XXL Nutrition

Coronavirus

Oude mannen hebben minder test dan jonge mannen. Oude mannen gaan vaker dood aan corona dan jonge dus oude mannen met lage testosteron gaan eerder dood dan jonge mannen
Misschien was ik niet helder genoeg, maar wat ik bedoel is dat deze constatering die gedaan is vrij logisch is, zo logisch dat er dan meteen een bruggetje gemaakt zou moeten worden naar vrouwen aangezien zij vrijwel over nihil test beschikken. Raar dat wij daar nog niks over gehoord hebben: Meer vrouwen dood door corona dan mannen omwille van het test niveau.

Misschien was ik niet helder genoeg, maar wat ik bedoel is dat deze constatering die gedaan is vrij logisch is, zo logisch dat er dan meteen een bruggetje gemaakt zou moeten worden naar vrouwen aangezien zij vrijwel over nihil test beschikken. Raar dat wij daar nog niks over gehoord hebben: Meer vrouwen dood door corona dan mannen omwille van het test niveau.
Gender is a social construct?

Correlatie = causatie?

Laatst bewerkt:
Nee want dat is heel anders. Een vrouw heeft sowieso lager testosteron. Maar als een man even lage testosteron heeft als een vrouw is dat niet goed. Een lichaam van een vrouw met “weinig” test vergeleken met een man is normaal dus ze hebben wel weinig maar dat is normaal dus zal dat niet van invloed zijn op het dodental bij vrouwen.

Er schoot me vandaag in eens iets te binnen. Ik had de kinderen opgehaald bij de opvang en we zaten aan tafel te eten toen mijn vrouw ineens zei dat we vergeten waren de handen te wassen. Dat gebeurde weleens vaker, de handhygiëne in huize steks is nooit super geweest en dat lulde ik altijd goed door te zeggen dat je daar weerstand mee opbouwt. Hoe zit dat straks met de jonge kinderen en hun weerstand als we nu maanden zo hysterisch onze handen moeten wassen en bij het minste of geringste kuchje of snotneus thuis moeten blijven?
Spectaculair minder oorpijn en buikgriep door coronamaatregelen

Binnenkort komen de verplichte vaccines dus dan zijn zij veilig :P

Spectaculair minder oorpijn en buikgriep door coronamaatregelen

Ik zou zeggen voor altijd lockdown, nooit meer ons huis uit. Wordt niemand meer ziek hoeven we ons noooooit meer druk te maken om wat voor ziekte dan ook.

1589454175060.png

giphy.gif

Dus oude mannen (die lagere testosteron hebben dan jonge) gaan eerder dood aan corona. Dat bedoelde ik. “Aan corona” miste aan het einde van de zin
Volgens mij begreep apfelstrudel het ook zo. Bovenstaande is alsnog een foute manier van reden en veel te simplistisch gedacht. Correlatie is niet hetzelfde als causatie.

Volgens mij begreep apfelstrudel het ook zo. Bovenstaande is alsnog een foute manier van reden en veel te simplistisch gedacht. Correlatie is niet hetzelfde als causatie.
Als er een studie komt dat ALLE mannen met laag testosteron gevoeliger zijn voor corona dan is het zo. Maar het lijkt er nu, voor mij dan, gewoon op dat aangezien oude mannen laag testosteron hebben er gewoon veel oude mannen dood gaan en er hard door getroffen worden en het lage testosteron er niks mee te maken heeft. Dat is hetzelfde als zeggen kale/kalende mannen zijn gevoeliger voor corona, meeste kalende mannen zijn 30+ dus zullen sowieso gevoeliger zijn aangezien ze ouder zijn.... maar het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat een lagere testosteron spiegel je gevoelig maakt voor corona (lijkt me ook logisch)

Corona bestaat niet

Niet? Wat is dan de verklaring?
De murder hornets hebben hun nesten in de 5g towers, de 5g tower bestraalt de hornets met corona golven. Als ze dan de bloemen bestuiven en pollen mee nemen dan komen deze pollen in de lucht maar deze zijn opgeladen met 5g corona straling. Deze pollen gaan door de lucht vliegen omdat de murder hornets zo gemaakt zijn dat ze de pollen los kunnen laten boven mensen. Wij ademen de corona pollen in en zo komt corona in onze longen terecht en maakt ons ziek. Hele simpele verklaring, wie dit niet ziet is niet woke

Terug
Naar boven