AndroidHealthClinic

Coronavirus

hooivork is gepolijst en molotovs zijn gevuld , ik stel voor dat we bij het binnehof beginnen en vervolgens de uitkering trekkers van het koningshuis aanpakken
Eindelijk, Habsburgers terug! Toch?
Laat die mensen toch, is NL cultuur.
Kosten zijn een schijntje in vergelijking met een hele boel andere kostenposten.. Bovendien levert Wimpie nog wat op ook.
Ergens toch een beetje instemmen met het regeren van een ver familielid van Al-Bagdadi

Als wij Hollanders het in de portemonnee gaan voelen zijn we ineens niet meer zo meegaand hoor.

Tot nu toe vind iedereen het wel best. Lekker vrij, betaald krijgen, genieten in veiligheid.
Enig puntje is dat de kinderen een achterstand oplopen maar de scholen zullen in mei vast wel weer langzaam open gaan, denken ze. Misschien hebben ze ook gelijk, als zoethoudertje. Maar straks dan vallen de eerste baantjes om, dan zal het geluid wel anders gaan worden.

Succes om een mutatie te creëren die alleen het volk raakt. Mensen in de elite hebben ook familie die er geraakt door worden. Je gaat me toch niet zeggen dat de elite vooraf een vaccin kan maken voor een virus om zelf geen dierbaren te verliezen? Succes om iedereen de mond dicht te snoeren.

Een virus is één van de meest idiote biowapens dat er is. Compleet onvoorstelbaar en men is er zelf ook gevoelig voor. Je hebt wereldwijd een flink arsenaal aan mensen nodig die niets uit zullen lekken wil je het succesvol kunnen doen. En dan nog iedereen zijn of haar familie veilig kunnen stellen, of ze moeten schijt hebben dat ze dierbaren kunnen verliezen.

Im noem maar een voorbeeld. Er zal een aanleiding zijn om de maatregelen langer in stand te houden.

Kijk dit interview met David Icke!

92323476_10158638194074301_1343030904750080000_n.jpg

Im noem maar een voorbeeld. Er zal een aanleiding zijn om de maatregelen langer in stand te houden.

Kijk dit interview met David Icke!

Die man heeft een hele grote duim, hij moet er wel hard op zuigen, want het duurt eeuwen voor die man een zin geformuleerd krijgt :roflol:

Nu nog de temperatuur van het eten en we zijn er.
Het domme is dat het virus een incubatiteit kent waarbij er nog geen symptomen zijn. Iemand die koorts heeft voelt dat wel en dan is het al te laat en kunnen er tig mensen besmet zijn. Vrij zinloos dus.
Ben benieuwd welke kant het op gaat met die corona-app. Zal wel een globale EU app adaptie gaan worden natuurlijk. En het zal me niks verbazen als die app min of meer verplicht gaat worden, in de zin van: je komt de trein, gemeentehuis, sportschool, school, supermarkt, etc niet in zonder de app.

Het domme is dat het virus een incubatiteit kent waarbij er nog geen symptomen zijn. Iemand die koorts heeft voelt dat wel en dan is het al te laat en kunnen er tig mensen besmet zijn. Vrij zinloos dus.
Ben benieuwd welke kant het op gaat met die corona-app. Zal wel een globale EU app adaptie gaan worden natuurlijk. En het zal me niks verbazen als die app min of meer verplicht gaat worden, in de zin van: je komt de trein, gemeentehuis, sportschool, school, supermarkt, etc niet in zonder de app.
Mocht dat laatste waar zijn voor de sportschool dan ga ik rellen.

Dat van de incubatietijd is natuurlijk zo, maar het kan toch meerwaarde hebben ten opzichte van hoe het nu is.
Het virus wordt overgedragen wanneer iemand zit te hoesten/ niezen. Er zijn aanwijzingen dat iemand zonder symptomen besmettelijk kan zijn maar het is vooralsnog onduidelijk in hoeverre deze mensen bijdragen aan verspreiding, verder onderzoek is nodig. En geen symptomen hebben betekent misschien wel in de praktijk enige subjectiviteit in het beoordelen van lichte klachten.

Terug
Naar boven