XXL Nutrition

Coronavirus

- Investeren in een black phone (en je directe connecties dit voorstellen) voor de alledaagse communicatie.
- Socialmedia alleen op een desktop computer.
- Eén compleet lege smartphone met de corona apps die gedownload zijn met een nieuw account. Gemaakt met een nieuw emailadres.

Geen panieek:peachy:
Smart

Allemaal niet nodig, met gps/bt aan is de batterij toch in een half uur leeg dan kunnen ze je ook niet meer tracken.

Allemaal niet nodig, met gps/bt aan is de batterij toch in een half uur leeg dan kunnen ze je ook niet meer tracken.
Ze gaan ons implanteren met een microchip.

giphy.gif

Verplichte corona app?

Succes met de rechtszaken. Dat gaat ze dus echt niet lukken.
Het lijkt me sowieso erg ironisch dat mensen die hun hele leven online posten, inclusief waar ze zijn, gaan zeuren over een corona app. 🙈 Social media is de natte droom van elke voormalige Stasi agent.

Ja en nee, deze app gebruikt BT om te kijken wie er binnen een bepaalde straal van je komt. Het is in principe strafbaar om je niet aan de anderhalve meter regel te houden. Wat nou als uit de data blijkt dat je een notoire overtreder bent?

Ja en nee, deze app gebruikt BT om te kijken wie er binnen een bepaalde straal van je komt. Het is in principe strafbaar om je niet aan de anderhalve meter regel te houden. Wat nou als uit de data blijkt dat je een notoire overtreder bent?
Sturen ze jouw posts door naar moeders de vrouw.

Ausradieren! M'n pofbroek ligt klaar.

Maar wat nou als je die app hebt, je hebt corona, je vult dat in, dus he bent je er van bewust en gaat toch boodschappen doen en half tegen mensen aanrijden?

Waarom zou je dat doen. Als jij corona hebt moet je je aan de voorzorgsmaatregelen houden.

Je mag ook niet te hard rijden, dronken over straat fietsen, als volwassen persoon aan kleine kindertjes friemelen.

Daar denk je ook over na, wat er dan kan gebeuren als je het wel doet? Fris ventje.

Als jij corona hebt en hebt die app is dat denk ik bekend bij omstanders. Ga lekker half tegen mensen aanrijden. Ik denk dat je minstens een paar stompen te pakken hebt. Het gros zal zich houden aan de regels, sowieso uit opportunisme. Mens eigen.

Het lijkt me sowieso een verkapte vorm van dood door schuld als zo'n debiel gaat winkelen.

Als je nou gelijk in de app je dagelijkse boodschappen kunt bestellen

Het lijkt me sowieso een verkapte vorm van dood door schuld als zo'n debiel gaat winkelen.
De mogelijke consequenties zijn niet mals: een besmet iemand die zich onttrekt aan gedwongen isolatie of quarantaine hangt een celstraf van vier jaar of een boete van 87 duizend euro boven het hoofd. En een besmet persoon die ‘onvoorzichtig of nalatig’ omgaat met zijn besmetting, kan worden vervolgd voor dood door schuld. Maximumstraf: twee jaar cel.

De kans dat de straffen ook daadwerkelijk worden uitgedeeld is klein, geeft advocaat Van der Goot toe. ‘Het is vooral theoretisch, er zitten allerlei juridische haken en ogen aan.’ Maar, zo zegt hij ook: ‘Het is goed dat burgers worden gewaarschuwd voor de risico’s als ze zich niet aan de regels houden. De rechtstaat blijft gewoon overeind.’

Ok wie zou er een app downloaden die je snelheid en acceleratie bijhoudt om zodoende korting te kunnen krijgen op een autoverzekering?

Terug
Naar boven