XXL Nutrition

Coronavirus

Gewoon iemands gebruikersid in de adresbalk invullen :roflol: :roflol: :roflol:

Het is wel een tijdelijke wet. Maar voor hoe lang? Dat hangt af van het verloop van de coronacrisis.
jajajaja

Meesten hebben geen objectieve mening, maar een standpunt gekozen en kunnen hier niet meer van afwijken.

Blijf het bizar vinden dat er mensen zijn die zo graag hun standpunt willen supporten en oprecht hopen dat het virus wél heel gevaarlijk is voor iedereen, ze in Zweden met bosjes gaan omvallen en dat zo snel mogelijk die 2e golf moet komen waar voor gewaarschuwd wordt. Triomfantelijk zullen ze het toejuichen als we weer in lockdown zullen moeten.

Alleen maar om te kunnen roepen "Zie je nou wel, ik zei het toch!"
Ja vooral de anti lockdown mensen hebben hier echt veel last van, ze moeten kosten wat kost bewijzen dat Zweden wel de goede keuze heeft gemaakt en dat het allemaal maar een griepje was. Ook al zie je in Amerika, Brazilie en UK wat er gebeurt als je het virus gewoon maar rond laat gaan. Ze zullen nooit toegeven dat er maatregelen nodig waren en dat onze lockdown vergeleken met België en Frankrijk maar een hele losse was.

Ooh wat gaan ze nu juichen nu blijkt dat er maar 6000 dood zijn gegaan aan Corona in de afgelopen jaren, want in een heel jaar gaan er meer mensen dood aan de griep! Zij hebben het gezien met hun bierviltjes methodes en bovengemiddelde IQ's en de rest maar de MSM nalopen en zeggen hoe erg het is.

Maar ze kunnen nu wel de overwinning opeisen en zeggen "KIJK IK HEB GELIJK EN BEN GEWOON SLIMMER DAN JULLIE, f**k BILL GATES".

Ja vooral de anti lockdown mensen hebben hier echt veel last van, ze moeten kosten wat kost bewijzen dat Zweden wel de goede keuze heeft gemaakt en dat het allemaal maar een griepje was. Ook al zie je in Amerika, Brazilie en UK wat er gebeurt als je het virus gewoon maar rond laat gaan. Ze zullen nooit toegeven dat er maatregelen nodig waren en dat onze lockdown vergeleken met België en Frankrijk maar een hele losse was.

Ooh wat gaan ze nu juichen nu blijkt dat er maar 6000 dood zijn gegaan aan Corona in de afgelopen jaren, want in een heel jaar gaan er meer mensen dood aan de griep! Zij hebben het gezien met hun bierviltjes methodes en bovengemiddelde IQ's en de rest maar de MSM nalopen en zeggen hoe erg het is.

Maar ze kunnen nu wel de overwinning opeisen en zeggen "KIJK IK HEB GELIJK EN BEN GEWOON SLIMMER DAN JULLIE, f**k BILL GATES".

Luister even naar deze jongen die wel hersens heeft, jij ongelofelijke groepsdenker.

Luister even naar deze jongen die wel hersens heeft, jij ongelofelijke groepsdenker.

Zo’n twaalf jaar terug was Engel nog aan het promoveren in de biofarmacie, maar kort voor het afronden van dat traject besloot hij zich te storten op een carrière als dansleraar. Nu zijn zaak door de lockdownmaatregelen stil kwam te liggen, had hij opeens alle tijd om weer wetenschapper te gaan spelen, maar mist blijkbaar een kritische omgeving die hem behoedt voor het maken van tal van denkfouten.

Mooi stukje van Pepijn.

Het is wel een tijdelijke wet. Maar voor hoe lang? Dat hangt af van het verloop van de coronacrisis.
Maaruhm wanneer is het nou officieel voorbij? 0 nieuwe gevallen op een dag? Geen coronapatienten meer in ziekenhuizen? Nergens meer in europa? Nergens meer in de wereld?

Wacht, moesten we niet accepteren dat corona voor altijd zou blijven en net als de andere virussen steeds zou opwellen waardoor we permanent anders moeten gaan leven?

Maaruhm wanneer is het nou officieel voorbij? 0 nieuwe gevallen op een dag? Geen coronapatienten meer in ziekenhuizen? Nergens meer in europa? Nergens meer in de wereld?

Wacht, moesten we niet accepteren dat corona voor altijd zou blijven en net als de andere virussen steeds zou opwellen waardoor we permanent anders moeten gaan leven?
Klopt helemaal en dit is het doel, uitleggen hier aan een stel kleuters blijft lastig natuurlijk
https://www.xandernieuws.net/algeme..._vXscLl1R-dYbXOIKZCQ-PKmfy_KYGurIJTCfKmffytXY

Terwijl in grotere druppels wel levensvatbare virusdeeltjes zijn vastgesteld, staat die vraag voor de veel kleinere aerosolen nog grotendeels open. Zoals Jaap van Dissel het in zijn presentatie voor de Tweede Kamercommissie op 4 juni uitlegde (rond minuut 40), moet je er ook rekening mee houden dat het bij die aerosolen gaat om druppeltjes die een 100 tot 1000 keer kleinere diameter hebben, wat betekent dat het volume al snel miljoenen keren kleiner is en dus veel en veel minder virusdeeltjes kan bevatten.

