Fitness Seller

Coronavirus

Icke doet al 30 jaar voorspellingen waarvan niets terecht is gekomen. Op een gegeven moment was hij ook de zoon van één of andere god. En in een gewiste scène van Religulous had hij het over reptilians.

giphy.gif

Ik begin te hopen dat je een Kaufman'etje aan het doen bent.

Laatst bewerkt:
Je kan van die man zeggen wat je wilt, maar ik heb een uur van het gesprek geluisterd en die man heeft gewoon helder door wat er zich afspeeld.

Zoals ik zeg, en ik heb het al zo vaak gezegd:

De maatregelen duren zo lang als nodig is voor de burgers bereid zijn zich te onderwerpen aan het systeem van totalitaire controle en daarmee hun schijnvrijheid terug krijgen.

Dit is overheids staatsgreep. Niets meer, niets minder.

We zijn overgenomen door een nieuwe overheid, zij sluiten ons op, en wij laten het gebeuren. We worden bedreigd. Als wij ons misdragen zullen de maatregelen langer duren.

Het doel: de maatschappij zoals China.

Na 6-12 maanden zullen mensen privacy inleveren om vrijheid terug te krijgen.

Hypothetisch: als morgen 10.000 mensen op het malieveld gaan staan en schijt hebben aan de overheid: wat gaan ze dan doen?

Kijk het interview met Icke. Dit is het toneelspel. We zijn gek.
Bel ze al maar op.....revolutie!!!

Icke doet al 30 jaar voorspellingen waarvan niets terecht is gekomen. Op een gegeven moment was hij ook de zoon van één of andere god. En in een gewiste scène van Religulous had hij het over reptilians.

giphy.gif

Ik begin te hopen dat je een Kaufman'etje aan doen bent.
Ooit zal er wel eentje uitkomen.

Je kan van die man zeggen wat je wilt, maar ik heb een uur van het gesprek geluisterd en die man heeft gewoon helder door wat er zich afspeeld.

Zoals ik zeg, en ik heb het al zo vaak gezegd:

De maatregelen duren zo lang als nodig is voor de burgers bereid zijn zich te onderwerpen aan het systeem van totalitaire controle en daarmee hun schijnvrijheid terug krijgen.

Dit is overheids staatsgreep. Niets meer, niets minder.

We zijn overgenomen door een nieuwe overheid, zij sluiten ons op, en wij laten het gebeuren. We worden bedreigd. Als wij ons misdragen zullen de maatregelen langer duren.

Het doel: de maatschappij zoals China.

Na 6-12 maanden zullen mensen privacy inleveren om vrijheid terug te krijgen.

Hypothetisch: als morgen 10.000 mensen op het malieveld gaan staan en schijt hebben aan de overheid: wat gaan ze dan doen?

Kijk het interview met Icke. Dit is het toneelspel. We zijn gek.
Icke believes that the universe is made up of "vibrational" energy and consists of an infinite number of dimensions that share the same space.[17][10][18] He believes that an inter-dimensional race of reptilian beings called the Archons (or Anunnaki) have hijacked the earth and that a genetically modified human–Archon hybrid race of shape-shifting reptilians known as the Babylonian Brotherhood, the Illuminati, or the "elite", manipulate global events to keep humans in constant fear so the Archons can feed off the "negative energy" this creates.[17][19][20]
Ik zou me wel 100x achter m'n oren krabben als mijn mening overeenstemt met iemand met dat soort overtuigingen.

Er zijn twee mogelijkheden:
  1. 't Is een patiënt
  2. Het is een uitstekend verdienmodel

Belgie 496 doden? what happend guys?

Nederland weer afname op IC.

Terug
Naar boven