MuscleMeat

Coronavirus

Je uiterlijk zegt toch veel over jezelf. Het is het eerste wat iemand ziet als hij of zij jou kennen leert. Dan kan je nog zo n leuk character en interesses hebben maar als je uiterlijk mensen in eerste instantie afschrikt heb je er niet iets aan. Bovendien straalt dik zijn een bepaalde vorm van missen van discipline uit, het kan natuurlijk door een ziekte komen, maar verder worden mensen dik doordat ze niet actief zijn, teveel eten en te weinig bewegen. Ik zou mezelf persoonlijk niet begeven rond mensen die lui en niet productief zijn omdat die mijn productiviteit misschien omlaag halen en ze waarschijnlijk totaal anders denken als ik. Maar goed dat je bent afgevallen respect!
En jij bent 17.

Ik ken genoeg slanke mensen die veel roken en te veel alcohol drinken wat nou ook niet perse gezond is. Gezond is in mijn ogen een breder begrip dan alleen bmi.

Nou ja smaken verschillen moeten we maar denken.

Discipline is nou niet de eerste eigenschap die mensen noemen in een datingprofiel. Maar als jij dat belangrijk vind.....

Tot zo ver de afdeling off topic

Ik ken genoeg slanke mensen die veel roken en te veel alcohol drinken wat nou ook niet perse gezond is. Gezond is in mijn ogen een breder begrip dan alleen bmi.

Nou ja smaken verschillen moeten we maar denken.

Discipline is nou niet de eerste eigenschap die mensen noemen in een datingprofiel. Maar als jij dat belangrijk vind.....

Tot zo ver de afdeling off topic

Als je het belangrijk vindt om leuk gevonden te worden, of het belangrijk vindt wat anderen mogelijkerwijs van je denken/vinden, dan is roken en drinken terwijl je er fit uit ziet de betere keuze inderdaad :rolleyes:

Kijk dikke mensen zouden dan wel heel gezellig zijn, maar zelfs dat zie ik er niet in.
fixuq1Al_t.jpg

Wel zou ik, mocht ik haar ooit tegenkomen, vragen waar de lekkerste hamburgers te koop zijn. Rolt vast een keuzemenu uit, ongeacht waar je je begeeft.
Dat dikke mensen automatisch gezellig zijn is net alsof alle n*gers een 12 inch bana hebben. Achterlijke positieve discriminatie

Dat klopt. Dit is niet met veel eten haalbaar mijn jong. Dit is het gevolg van zonder ogen met de onderkaak haaks op de tafel handel naar binnen schuiven. Vretuh! Wanneer zij zich in de openbare ruimte begeeft loopt de teller van de wegenbelasting mee, aan haar verkocht als een zogenaamde stappenteller.

Gevolgen van haar werkbezoek:
mwGFh4l2_t.jpg
She's so fat she has her own orbit.

Dat dikke mensen automatisch gezellig zijn is net alsof alle n*gers een 12 inch bana hebben. Achterlijke positieve discriminatie
Nou ene @FutureIFBBPro komt uit het Causus en daar heeft iedereen een dikke piemol, dat is algemene kennis!

BREDA - Het aantal coronapatiënten op de Brabantse intensive cares is in de afgelopen 24 uur gedaald naar honderd. Dat zijn er dertig minder dan een week geleden, blijkt uit de cijfers van het Regionaal Overleg Acute Zorgketen (ROAZ). “Dat is een gunstige ontwikkeling”, zegt een woordvoerder.
GESCHREVEN DOOR
Lody Trepels Joris van Duin
Sinds 25 maart lag het aantal patiënten op de intensive cares in de Brabantse ziekenhuizen boven de honderd. Op de piek waren dat er bijna 190. Sinds ruim anderhalve week is er sprake van een steeds verdere daling van het aantal ic-patiënten. Van het verplaatsen van patiënten naar buiten de provincie is amper nog sprake.
In de afgelopen dag zijn 84 nieuwe COVID-19-patiënten opgenomen in de ziekenhuizen, blijkt uit de statistieken. In diezelfde periode mochten 88 mensen naar huis. Het totaal aantal coronapatiënten op alle ziekenhuisafdelingen is iets gedaald naar 408. “De daling zet door, maar het gaat wel heel langzaam. Je zou willen dat het nu wat sneller zou gaan”, licht de ROAZ-woordvoerder toe.
Aantal opnames punt van zorg
De zorgen zitten met name bij het aantal nieuwe patiënten dat nog altijd in de ziekenhuizen terechtkomt. “Met name het aantal nieuwe opnames stemt nog altijd niet vrolijk. Hoewel het er minder zijn dan enkele weken geleden, blijft het aantal elke dag nog hoog”, zegt de woordvoerder.
Het aantal sterfgevallen in de ziekenhuizen ligt de laatste week ook lager. Dinsdag overleden tien mensen in de Brabantse ziekenhuizen. De vier dagen ervoor lag dat aantal ook telkens onder de tien.
Reguliere zorg
Vanwege de daling van het aantal coronapatiënten wordt de reguliere zorg in de ziekenhuizen weer voorzichtig opgestart. Zo zijn mondjesmaat poliklinieken weer open en wordt ook gekeken welke operaties weer hervat kunnen worden.

Goh ja echt nee nog een maand verlenging?

Bliksem bij heldere hemel jongens.

Maar de middelen heiligen het doel, begin maar vast aan die homegym.

