- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maggie is er zo ééntje die "niet veel eet".Wel zou ik, mocht ik haar ooit tegenkomen, vragen waar de lekkerste hamburgers te koop zijn.
Dat klopt. Dit is niet met veel eten haalbaar mijn jong. Dit is het gevolg van zonder ogen met de onderkaak haaks op de tafel handel naar binnen schuiven. Vretuh! Wanneer zij zich in de openbare ruimte begeeft loopt de teller van de wegenbelasting mee, aan haar verkocht als een zogenaamde stappenteller.
Ja dat wordt vaak geschreven en ik heb een vermoeden wat je daar dan mee kan bedoelen maar hoe ziet deze er voor jou uit?
Jij schrijft over geen verschil zien met hoe instanties zoals de kerk dat doen en deden, en hoe politiek en multinationals dat nu doen. Dan denk ik dat jij daar vast een concreet beeld bij hebt, schrijvende over WOIII.
Angst is een prima middel om grote groepen mee te sturen. Elke groep die macht heeft, of wil, kan dat inzetten. Van IS tot aluhoedjes. De vraag is of dit op moderne samenlevingen nog wel zo'n invloed heeft als een paar eeuwen terug, ik denk van niet. Tenzij we worden teruggeworpen op onze instincten (angst e.d.).
)Het hoeft ook niet per se alleen slechte gevolgen te hebben, is er een goed alternatief van hoe moderne samenlevingen zijn ingericht? In de context van Wereldoorlog 3, waar ik op in haakte.
Wat n lelluk wijf ook snap niet hoe je er zo bij kan lopen, vies is het gewoonKijk dikke mensen zouden dan wel heel gezellig zijn, maar zelfs dat zie ik er niet in.
![]()
Wel zou ik, mocht ik haar ooit tegenkomen, vragen waar de lekkerste hamburgers te koop zijn. Rolt vast een keuzemenu uit, ongeacht waar je je begeeft.
Maar het is een vrouw dus is het ooo seksistisch!!!!!!!"seksistisch", man. Dat zouden ze bij elke dikke minister van volksgezondheid hebben gedaan. Of het nou man, vrouw of non-binair was.
Dat klopt. Dit is niet met veel eten haalbaar mijn jong. Dit is het gevolg van zonder ogen met de onderkaak haaks op de tafel handel naar binnen schuiven. Vretuh! Wanneer zij zich in de openbare ruimte begeeft loopt de teller van de wegenbelasting mee, aan haar verkocht als een zogenaamde stappenteller.

"seksistisch", man. Dat zouden ze bij elke dikke minister van volksgezondheid hebben gedaan. Of het nou man, vrouw of non-binair was.

Mannen hebben dan weer andere maatschappelijke druk. Bijvoorbeeld het niet kunnen uiten van emoties wat bij sommige mensen in depressies en zelfmoordpogingen resulteert. Allebei de geslachten hebben zo hun problemen die door de maatschappelijke druk zijn ontstaan. Gewoon niet over zeiken en accepterenNou ja, hier zal het oordeel over dikke mensen duidelijk zijn. Man of vrouw. Ben ik het ook wel mee eens.
Verder is de maatschappelijke druk op vrouwen om slank te zijn is echt wel groter dan bij mannen. Dat is wel seksisme.
Mannen hebben dan weer andere maatschappelijke druk. Bijvoorbeeld het niet kunnen uiten van emoties wat bij sommige mensen in depressies en zelfmoordpogingen resulteert. Allebei de geslachten hebben zo hun problemen die door de maatschappelijke druk zijn ontstaan. Gewoon niet over zeiken en accepteren
Je bedoelt in de populaire media die ons beelden van onvruchtbare anorexia vrouwen als ideaal opdringt. Daarnaast is er een seksistische druk waarbij zelfs de dikste lelijkste vrouw op alle social networking omgevingen nog 100en berichten en verzoeken krijgt maar vrijwel alle mannen (niet dbb-ers ofcourse) finaal worden overgeslagen omdat ze niet tot de top 1% genetics en cariere behoren.Verder is de maatschappelijke druk op vrouwen om slank te zijn is echt wel groter dan bij mannen. Dat is wel seksisme.
Hoor er echt helemaal niemand(?) over dus denk het niet.Ik ben wel benieuwd of overgewicht na deze crisis een groot thema wordt, nu het ook bij corona een risicogroep is...
Lekker belangrijk dat anderen vinde dat ik mijn emoties niet kan uiten, daar geef ik geen ruk om.Mannen hebben dan weer andere maatschappelijke druk. Bijvoorbeeld het niet kunnen uiten van emoties
Vind ik niet nodig. Stop wining about it like a little b*ch je bent toch een man en geen wijf die om dr problemen gaat jankenHelemaal waar. Je kunt natuurlijk ook proberen dat te veranderen...
Lekker belangrijk dat anderen vinde dat ik mijn emoties niet kan uiten, daar geef ik geen ruk om.

Beetje seksistischVind ik niet nodig. Stop wining about it like a little b*ch je bent toch een man en geen wijf die om dr problemen gaat janken

Lol
Ooh ja want daarom zitten praktisch alle mannen nu (voor de corona) in de gym, een beetje proberen hun kut karakter te fixen met wat betere looks?Nou ja, hier zal het oordeel over dikke mensen duidelijk zijn. Man of vrouw. Ben ik het ook wel mee eens.
Verder is de maatschappelijke druk op vrouwen om slank te zijn is echt wel groter dan bij mannen. Dat is wel seksisme.
Ik ben wel benieuwd of overgewicht na deze crisis een groot thema wordt, nu het ook bij corona een risicogroep is...
Ik vind het een lastige kwestie. Ik heb zelf jarenlang meer dan 100 kilo gewogen , het is echt opvallend hoe anders mensen met mij omgaan nu ik een redelijk gezond gewicht heb. Het voelt soms heel hypocriet want ik ben nog steeds dezelfde persoon met de zelfde interesses , humor etc.Ik vind het woord bodyshaming zo vreselijk, je bent dik of je bent het niet en dat mag ook gezegd worden. Snap sowieso niet hoe de minister van volksgezonheid er zo uit kan zien dacht eerst altijd dat het een meme was maar is dus echt zo
Je uiterlijk zegt toch veel over jezelf. Het is het eerste wat iemand ziet als hij of zij jou kennen leert. Dan kan je nog zo n leuk character en interesses hebben maar als je uiterlijk mensen in eerste instantie afschrikt heb je er niet iets aan. Bovendien straalt dik zijn een bepaalde vorm van missen van discipline uit, het kan natuurlijk door een ziekte komen, maar verder worden mensen dik doordat ze niet actief zijn, teveel eten en te weinig bewegen. Ik zou mezelf persoonlijk niet begeven rond mensen die lui en niet productief zijn omdat die mijn productiviteit misschien omlaag halen en ze waarschijnlijk totaal anders denken als ik. Maar goed dat je bent afgevallen respect!Ik vind het een lastige kwestie. Ik heb zelf jarenlang meer dan 100 kilo gewogen , het is echt opvallend hoe anders mensen met mij omgaan nu ik een redelijk gezond gewicht heb. Het voelt soms heel hypocriet want ik ben nog steeds dezelfde persoon met de zelfde interesses , humor etc.
Voor mij is iemand meer dan alleen zijn uiterlijk maar voor velen zit de wereld zo niet in elkaar....