AndroidHealthClinic

Coronavirus

Belangrijk bericht!!! Het coronavirus verspreidt zich in extreme mate. Dit gebeurt vooral ook via bankbiljetten. Als je thuis nog hebt liggen, pak het dan met handschoenen aan, doe het in een plastic zak en leg het vanavond buiten bij de voordeur.
Ik haal vanavond voor de veiligheid alle plastic zakken op en breng ze naar een veilige plek. Denk aan je gezondheid. Ik wil gewoon dat het goed met je gaat.
Daarom moet he investeren in goudstaven als je te veel contant hebt.

Waar van moet de aarde herstellen?

Met of zonder mensen, de aarde altijd wreed blijven. Bij de meeste diersoorten haalt 90% het eerste levensjaar niet eens, die "prachtige" natuur.
We hebben de aarde al ernstige schade toegebracht en het uitsterven van dieren extreem versneld. Over het wreed zijn doe ik geen uitspraak. Dat is een waardeoordeel en dat kan je niet toepassen op de "aarde".

Ik vind de M230 30 mm chaingun op de AH-64d Apache echt vet. Heerlijk geluid ook.
Hah, tsja, en tientje per schot. Leuk als de belastingbetaler dat voor je opbrengt. Ik vind een middagje schieten met een ar-15 uiteindelijk noh best prijzig.

Goud, grond en crypto's/tokens. Drank en oldtimers enkel indien je er verstand van hebt.
Het contante geld ligt in de achterbak van de oldtimer, de sleutel op het linker voorwiel. Om geen risico te nemen ligt m'n pinpas op de zonneklep, de pincode ligt in het handschoenenkastje. Als je de bumpers smelt komt er goud uit en er een wallet met cryptos is ingenaaid in de bijrijdersstoel.

Dank voor je goede zorgen.

Het contante geld ligt in de achterbak van de oldtimer, de sleutel op het linker voorwiel. Om geen risico te nemen ligt m'n pinpas op de zonneklep, de pincode ligt in het handschoenenkastje. Als je de bumpers smelt komt er goud uit en er een wallet met cryptos is ingenaaid in de bijrijdersstoel.

Dank voor je goede zorgen.
Thx, inmiddels staat hij op mijn oprit...

Belangrijk bericht!!! Het coronavirus verspreidt zich in extreme mate. Dit gebeurt vooral ook via bankbiljetten. Als je thuis nog hebt liggen, pak het dan met handschoenen aan, doe het in een plastic zak en leg het vanavond buiten bij de voordeur.
Ik haal vanavond voor de veiligheid alle plastic zakken op en breng ze naar een veilige plek. Denk aan je gezondheid. Ik wil gewoon dat het goed met je gaat.

Gedaan. En het is niet stiekem een verpakte drol. Erewoord.

Terug
Naar boven