AndroidHealthClinic

Coronavirus

1591271238333.png

Sure, demonstratie is geweest en nu is het ineens verboden. Hadden ze wel wat eerder mee mogen zijn...

1591271238333.png

Sure, demonstratie is geweest en nu is het ineens verboden. Hadden ze wel wat eerder mee mogen zijn...
Jammer, ik wilde graag nog demonstreren met een man of 10.000 onder het genot van verdovende middelen en hardcore muziek.

Wat zijn jullie allemaal verbaast? Dit had iedereen toch wel van mijlenver aanzien kunnen komen.

Gaat nog leuk worden voor alle mensen die bezwaar indienen tegen de coronaboetes. Kunnen ze allemaal wijzen naar die BLM demonstratie goedgekeurd door Halsema en Aboutaleb.

Dat wordt dus massaal seponeren, thanks Halsema :thumbup:.

Zweden gaat lekker, zitten nu op 452 doden per miljoen inwoners. Hebben zij niet een beetje het beleid wat @Red Pill beschreef? De verloren jaren van de -50's zijn daar in ieder geval veilig gesteld. En dan na te gaan dat zij niet zo dichtbevolkt zijn en later het virus kregen.

,,Als we dezelfde ziekte zouden tegenkomen met dezelfde kennis die we vandaag hebben, dan denk ik dat onze reactie ergens zou liggen tussen wat Zweden deed en wat de rest van de wereld heeft gedaan”, zei Anders Tegnell in een interview met de Zweedse radio .

Dat is volgens het ministerie grotendeels terug te leiden naar verzorgingshuizen in en rond hoofdstad Stockholm.

Het dodental in Zweden liep deze week op tot bijna 4500. Het aantal besmettingen staat inmiddels op bijna 39.000. Ongeveer de helft van de doden woonde in een verzorgingshuis.

Hadden ook geen beschermende maatregelen voor 80+ en verzorgingstehuizen?

En geen superspread events om de boel aan te jagen.

Hadden ook geen beschermende maatregelen voor 80+ en verzorgingstehuizen?
Daar was het e.e.ao Foutgegaan ja, maar was het argument niet dat deze mensen zelf maar in isolatie moesten zitten? Eigen schuld dikke bult.

En geen superspread events om de boel aan te jagen.
Ook dat niet eens... Hmm je zou bijna zeggen dat ons beleid van een intelligente lockdown (Dus geen volledige zoals andere landen) best goed is...

Zweden gaat lekker, zitten nu op 452 doden per miljoen inwoners. Hebben zij niet een beetje het beleid wat @Red Pill beschreef? De verloren jaren van de -50's zijn daar in ieder geval veilig gesteld. En dan na te gaan dat zij niet zo dichtbevolkt zijn en later het virus kregen.

,,Als we dezelfde ziekte zouden tegenkomen met dezelfde kennis die we vandaag hebben, dan denk ik dat onze reactie ergens zou liggen tussen wat Zweden deed en wat de rest van de wereld heeft gedaan”, zei Anders Tegnell in een interview met de Zweedse radio .

Nederland zit wel hoger als je de echte cijfers zou weten. Belgie zit ook hoger en andere landen die wel strengen maatregelen heben gehanteerd ook (UK, Spanje, Italie). De VS zitten met 4 staten boven de 1000; NY zit zelfs op 1557 en New Jersey op 1352.

Daar was het e.e.ao Foutgegaan ja, maar was het argument niet dat deze mensen zelf maar in isolatie moesten zitten? Eigen schuld dikke bult.

Ook dat niet eens... Hmm je zou bijna zeggen dat ons beleid van een intelligente lockdown (Dus geen volledige zoals andere landen) best goed is...

Denk dat je pas over een jaar of 2 beter kan beoordelen wat de negatieve effecten zijn geweest van de lockdown.

Iedereen wilt het Zweden beleid gewoon slopen omdat ze zelf de bevolking kapot gemaakt hebben. Ze zullen zoeken en graven zo lang als nodig.

Die sterftecijfers dat is maar net beetje definitie sterfgeval en steekproef etc.

Dat is het mooie; je neemt gewoon een steekproefje en dan roep je “het gaat lijken regenen” en dan zet je het volk weer 3 maanden vast.

Als October/November de ‘tweede golf’ uitbreekt ga ik een huisje kopen in Amsterdam.

Iedereen wilt het Zweden beleid gewoon slopen omdat ze zelf de bevolking kapot gemaakt hebben. Ze zullen zoeken en graven zo lang als nodig.

Die sterftecijfers dat is maar net beetje definitie sterfgeval en steekproef etc.

Dat is het mooie; je neemt gewoon een steekproefje en dan roep je “het gaat lijken regenen” en dan zet je het volk weer 3 maanden vast.

Als October/November de ‘tweede golf’ uitbreekt ga ik een huisje kopen in Amsterdam.

Meesten hebben geen objectieve mening, maar een standpunt gekozen en kunnen hier niet meer van afwijken.

Blijf het bizar vinden dat er mensen zijn die zo graag hun standpunt willen supporten en oprecht hopen dat het virus wél heel gevaarlijk is voor iedereen, ze in Zweden met bosjes gaan omvallen en dat zo snel mogelijk die 2e golf moet komen waar voor gewaarschuwd wordt. Triomfantelijk zullen ze het toejuichen als we weer in lockdown zullen moeten.

Alleen maar om te kunnen roepen "Zie je nou wel, ik zei het toch!"

Jammer dat je er zo instaat. Deze sportman (neem ik aan) heeft duidelijk de rode pil op. Geen grap.
Een ieder die ontkent dat de corona kwestie, met alles dat daar aan en omheen hangt niet complex is kan ik gewoon niet serieus nemen. Neem alleen al het in snel tempo zorgen voor oplossingen, de samenwerking tussen landen, het inkopen straks van vaccins of wellicht in een latere fase medicijnen. Maar goed, wellicht een andere definitie van complex. Even goede vrienden verder.

• Like
Waarderingen: Pren
Terug
Naar boven