AndroidHealthClinic

Coronavirus

Er wordt hier en daar gesteld dat je meer water dan voorheen zou moeten drinken het liefst om de 10 minuten. Je schijnt daarmee het virus niet naar de longen maar richting de maag te dwingen waardoor het afsterft door het maagzuur. Nu wens ik dat deze claim dus bevestigd kan worden door middel van een wetenschappelijke bron.
Wat :roflol:

Dit is van alles nog wel het domste wat ik heb gehoord.

Hier heeft de buurvrouw i(appartement naast het mijne) haar vader corona. Zij werkt als verpleegster ze zal het dus mss ook nog oplopen.Of mss hebben.
Zo komt het voor mij wel heel dichtbij.

Hier heeft de buurvrouw i(appertment naast het mijne) haar vader corona. Zij werkt als verpleegster ze zal het dus mss ook nog oplopen.Of mss hebben.
Zo komt het voor mij wel heel dichtbij.

wel vrij logisch dat het dicht bij gaat komen, de we komen vrij snel richting 1% van de bevolking besmet, als we er niet al zijn.

Er wordt hier en daar gesteld dat je meer water dan voorheen zou moeten drinken het liefst om de 10 minuten. Je schijnt daarmee het virus niet naar de longen maar richting de maag te dwingen waardoor het afsterft door het maagzuur. Nu wens ik dat deze claim dus bevestigd kan worden door middel van een wetenschappelijke bron.
Zou liever een voorraad chloroquine in huis hebben.

wel vrij logisch dat het dicht bij gaat komen, de we komen vrij snel richting 1% van de bevolking besmet, als we er niet al zijn.
Huh, 17.000.000*0,01=170.000 en we zitten op 11k bevestigde gevallen. Dan zouden we 17x zoveel besmette mensen moeten hebben?

Deze claim stond in een doorstuur bericht dat via Social media werd (wordt) verspreid.

In hetzelfde bericht stond ook dat het virus niet kon overleven bij een temperatuur van 27 graden (denk even aan je lichaamstemperatuur) en dat schoonmaken met heet water zou helpen.Deze en andere tips werden toegeschreven aan artsen uit allerlei landen.

Als het niet bij de tips van het RIVM staat, rechtstreeks van een expert komt, of van een goede journalist, zou ik het negeren.

:roflol::roflol::roflol:

Eigen kwak vreten dan hecht het virus aan de zaadcellen.

Huh, 17.000.000*0,01=170.000 en we zitten op 11k bevestigde gevallen. Dan zouden we 17x zoveel besmette mensen moeten hebben?
Niet geheel ondenkbaar, bevestigde gevallen in NL zijn extreem laag door weinig testen.

Men test alleen de top van de piramide. Dat plaatje kwam in tv programma's voorbij.

Terug
Naar boven