MuscleMeat

Coronavirus

Fit is een relatief begrip deze dagen.

Ik las het vandaag. Dus ook jonge ‘fitte’ mensen lopen gevaar kennelijk.

Dit soort krantenkoppen hou je altijd. Jaarlijks gaan er ook X-aantal mensen dood na het drinken van een redbull, of fitte sporters die dood neervallen op het voetbalveld.

Misschien kan je beter stellen dat niet iedereen van een bepaalde leeftijd zonder ziekteverleden ook automatisch voor "fit" kan doorgaan. Dit soort berichten jagen juist angst aan, kan zo maar weer wat zelfdoden opleveren, uit angst voor Corona.

Dit soort krantenkoppen hou je altijd. Jaarlijks gaan er ook X-aantal mensen dood na het drinken van een redbull, of fitte sporters die dood neervallen op het voetbalveld.

Misschien kan je beter stellen dat niet iedereen van een bepaalde leeftijd zonder ziekteverleden ook automatisch voor "fit" kan doorgaan. Dit soort berichten jagen juist angst aan, kan zo maar weer wat zelfdoden opleveren, uit angst voor Corona.
Het is juist de bedoeling dat het angst aanjaagt. Anders gaan jongeren massaal op straat omdat zij er nauwelijks wat van zullen merken. Blijf het idioot vinden dat ze het op zulke manieren doen.

Vandaag ook een artikel gezien met 'economen zeggen dat de maatregelen vroeg versoepelen slecht kan zijn voor de economie' > 1 meneer die dat zei.

Het is juist de bedoeling dat het angst aanjaagt. Anders gaan jongeren massaal op straat omdat zij er nauwelijks wat van zullen merken. Blijf het idioot vinden dat ze het op zulke manieren doen.

Vandaag ook een artikel gezien met 'economen zeggen dat de maatregelen vroeg versoepelen slecht kan zijn voor de economie' > 1 meneer die dat zei.

We kunnen gewoon naar buiten, een 107 jarige heeft het inmiddels ook weer overleefd. Nee, lekker angst aanjagen. Blijven ze tenminste koest.

Het is informatief. Die man is echt overleden. Jongeren hebben daar weinig last van. Hoog testosterongehalte maakt ze ongeschikt om angst in te boezemen. Sterker nog, jongeren zoeken gevaar op. Voor de kick.

Het is informatief. Die man is echt overleden. Jongeren hebben daar weinig last van. Hoog testosterongehalte maakt ze ongeschikt om angst in te boezemen. Sterker nog, jongeren zoeken gevaar op. Voor de kick.
Maar dus moeten we de eerste jongere slachtoffer uit Frankrijk maar benoemen omdat er in Nederland nog geen was overleden? Die één in de paar duizend met een statement dat het ook levensgevaarlijk is voor jongeren was een beetje te ver gezocht.

Jaja, nu gaat de vlag uit voor de leerkrachten. Bij wie gaat de vlag uit voor voor @yasmine en @wovano ? :P
Overigens wel een hoop mooie Youtube-filmpjes en initiatieven van leerkrachten voorbij zien komen.

Jaja, nu gaat de vlag uit voor de leerkrachten. Bij wie gaat de vlag uit voor voor @yasmine en @wovano ? :P
Overigens wel een hoop mooie Youtube-filmpjes en initiatieven van leerkrachten voorbij zien komen.
Snap ik ook wel. Ik ben blij dat ik een half jaar niets had gedurende deze periode. Behoorlijk hectische periode voor m'n (oude) klasgenoten die nu bezig zijn met de eindstage. Ook in een gesloten FB groep voor (toekomstige) biologiedocenten met bijna 3000 leden zie ik veel bijzonders. Iedereen zet alles op alles om het onderwijs (op afstand) zo succesvol mogelijk te maken. Zonder enig voorbereiding daarop vind ik dat het best goed gedaan is.

Totaal onnodig inderdaad. Zo veel werk ik niet momenteel.

Ja toch? Gewoon even de overheid laten zien waar je bent, hoe lang je daar bent en met wie je daar bent.
Sowieso dat inlichtingendiensten en veiligheidsdiensten meekijken.

FYI van jouw telefoon wordt al elke ik geloof 10 minuten de locatie opgeslagen. Overheid kan dit voor onderzoeken inzien. Het opslaan van de locatie is verplicht voor providers.

Edit: never mind it's worse.

Als ik nu annuleer moet ik als nog 30% betalen. Veder krijg ik gewoon een standard mail als antwoord. Voolopig weten ze nog niet wat ze gaan doen na 10 mei en ik moet de laatste 50% per 17 april betalen. Ik moet ff kijken naar de kleine lettertjes want in ons geval kan het niet op een normale wijze doorgaan omdat we met twee gezinnen gaan en we daar niet alleen voor het vakantie park heen gaan, maar voornamelijk ook voor het dierenpark wat sowieso dicht is.
Ik heb 400 aanbetaald. Moet nog 900.Hoe zit dat als ik wil annuleren?

Terug
Naar boven