Woulda coulda shoulda. Ga je ook zo reageren als morgen de cijfers van ander risicovol gedrag in de schijnwerpers komt. Hoeveel mensenlevens sparen we door een jaar geen auto te rijden? Wat zijn de economisch kosten?
Sowieso gaat jouw moeder door een jaar binnen te zitten een vergelijkbaar risico op overlijden uitsluiten dan de kans op C19
Ja die tabellen kan je vinden, in mijn excel, ik heb rekening gehouden met de te verwachten resterende levensjaren vanaf sterfte leeftijd.
Man man, ik had je hoog zitten en denk nog steeds dat je een van de beter beredenerende personen op DBB bent. Maar dit is een behoorlijk laffe escape. Jammer.
Maar goed. Terwijl in de mainstream ondertussen de logische selectieve lockdown, die ik vanaf dag 1 bepleit, onderwerp van discussie wordt, zal hier nog wel wat worden gespeculeerd over wat er zich voor het rookgordijn afspeelt.
Wie had verder kunnen denken dat het de Zweden zijn die het hoofd koel zouden houden.
Covid-19: Zweden neemt lichte coronamaatregelen. Cafés zijn nog steeds open. „We zijn nooit knuffelig geweest. Ook vóór Covid-19 deden we aan social distancing.”
www.nrc.nl