- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik voel mij ook alles behalve fit nu.
Ik voel me meer een in quarantaine geplaatste en aan de bank gekluisterde volgevreten en spierverdamende luie hok.![]()
Ik las het vandaag. Dus ook jonge ‘fitte’ mensen lopen gevaar kennelijk.
Het is juist de bedoeling dat het angst aanjaagt. Anders gaan jongeren massaal op straat omdat zij er nauwelijks wat van zullen merken. Blijf het idioot vinden dat ze het op zulke manieren doen.Dit soort krantenkoppen hou je altijd. Jaarlijks gaan er ook X-aantal mensen dood na het drinken van een redbull, of fitte sporters die dood neervallen op het voetbalveld.
Misschien kan je beter stellen dat niet iedereen van een bepaalde leeftijd zonder ziekteverleden ook automatisch voor "fit" kan doorgaan. Dit soort berichten jagen juist angst aan, kan zo maar weer wat zelfdoden opleveren, uit angst voor Corona.
Het is juist de bedoeling dat het angst aanjaagt. Anders gaan jongeren massaal op straat omdat zij er nauwelijks wat van zullen merken. Blijf het idioot vinden dat ze het op zulke manieren doen.
Vandaag ook een artikel gezien met 'economen zeggen dat de maatregelen vroeg versoepelen slecht kan zijn voor de economie' > 1 meneer die dat zei.
Ja toch? Gewoon even de overheid laten zien waar je bent, hoe lang je daar bent en met wie je daar bent.
Nee joh, kan ook via bluetooth!!!!!! alles voor de gezondheid toch??Ja toch? Gewoon even de overheid laten zien waar je bent, hoe lang je daar bent en met wie je daar bent.
Sowieso dat inlichtingendiensten en veiligheidsdiensten meekijken.
Het is juist de bedoeling dat het angst aanjaagt. Anders gaan jongeren massaal op straat omdat zij er nauwelijks wat van zullen merken. Blijf het idioot vinden dat ze het op zulke manieren doen.
Vandaag ook een artikel gezien met 'economen zeggen dat de maatregelen vroeg versoepelen slecht kan zijn voor de economie' > 1 meneer die dat zei.
En het gaat zeker niet opgeslagen worden in databases hoor!!1!Nee joh, kan ook via bluetooth!!!!!! alles voor de gezondheid toch??
Maar dus moeten we de eerste jongere slachtoffer uit Frankrijk maar benoemen omdat er in Nederland nog geen was overleden? Die één in de paar duizend met een statement dat het ook levensgevaarlijk is voor jongeren was een beetje te ver gezocht.Het is informatief. Die man is echt overleden. Jongeren hebben daar weinig last van. Hoog testosterongehalte maakt ze ongeschikt om angst in te boezemen. Sterker nog, jongeren zoeken gevaar op. Voor de kick.

Snap ik ook wel. Ik ben blij dat ik een half jaar niets had gedurende deze periode. Behoorlijk hectische periode voor m'n (oude) klasgenoten die nu bezig zijn met de eindstage. Ook in een gesloten FB groep voor (toekomstige) biologiedocenten met bijna 3000 leden zie ik veel bijzonders. Iedereen zet alles op alles om het onderwijs (op afstand) zo succesvol mogelijk te maken. Zonder enig voorbereiding daarop vind ik dat het best goed gedaan is.Jaja, nu gaat de vlag uit voor de leerkrachten. Bij wie gaat de vlag uit voor voor @yasmine en @wovano ?
Overigens wel een hoop mooie Youtube-filmpjes en initiatieven van leerkrachten voorbij zien komen.
![]()
Actie om vlag uit te hangen voor onderwijs schiet leraren in verkeerde keelgat
Het idee om donderdag de vlag uit te hangen voor het onderwijs is bij leraren compleet in het verkeerde keelgat geschoten. Ze vinden het ongepast in een tijd waarin mensen overlijden en bovendien onnodig.www.ad.nl
Totaal onnodig inderdaad. Zo veel werk ik niet momenteel.Jaja, nu gaat de vlag uit voor de leerkrachten. Bij wie gaat de vlag uit voor voor @yasmine en @wovano ?
Overigens wel een hoop mooie Youtube-filmpjes en initiatieven van leerkrachten voorbij zien komen.
![]()
Actie om vlag uit te hangen voor onderwijs schiet leraren in verkeerde keelgat
Het idee om donderdag de vlag uit te hangen voor het onderwijs is bij leraren compleet in het verkeerde keelgat geschoten. Ze vinden het ongepast in een tijd waarin mensen overlijden en bovendien onnodig.www.ad.nl
Ja toch? Gewoon even de overheid laten zien waar je bent, hoe lang je daar bent en met wie je daar bent.
Sowieso dat inlichtingendiensten en veiligheidsdiensten meekijken.
www.google.com
In het VO gaat het er een stuk anders aan toe momenteel.Totaal onnodig inderdaad. Zo veel werk ik niet momenteel.
Ik heb 400 aanbetaald. Moet nog 900.Hoe zit dat als ik wil annuleren?Als ik nu annuleer moet ik als nog 30% betalen. Veder krijg ik gewoon een standard mail als antwoord. Voolopig weten ze nog niet wat ze gaan doen na 10 mei en ik moet de laatste 50% per 17 april betalen. Ik moet ff kijken naar de kleine lettertjes want in ons geval kan het niet op een normale wijze doorgaan omdat we met twee gezinnen gaan en we daar niet alleen voor het vakantie park heen gaan, maar voornamelijk ook voor het dierenpark wat sowieso dicht is.