- Waardering
- 2.660
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is iig geen bier!
Ik gebruik geen drugs en wil het ook niet doen maar zo af en toe flitst er door mij heen hoe zou het zijn, jij hebt klaarblijkelijk contact met een dealer die goed spul kan leveren. Zou je als daar vraag naar zou zijn dat contact willen delen of schiet je de ontkenning in, uiteraard om je bron te beschermen (dat ik kan respecteren).De murder hornets hebben hun nesten in de 5g towers, de 5g tower bestraalt de hornets met corona golven. Als ze dan de bloemen bestuiven en pollen mee nemen dan komen deze pollen in de lucht maar deze zijn opgeladen met 5g corona straling. Deze pollen gaan door de lucht vliegen omdat de murder hornets zo gemaakt zijn dat ze de pollen los kunnen laten boven mensen. Wij ademen de corona pollen in en zo komt corona in onze longen terecht en maakt ons ziek. Hele simpele verklaring, wie dit niet ziet is niet woke
Jij ook niet. We leven namelijk in een simulatie in het jaar 4524.
Jeugdelijke fantasieIk gebruik geen drugs en wil het ook niet doen maar zo af en toe flitst er door mij heen hoe zou het zijn, jij hebt klaarblijkelijk contact met een dealer die goed spul kan leveren. Zou je als daar vraag naar zou zijn dat contact willen delen of schiet je de ontkenning in, uiteraard om je bron te beschermen (dat ik kan respecteren).
Er staat misschien, niet dat het zo is.Om op jullie testosteron/corona discussie in te gaan:
![]()
Mannen met kale kruin en volle baard mogelijk vatbaarder voor COVID-19
Nieuw onderzoek legt een verband tussen COVID-19 en een hormoon dat onder meer kan leiden tot haarverlies. Meer dan een miljoen mensen zijn onderhandwww.scientias.nl
"Een team van onderzoekers heeft zich over deze gegevens gebogen en formuleerde naar aanleiding hiervan een nieuwe hypothese: dezelfde mannelijke hormonen die haarverlies veroorzaken, zijn gekoppeld aan hoe kwetsbaar een patiënt is voor SARS-CoV-2."
"Je vraagt je nu misschien af wat haaruitval er precies mee te maken heeft. Daarvoor moeten we bij het begin beginnen. Hoewel het nog te vroeg is om daadwerkelijk conclusies te trekken, suggereren de onderzoekers dat er mogelijk een verband bestaat tussen androgenen – ‘mannelijke’ hormonen die zorgen voor de ontwikkeling en het behoud van mannelijke eigenschappen, zoals testosteron – en COVID-19. “Het belangrijkste inzicht dat we hebben opgedaan is dat een overmatige activatie van androgenen mogelijk verband houdt met de kwetsbaarheid van patiënten voor SARS-CoV-2,” zegt onderzoeker Carlos Wambier."
Oftewel: Testo vergroot juist de kans op ergere symptomen.
(Dit artikel heeft ook in de Telegraaf gestaan. Alleen moet je een betalend lid zijn wil je dit kunnen lezen)
Which has made doctors wonder: Could hormones produced in greater quantities by women be at work?
Now scientists on two coasts, acting quickly on their hunches in an effort to save men’s lives, are testing the hypothesis. The two clinical trials will each dose men with the sex hormones for limited durations.
Last week, doctors on Long Island in New York started treating Covid-19 patients with estrogen in an effort to increase their immune systems, and next week, physicians in Los Angeles will start treating male patients with another hormone that is predominantly found in women, progesterone, which has anti-inflammatory properties and can potentially prevent harmful overreactions of the immune system.
Scientists who study sex differences say that both biological differences in immunity, as well as behavioral factors are at play. Men smoke more almost everywhere, they say; men also wash their hands less. While women appear to have more robust immune systems, these experts say, the causes are complex and multifactorial, and hormones are only part of the picture.
If such sex hormones were the primary protective factor for women, then elderly women with Covid-19 would fare as poorly as elderly men, because women’s reproductive hormones plummet after menopause, said Sabra Klein, a scientist who studies sex differences in viral infections and vaccination responses at the Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health.
But that’s not the case, she said.
“We see this bias across the life course,” Dr. Klein said. “Older men are still disproportionately affected, and that suggests to me it’s got to be something genetic, or something else, that’s not just hormonal.”
“Estrogen has immune modulatory properties — don’t get me wrong,” she continued. “You could get a beneficial effect in both men and women. But if women are better at recovery at 93 years old, I doubt it’s hormones.”
Research has shown estrogen may have an effect on a protein known as angiotensin-converting enzyme 2 (ACE2), for example. The coronavirus uses ACE2 receptors on the surfaces of cells as an entry route, and ACE2 is regulated differently in men and women, said Kathryn Sandberg, director of the Center for the Study of Sex Differences in Health, Aging and Disease at Georgetown University.
In studies with rats, Dr. Sandberg and her colleagues have shown that estrogen can reduce ACE2 protein expression in their kidneys, so it is possible the hormone may reduce ACE2 expression in men as well.
Me neither

Ook al bezig met oestrogeen toedienen.
![]()
Can Estrogen and Other Sex Hormones Help Men Survive Covid-19? (Published 2020)
Men are more likely than women to die of the coronavirus, so scientists are treating them with something women have more of: female sex hormones.www.nytimes.com
Nou, laat mij dan maar stikken!
Precies dit, na de menopauze komen die verschillen volledig te vervallen, en toch zie je dit niet terug in de statistieken van COVID-19-overleving. Ik betwijfel ten zeerste dat het uitmaakt.If such sex hormones were the primary protective factor for women, then elderly women with Covid-19 would fare as poorly as elderly men, because women’s reproductive hormones plummet after menopause, said Sabra Klein, a scientist who studies sex differences in viral infections and vaccination responses at the Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health.
But that’s not the case, she said.
“We see this bias across the life course,” Dr. Klein said. “Older men are still disproportionately affected, and that suggests to me it’s got to be something genetic, or something else, that’s not just hormonal.”
“Estrogen has immune modulatory properties — don’t get me wrong,” she continued. “You could get a beneficial effect in both men and women. But if women are better at recovery at 93 years old, I doubt it’s hormones.”
chrisklomp.nl
@chrisk is that you?Inclusief link naar een YT-kanaal waar aandacht is voor de bs van Robby:
![]()
De kwalijke nonsens van Robert Jensen - Chris Klomp
Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om over de gevallen presentator Robert Jensen te schrijven. Wat onzin is, moet immers onzin blijven. Maar in deze tijden van oplevend complotdenken zien we zelfs de kinderlijke en valse retoriek van Jensen voorbijkomen bij mensen die op zich toch over enig...chrisklomp.nl
Voor degene die mij een beetje kennen: ja, het gaat nog steeds goed met me, maar deze barre tijden vragen niet om halve maatregelen!
Sssht. Met al die zure correcte praat die ik dagelijks tegen Thierry en Jensen moet schrijven/tweeten kan ik gelukkig hier na het trainen nog even lekker rechts lullen
Als je debielen een platform geeft, dan worden ze nog debieler.
Thierry Baudet die beweert dat er diep in de aarde constant nieuwe metalen worden gevormd en Maurice de Hond die beweert dat een groot deel van de mensheid influenza resistent is, die debielen?Maurice de Hond ook een debiel? Thiery Baudet die zegt dat het achteraf wel mee valt dat killer virus, ook een debiel?