Is er dus echt nog twijfel dat aerosolen een grote rol spelen bij besmetting? Hoe kan dan in één kerkdienst met alle genoemde maatregelen toch meer dan de helft ziek zijn geworden? Jammer dat ik die verklaring dan niet tegenkom.

Nog een argument van het RIVM dat er buiten wel degelijk besmetting plaatsvindt, is dat het virus zich ook snel verspreidt onder indianen in het Amazonegebied.

Hier lijkt hij wel héél simpel de conclusie van de Hond te willen pareren. Ik geloof ook niet dat de Hond "onmogelijk" heeft gezegd, zo doet hij het dus wel overkomen.

Wat is dan de verklaring waarom er in de rest van de wereld heel weinig besmettingen buiten hebben plaatsgevonden? https://www.volkskrant.nl/wetenscha...s-kans-op-besmetting-in-buitenlucht~b28c006b/

Zo’n twaalf jaar terug was Engel nog aan het promoveren in de biofarmacie, maar kort voor het afronden van dat traject besloot hij zich te storten op een carrière als dansleraar. Nu zijn zaak door de lockdownmaatregelen stil kwam te liggen, had hij opeens alle tijd om weer wetenschapper te gaan spelen, maar mist blijkbaar een kritische omgeving die hem behoedt voor het maken van tal van denkfouten.

nu.nl vandaag: Killer virus Covid-19 veroorzaakt 2 doden.

Heb je je uurtje nou is nuttig besteedt of ben je tot dansen gekomen en ben je toen naar m gaan mailen wanneer het jou beurt is :D

nu.nl vandaag: Killer virus Covid-19 veroorzaakt 2 doden.

Heb je je uurtje nou is nuttig besteedt of ben je tot dansen gekomen en ben je toen naar m gaan mailen wanneer het jou beurt is :D

Oooh Eigenwereld, weer 2 Corona doden erbij, het houdt maar niet op! :eek:

*JouW beurt. Ooit lukt het je.

Niet normaal hé alsof de maatregelen ook echt gewerkt hebben?!

Ja idd, hou durven ze met 10.000 op de Dam te gaan demonstreren en de 1,5m aan hun laars te lappen.

Ik verwacht een invasie op de ic's binnen 2 weken. Hopelijk veel besmettingen erbij, ga ik snel redpill citeren dat ook buiten wel degelijk serieuze verspreiding plaats vindt, maar wellicht ben jij me dan al weer voor.

Ja idd, hou durven ze met 10.000 op de Dam te gaan demonstreren en de 1,5m aan hun laars te lappen.

Ik verwacht een invasie op de ic's binnen 2 weken. Hopelijk veel besmettingen erbij, ga ik snel redpill citeren dat ook buiten wel degelijk serieuze verspreiding plaats vindt, maar wellicht ben jij me dan al weer voor.
Ja man ongelofelijk hé?! Meteen allemaal tegen de muur en een nekschot! Laat links Nederland maar eens zien wat wij woke mensen ook zien!

Ik hoop oprecht, puur alleen om mijn mening door te drammen, dat letterlijk iedereen gaat sterven aan corona, zodat ik kan zeggen: "HAHA IK HAD GELIJK".

Maar ik ga die datum meteen in mijn agenda zetten, zodat ik (met een lichte erectie) exact dat kan zeggen tegen redpill.

Ben blij dat er nu wat zaken liggen tegen de regering en het RIVM

Als ik dit filmpje weer zie wordt dood door schuld van de mensen in de verzorgingstehuizen steeds sterker!
Het apparaat de ionisator was namelijk al meer dan 10 jaar bekend bij het RIVM.

wtf video is eraf gehaald...

Laatst bewerkt:
NOS: Nederlandse economie komt in historisch diepe recessie, herstel langzaam.

Samen met de hoge mate van digitalisering zorgt dat ervoor dat de eerste coronaklap minder hard uitvalt in Nederland dan in andere Europese landen. Landen met een strenger beleid, zoals Frankrijk, Italië en het Verenigd Koninkrijk, krijgen dit jaar waarschijnlijk te maken met een krimp van ruim 10 procent. Spanje naar verwachting zelfs met 13 procent.

De andere landen zullen volgend jaar wel sneller opkrabbelen, voorspelt de Rabobank. Voor 2021 verwacht de bank dat de Nederlandse economie weer met 2,9 procent groeit. Voor Frankrijk, Italië en Spanje voorziet Rabobank groeicijfers van 7 à 8 procent.

Terug
Naar boven