- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Het werk wat ik doe had ik ook bij KLM of Boeing kunnen doen. Je beeld is gebaseerd op militairen , waarschijnlijk landmacht, gevestigd in Seedorf.Ja dat klopt, maar daar hoor ik dan net weer niet bij. Mijn broer, en zwager en een maat van mij zijn beroeps.
Zelf van de lichting '86, Seedorf, toen de muur er nog stond. Bij -20 graden buiten slapen, om de twee uur terug de ypr in om op te warmen.
Toen liepen alleen de burgers in burger. Na de dienstplicht is het niveau bij defensie behoorlijk gedaald, en niet alleen op de fysieke testen.
Het is meer van, als je een crisis kunt plannen, mag je dat niet laten. Waarom niet de regie houden, als dat kan. We zijn toch geen China hier.
Dat is precies wat ik met kortzichtig bedoel.
Het niveau gedaald? Bullshit. Als ik naar mijn werk kijk is het niveau extreem gestegen. Sinds de invoering van de militaire luchtvaart eisen is de vliegveiligheid aanzienlijk gestegen. Alle opleidingen zijn gecertificeerd zoals dat ook voor de civiele luchtvaart geldt, net als de o.a. de onderhoudsfaciliteiten, CAMO-oprichting, MTCHO etc. De Just culture en Human Factorsfilosofie. Etc. Etc.
Je lult maar een eind weg gebaseerd op Koude Oorlog-denken waarin iedere militair m'n z'n geweer rondliep en geen papieren had die civiel iets waard waren.