 30-40kg) = 3 jaar houdbaar
- 6kg bonen (witte, lupine, bruine) = 2 jaar houdbaar
- 3kg linzen = 2 jaar houdbaar
- Ben nu blikvoedsel aan het inslaan met hoge kcal (knakworsten, witte bonen in tomatensaus, rode kool voor de afwisseling) = 2 jaar houdbaar
- shitload aan instant noodles
- 3kg mihoen
- 4kg aan verschillende soorten pasta
- paar zakken zure kool = 1 jaar houdbaar
- Veel potten pindakaas = 1 jaar houdbaar
- 10kg vlees in de vriezer = klein jaartje houdbaar
- Kheb paar liter azijn gehaalt om wat groenten te gaan inleggen = 6 tot 12 maanden houdbaar
-180 dagen aan multy vitamine pillen (power supplements)
- 180 dagen aan visolie en vitamine D
- 3 maanden aan whey
- circa 6 liter aan olijfolie = 2 a 3 jaar houdbaar
- circa 3 liter aan azijnen met smaak (voor variatie)
- circa 60 verschillende kruiden (had ik al liggen, goed om rijst mee te variëren)
- 2kg gedroogde rozijnen
- EHBO-kit bijgevuld met genoeg desinfectie, betadine, medische handschoenen (indien ik een wond heb), shitload aan ibuprofen en paracetamol om koorts en infecties te onderdrukken.
- batterijen
- shitload aan wc papier

Wateraanvoer, gas, elektriciteit en warmte maak ik mij geen zorgen om
waar ik zit.

En ik maak mij niet zo druk om rovers. Mr 20 inch cold steel machette zorgt daar wel voor.

Rovers komen mss niet alleen en hebben mss Mr 21 inch bij.

Roteer je ook je noodvoorraad. FEFO-principe (First Expired - First Out).

Al wat ik in mn noodvoorraad heb liggen zijn ook dingen die ik dagelijks eet. Op die manier staat het niet te vervallen in mn kast.

Rovers komen mss niet alleen en hebben mss Mr 21 inch bij.

Roteer je ook je noodvoorraad. FEFO-principe (First Expired - First Out).

Al wat ik in mn noodvoorraad heb liggen zijn ook dingen die ik dagelijks eet. Op die manier staat het niet te vervallen in mn kast.
Ja sowieso. Ik eet nu best vaak hummus enzo dus bijv die kikkererwten en olijfolie gaan goed samen. Goede makros en goed van smaak.

Ben je wel helemaal 100?

Of let me rephrase, je bent niet helemaal 100 volgens mij.
Wel ironisch dat van alle mensen jij dit zegt :roflol:

Anyway, het merendeel had ik al in huis (kruiden, olie, noodles, mihoen, pasta, whey, vitaminen, etc) de voorraadkast is hier altijd goed gevuld.
Maar dingen zoals de rijst, kikkererwten, blikvoedsel, etc heb ik erbij gehaald. Het gaat toch wel op, desnoods geef ik de helft aan m'n broer weg. 20kg rijst gaat niet heel lang mee als je vaak rijst eet.

Het klinkt heel veel maar het zal je verbazen hoe snel dit allemaal op is. De meeste mensen hebben geen idee omdat ze 1 tot 3 keer per week boodschappen doen.

hoezo niet? dit is het eerst waar ik aan dacht als je zo’n voorraadje koopt. voor de meeste dingen heb je wel water en elektriciteit nodig hebt.
Omdat voor mijn gevoel dit gewoon zal blijven werken. Waarom zou in Noord-Holland de watertoevoer opeens stoppen? Same voor elektriciteit.

Zelfs in China op de hotspots hadden ze nog elektriciteit en stromend water.

Omdat voor mijn gevoel dit gewoon zal blijven werken. Waarom zou in Noord-Holland de watertoevoer opeens stoppen? Same voor elektriciteit.

Omdat er mensjes voor nodig zijn die dat fixen. En als die net als jij thuisblijven heb jij geen stroom of electra meer snapje. Wat ik dan niet snap is dat je zoveel moeite doet te preppen maar over zo iets niet nadenkt. :o Sla dan ook wat water in.

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven