MuscleMeat

Coronavirus

Verplichte corona app?

Succes met de rechtszaken. Dat gaat ze dus echt niet lukken.
Hoezo zou ze dat niet lukken. Wat als het een pre installed app is,die je niet kan verwijderen en die op elke telefoon verplicht moet staan anders mag deze niet verkocht worden?

Daar doe ik ook niet aan mee. Dan wordt het terug een gewone gsm.
Hoe willen ze gaan bewijzen dat je een smartphone hebt?
Politiecheckpoints waar je naast je ausweis je telefoon en die app moet laten zien?

Of inloggen met digid? Succes om dat te regelen bij al die bejaarden die al moeite hebben om 112 te bellen met hun telefoon.

Ik zou mij hier niet zo druk om maken.

Het domme is dat het virus een incubatiteit kent waarbij er nog geen symptomen zijn. Iemand die koorts heeft voelt dat wel en dan is het al te laat en kunnen er tig mensen besmet zijn. Vrij zinloos dus.
Ben benieuwd welke kant het op gaat met die corona-app. Zal wel een globale EU app adaptie gaan worden natuurlijk. En het zal me niks verbazen als die app min of meer verplicht gaat worden, in de zin van: je komt de trein, gemeentehuis, sportschool, school, supermarkt, etc niet in zonder de app.

dus dan komen ouderen zonder smartphone de supermarkt dus niet meer in.
dat gaat dan tot problemen leiden

Politiecheckpoints waar je naast je ausweis je telefoon en die app moet laten zien?

Of inloggen met digid? Succes om dat te regelen bij al die bejaarden die al moeite hebben om 112 te bellen met hun telefoon.

Ik zou mij hier niet zo druk om maken.
DEEP STATE man!!!!

Druk maken doe ik niet. Maar ze kunnen inventief zijn die graaiers van de politiek.

Nou je kan mensen moeilijk gaan verplichten dat ze een mobiele telefoon gaan hebben. Maar ze vinden er wel wat op. Microchips in de vaccinatie voor corona ofzo??!?

Het domme is dat het virus een incubatiteit kent waarbij er nog geen symptomen zijn. Iemand die koorts heeft voelt dat wel en dan is het al te laat en kunnen er tig mensen besmet zijn. Vrij zinloos dus.
Ben benieuwd welke kant het op gaat met die corona-app. Zal wel een globale EU app adaptie gaan worden natuurlijk. En het zal me niks verbazen als die app min of meer verplicht gaat worden, in de zin van: je komt de trein, gemeentehuis, sportschool, school, supermarkt, etc niet in zonder de app.
Dit soort vrijwilligheid is het engst.

U komt voor uw werk in contact met mensen, u moet ieder moment kunnen bewijzen dat u immuniteit heeft middels app, geen app: uw keuze, geen uitkering.

Ik hoop heel hard dat de EU een verplichte Europese corona app gaat invoeren. Het liefst onder zware dwang.

Dat zal dan meteen het einde van de EU zijn.

De alu rollen gaan weer hard dit weekend. Hamsteren jongens.
Mijn nieuwe corona 5g-proof hideout:
tinfoil.jpg

Ik ken niemand persoonlijk die de kleine lettertjes van Apps leest, slechts een enkeling die de privacy settings van Apps doorakkert. De meesten staan er echt niet bij stil en dat is meteen de kracht van al die apps die al die BIG data genereren.
Pas maar op, voor je het weet maak je deel uit van de human centipeda.

Terug
Naar boven