- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Ik denk dat burgers zich ook moeten realiseren dat het gewoon mensen zijn.Mijn opmerking was niet serieus bedoeld, doelde op belasting betalen en eisen stellen aan ons leger als burger... Wat je zegt klopt trouwens wel, als je eerst zegt dat ze tijdens een koude oefening hun eigen even een warme jas moeten kopen en tijdens andere oefeningen pau pau moeten roepen omdat er te weinig kogels voorradig zijn draag je er als werkgever zelf aan bij dat sommige het hoofd laten hangen.....
Net als met politieagenten(es).
Ziet bijna dagelijks een uit context rerukt stukje beeld van een agent die iets doet waar mensen het niet mee eens zijn, om vervolgens te roepen ''ja een agent moet echt wel .... kunnen ''
Paar maanden terug dat verhaal met een kind van 12 met een nepwapen.
stond er als reactie van iemand bij met 100 likes. ''Als je als agent niet van een afstand kan zien wat een nep wapen is of niet heb je de verkeerde baan''
What the actual f**k zijn dit voor verwachtingen. Ik verwacht toch ook niet dat de manager van de McDonalds weet welke burger het beste aminozuurprofiel heeft voor een bulkmaaltijd na een deadlift sessie.

?