AndroidHealthClinic

Coronavirus

Niet geheel ondenkbaar, bevestigde gevallen in NL zijn extreem laag door weinig testen.

Men test alleen de top van de piramide. Dat plaatje kwam in tv programma's voorbij.
Best ondenkbaar als je ziet dat in italie er nu 100k bevestigde gevallen zit met 10k doden. Dan zou Nederland echt wel wat harder branden dan dit. 17x zo hard.

Huh, 17.000.000*0,01=170.000 en we zitten op 11k bevestigde gevallen. Dan zouden we 17x zoveel besmette mensen moeten hebben?

Duitsland is ongeveer op het zelfde moment besmet geraakt en heeft een zeer vergelijkbare populatie.
Hun besmettingen per doden is 63221 : 546 = 116
Nederland heeft 771 doden 771 x 116 = 89436.

Best case, als Duitsland 100% getest heeft, zitten we op 90.000.

maar dan vergeet je nog de incubatietijd x de groeifactor.
En testresultaten duren zeken 1 dag.

Ik durf wel te wedden dat je die 90.000 nog mag verdubbelen.

edit: oh plus nog eens +-100 doden die er vandaag bij komen(cijfers van gisteren), dus nog eens +-11600 die je in de rekensom mag toevoegen.

Best ondenkbaar als je ziet dat in italie er nu 100k bevestigde gevallen zit met 10k doden. Dan zou Nederland echt wel wat harder branden dan dit. 17x zo hard.
Alleen de bevestigde gevallen hebben dus Corono volgens jou, laten we dan onmiddellijk stoppen met testen.

Ik dacht dat je gestopt was.
In januari wel eens even off geweest.
Nu gewoon weer beetje cruisen.
Ben aan het cutten .

Wine-meme-Betty-White.jpg

OT: 82 doden hier.

Duitsland is ongeveer op het zelfde moment besmet geraakt en heeft een zeer vergelijkbare populatie.
Hun besmettingen per doden is 63221 : 546 = 116
Nederland heeft 771 doden 771 x 116 = 89436.

Best case, als Duitsland 100% getest heeft, zitten we op 90.000.

maar dan vergeet je nog de incubatietijd x de groeifactor.
En testresultaten duren zeken 1 dag.

Ik durf wel te wedden dat je die 90.000 nog mag verdubbelen.

edit: oh plus nog eens +-100 doden die er vandaag bij komen(cijfers van gisteren), dus nog eens +-11600 die je in de rekensom mag toevoegen.
Veel natte vinger werk dit, ik zou hier totaal niet zeker van zijn. Ik acht de kans groter dat we de 170k niet halen, dan dat jouw rekensom klopt.
Italie zit minimaal op de 1 miljoen.
Waar baseer je dit op, lijkt me het zogenaamde bierviltjes rekenen?
Alleen de bevestigde gevallen hebben dus Corono volgens jou, laten we dan onmiddellijk stoppen met testen.
Alleen van de bevestigde gevallen kun je er vrij zeker van zijn dan ze corona hebben. Van de niet geteste mensen kun je alleen speculeren, dus ik zou er niet zeker van zijn dat 1% van Nederland op dit moment besmet is. Overal een aantal weken kan dit zeker kloppen hoor, maar de cijfers zijn gewoon niet beschikbaar op dit moment, dus blijft het pure speculatie.

Er wordt hier en daar gesteld dat je meer water dan voorheen zou moeten drinken het liefst om de 10 minuten. Je schijnt daarmee het virus niet naar de longen maar richting de maag te dwingen waardoor het afsterft door het maagzuur. Nu wens ik dat deze claim dus bevestigd kan worden door middel van een wetenschappelijke bron.
Dit werkt alleen als je tussendoor niet over de longen gaat ademen. 1 x per 10 minuten over de longen ademen terwijl je water in je mond hebt werkt het allerbeste.

Hier is zelfs de omerta niet tegen opgewassen.
Screenshot_2020-03-30-12-21-58-524_com.android.chrome.jpg

Zijn de gyms al open? Welke dag is het?

Veel natte vinger werk dit, ik zou hier totaal niet zeker van zijn. Ik acht de kans groter dat we de 170k niet halen, dan dat jouw rekensom klopt.

Waar baseer je dit op, lijkt me het zogenaamde bierviltjes rekenen?

Alleen van de bevestigde gevallen kun je er vrij zeker van zijn dan ze corona hebben. Van de niet geteste mensen kun je alleen speculeren, dus ik zou er niet zeker van zijn dat 1% van Nederland op dit moment besmet is. Overal een aantal weken kan dit zeker kloppen hoor, maar de cijfers zijn gewoon niet beschikbaar op dit moment, dus blijft het pure speculatie.

Waar baseer jij dat op dan?
Want we weten zeker dat Nederland en Italië VEEL te weinig testen, dus die cijfers zijn waardeloos.

Hier is zelfs de omerta niet tegen opgewassen.
Screenshot_2020-03-30-12-21-58-524_com.android.chrome.jpg

tss komen zeker niet. zelfs vragen of ze opzij kunnen kan je al in de problemen brengen zoals dat koppeltje waar van de man het hospitaal in geslagen werd door een groepje jongeren. Ecte helden. met stuk of 6 op 1 man en dan nog wat trappen als hij op de grond ligt. Ze zijn gefilmd. Maar ja ze gaan ze weer niet vinden.

tss komen zeker niet. zelfs vragen of ze opzij kunnen kan je al in de problemen brengen zoals dat koppeltje waar van de man het hospitaal in geslagen werd door een groepje jongeren. Ecte helden. met stuk of 6 op 1 man en dan nog wat trappen als hij op de grond ligt. Ze zijn gefilmd. Maar ja ze gaan ze weer niet vinden.
Had dit nog niet vernomen.
Ja de jeugd hé, waar gaan we heen

Ze konden dit toch tenminste veiliger doen op afstand met bezemsteel ofzo?

Terug
Naar boven