Sarcasme wordt over het algemeen niet begrepen...ben dan al te moe om het nog te moeten gaan uitleggen.

Té subjectief gekleurd door huidige toonzettingen conform politieke correctheid.
Hoe wij geacht worden zaken dienen te bekijken conform geldende waarden, normen en belangen van een relatief kleine groep in Nederland.
Gelukkig zijn er andere kanalen om vanuit een andere richting meningen tot je te krijgen, want aan het eind van de dag zijn het toch veelal niet meer of minder dan meningen. De vraag is of het gaat om een relatief kleine groep, de meerderheid van NL (die stemmen) stemt niet op geluiden die anders zijn. Die denken er misschien ook anders over, en hebben minder behoefte aan ander geluid. Op de NPO is er trouwens wel meer te vinden dan alleen politieke (priet) praatprogramma's. Wanneer iemand zijn of haar mening geeft kan ik toch mijn eigen verantwoordelijkheid nemen door te zeggen prima, we mogen vinden wat we willen maar ik denk er anders over.
Menselijk beschaafd gedrag is in mijn optiek en ervaring maar een heel dun laagje vernis, dat voordat je het door hebt weg valt.
Dan is het eigenlijk maar goed dat bepaalde mechanismen in werking worden gezet zodat er geen totale anarchie plaatsvindt maar iets van een samenleving blijft bestaan.
Mijn definitie van wo3 valt onder categorie 2.
Dat dacht ik wel.
Om een concreet voorbeeld te geven: China sinds Mao.
Bedoel je dat onze samenleving daarop lijkt of gelijkenissen kent?
In beginsel omdat ik zie dat er allerlei dingen worden gedaan die de democratische grondbeginselen van dit land onderuit halen, waardoor het verwordt tot een schijn-democratie.
Heb ik daar last van? Jazeker, want daardoor word mij heel geleidelijk aan de mond gesnoerd en dat is een vorm van onderdrukking.
Het is vooral die subtiele geleidelijkheid die ik hekel en waar ik vooral last van heb, want daardoor lijkt het wel mee te vallen en merken de meesten het ook helemaal niet.
Ik kan je niet helemaal volgen in deze.

Ooh ja want daarom zitten praktisch alle mannen nu (voor de corona) in de gym, een beetje proberen hun kut karakter te fixen met wat betere looks?

Haha ja, alsof je als man niet volledig bent afgeschreven als je moddertje vet bent en denkt nog een 6je te kunnen scoren.

Bij ons bezuinigen op de GGZ, maar wel 100 miljoen weggeven voor o.a. de GGZ in arme landen.

dat moet je ruimer zien racist ,je gunt die dictators toch wel weer een nieuwe Rolls
en Kaag een natte poes vanwege het deugen

(zoals al eerder vermeld ;Kaag,Jetten en Ollongren zijn by far de grootste engnekken ooit in de politiek)

Even weer laten weten waarom we al deze maatregelen getroffen hebben.

Even weer laten weten waarom we al deze maatregelen getroffen hebben.
De slager die zijn eigen vlees keurt.

Dat dacht ik wel.Bedoel je dat onze samenleving daarop lijkt of gelijkenissen kent?

Nee tot zover niet. In ieder geval (nog) niet in Nederland. Ik duid in mijn 3e WO verhaal ook niet specifiek over Nederland, maar meer op mondiaal perspectief, waarbij China en wellicht Noord Korea tot zover het meest in het oog springen.

Ik kan je niet helemaal volgen in deze.

Concreet voorbeeld is de afschaffing van het raadgevend referendum in Nederland in 2018.
Dit lijkt misschien triviaal en nietszeggend, maar ik heb daar een heel slecht gevoel bij.

Helemaal door argumenten zoals "Het heeft niet gebracht wat ervan werd verwacht" en "het veroorzaakt verwarring doordat het slechts raadgevend is".
Ook al is het zo dat het kabinet officieel niets met de 'raadgevende' mening van het volk hoefde te doen, op deze manier werd het volk wel weer een beetje meer monddood gemaakt.

Voor een `correctief bindend referendum` is ogenschijnlijk al helemaal geen politieke steun.
Goh wat verrassend, komt dat even goed uit.
En ja, ik ervaar dit als een vorm van onderdrukking en het zwijgen opgelegd worden.

Laatst bewerkt:
Nee tot zover niet. In ieder geval (nog) niet in Nederland. Ik duid in mijn 3e WO verhaal ook niet specifiek over Nederland, maar meer op mondiaal perspectief, waarbij China en wellicht Noord Korea tot zover het meest in het oog springen.

Concreet voorbeeld is de afschaffing van het raadgevend referendum in Nederland in 2018.
Dit lijkt misschien triviaal en nietszeggend, maar ik heb daar een heel slecht gevoel bij.

Helemaal door argumenten zoals "Het heeft niet gebracht wat ervan werd verwacht" en "het veroorzaakt verwarring doordat het slechts raadgevend is".
Ook al is het zo dat het kabinet officieel niets met de 'raadgevende' mening van het volk hoefde te doen, op deze manier werd het volk wel weer een beetje meer monddood gemaakt.

Voor een `correctief bindend referendum` is ogenschijnlijk al helemaal geen politieke steun.
Goh wat verrassend, komt dat even goed uit.
En ja, ik ervaar dit als een vorm van onderdrukking en het zwijgen opgelegd worden.
Hoogverraad komt niet voor niets niet voor in het Nederlands wetboek van strafrecht.

Terug
Naar boven