XXL Nutrition

Coronavirus

Denk liever dat ze een welverdiend zakcentje eerder zullen waarderen.
Nu klappen, maar straks weer massaal voor partijen stemmen die bezuinigen op zorg.
Gebeurd niet alleen daar.

Besparen op politie,brandweer,defensie....noem maar op.

Er gebeurd wat....ze doen toch zo een goed werk en ze zijn nodig en we moeten er meer in investeren.

De storm gaat liggen en daar komen de besparingen er weer aan.

Hahaha, ik pas me aan, blijkbaar is dat de manier van communiceren.
Liever rellen dan met mijn kop in het zand denken dat het allemaal wel over waait.
Jij denkt echt dat dit ‘het nieuwe normaal’ is? Je denkt echt dat de maatregelen nog jaren aanhouden? Je denkt echt dat alles vanaf nu anders zal zijn? Dat handenschudden verdwijnt en dat we voor altijd 1,5 meter afstand zullen houden?
Denk je dat echt?

Jij denkt echt dat dit ‘het nieuwe normaal’ is? Je denkt echt dat de maatregelen nog jaren aanhouden? Je denkt echt dat alles vanaf nu anders zal zijn? Dat handenschudden verdwijnt en dat we voor altijd 1,5 meter afstand zullen houden?
Denk je dat echt?
Nee zeker niet. Ik ben voorstander om langzaam aan te gaan opstarten om te kijken wat het doet met de ziekenhuisopnames.
Ga er wel van uit dat zolang er geen vaccinatie is of groepsimmuniteit we bepaalde dingen anders gaan doen.

Waarom zouden we dat weer gaan doen?

Niet dat ik het type ben dat graag iedereen een handje geeft, het blijft ongemakkelijk als je een afspraak hebt met een aannemer of je nieuwe buurman en elkaar dan geen hand geeft.

Elkaar zo begroeten zit er zo ingepeperd, zal vast ook iets natuurlijks zijn. Denk dat als alles voorbij is men elkaar juist graag weer een hand geeft, al is het alleen maar om te vieren dat het weer kan.

Er is niets natuurlijks aan, het is gewoon cultuur.

Ben er geen expert in maar zou mij verbazen dat elkaar begroeten door middel van een aanraking helemaal niks met een natuurlijke drang te maken heeft en toevallig is "aangeleerd".

Zie het niet gebeuren in elk geval, benieuwd of er bij een eerste voetbalwedstrijd op tv geen handen meer geschud gaan worden voor en na de match.

Ben er geen expert in maar zou mij verbazen dat elkaar begroeten door middel van een aanraking helemaal niks met een natuurlijke drang te maken heeft en toevallig is "aangeleerd".

Zie het niet gebeuren in elk geval, benieuwd of er bij een eerste voetbalwedstrijd op tv geen handen meer geschud gaan worden voor en na de match.
Klopt, voordat we evolueerden roken we aan elkaars kont :laugh:
Dan maar weer gewoon handen schudden straks......

handen schudden is een manier van pijlen en begroeten van de persoon die voor je staat , vandaar dat een stevige hand druk meer indruk maakt dan een slappe ....redelijk primair ingebakken gedrag lijkt mij

Is het niet een eeuwenoude Assirische traditie om te tonen dat je geen wapen in de hand hebt?

Zie ook: Finland

country-balls-personal-space.png

Was vanmiddag bij mijn ouders. Ze vinden de huidige maatregelen belachelijk, economie moet opgestart worden. Draagvlak zal niet oneindig zijn voor huidige beleid. Laat de oudjes en bejaarden zich maar afzonderen en maatregelen nemen. Maar jullie zijn zelf ook 70 plus eh? Ja nou en we kunnen toch niet de economie stilleggen voor een paar bejaarden, zitten toch meestal al binnen :roflol:

Was vanmiddag bij mijn ouders. Ze vinden de huidige maatregelen belachelijk, economie moet opgestart worden. Draagvlak zal niet oneindig zijn voor huidige beleid. Laat de oudjes en bejaarden zich maar afzonderen en maatregelen nemen. Maar jullie zijn zelf ook 70 plus eh? Ja nou en we kunnen toch niet de economie stilleggen voor een paar bejaarden, zitten toch meestal al binnen :roflol:
nuchtere ouders ^^ Mijn Pa zei : ik ben toch niet bang voor een virus wat naar slap bier is vernoemd

Terug
Naar boven