- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Krijg toch corona
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg toch corona
Waarom is het wel gepast om over corona stomme grapjes te maken en over kanker niet?
ZO MAAK JE GEEN VRIENDEN OME BERT!!
Vieze coronalijer
Over griep is toch ook geaccepteerd?

nee dit is de wuhan flu ^^
Ja maar is nee.
Gvd je bent me net voor
@Bert zie je dat? Kwa....Even uit mijn hoofd hoor. EU recht is niet mijn corebusiness.
Kwa EU betreft heb je verschillende manieren op een verordening op de stellen. Bij de meest algemene hebben de raad van ministers en het Europees parlement een beslissende stem. Daarnaast heb je nog bijzondere wetgevende mogelijkheden.
Een EU verordening werkt rechtstreeks door in de nationale rechtsorde en hoeft daarmee niet door met nationale recht te worden opgenomen door de lidstaat.
Joh zou je denkenIk denk (hoop) dat dit luchtig bedoeld is.
Anders vertrek je maar van het forum.

Tsja, ik zou ook ver bij je wegblijven"Premier Sophie Wimès (MR) verduidelijkte op de persconferentie: alleen noodzakelijke verplaatsingen zijn toegestaan (bijvoorbeeld naar het werk als telewerk niet mogelijk is, naar de voedingswinkel of de dokter). Wat betreft de activiteiten in de buitenlucht: de bedoeling is om in beweging te blijven, dus niet urenlang gaan zitten in de parken. Wie zich niet aan de regels houdt, wordt gesanctioneerd. Het is dus niet de bedoeling om naar de Ardennen of de Kust te gaan. "
Weer maatregelen die geen steek houden. Ons park hier is super groot. Ik kan daar in het midden van het park gaan zitten, uren en geen kat die me in de buurt zal komen. Besmettingsgevaar is dus nul. Met de fiets gaan rijden, dan krijg je mensen die je inhaalt, die jou inhalen, voetgangers waar je tussen rijdt... en daar kom je ze dus wel tegen. Neen... de regel moet zijn: doe wat je wil maar hou afstand. Wie geen afstand houdt... boete.

"Premier Sophie Wimès (MR) verduidelijkte op de persconferentie: alleen noodzakelijke verplaatsingen zijn toegestaan (bijvoorbeeld naar het werk als telewerk niet mogelijk is, naar de voedingswinkel of de dokter). Wat betreft de activiteiten in de buitenlucht: de bedoeling is om in beweging te blijven, dus niet urenlang gaan zitten in de parken. Wie zich niet aan de regels houdt, wordt gesanctioneerd. Het is dus niet de bedoeling om naar de Ardennen of de Kust te gaan. "
Weer maatregelen die geen steek houden. Ons park hier is super groot. Ik kan daar in het midden van het park gaan zitten, uren en geen kat die me in de buurt zal komen. Besmettingsgevaar is dus nul. Met de fiets gaan rijden, dan krijg je mensen die je inhaalt, die jou inhalen, voetgangers waar je tussen rijdt... en daar kom je ze dus wel tegen. Neen... de regel moet zijn: doe wat je wil maar hou afstand. Wie geen afstand houdt... boete.
Ik had het gezien ja, maar @LM is ook maar een mens; ik ben zelf ook lang niet altijd foutloos.
The World Is Not Enough op RTL 7.