MuscleMeat

Coronavirus

Adolf had wel meer beloofd.

• Haha
Waarderingen: BB_
Dolfje leeft nog, is april jongstleden 131 geworden en hoedt een kudde schapen op de argentijnse pampa’s

Dolfje leeft nog, is april jongstleden 131 geworden en hoedt een kudde schapen op de argentijnse pampa’s
giphy.gif

Niemand zal ooit toegeven dat het door die demonstraties komt, tenzij ze echt niet anders kunnen. Tot die tijd krijgen terrassen en bouwmarkten de schuld.

In NY, iets massalere demo's mag van de BM bij contactonderzoek niet gevraagd worden of ze bij zo'n demo waren.

Bouwmarkten hebben nooit de schuld gekregen, thuis klussen was zo noodzakelijk dat alles altijd open mocht blijven die hebben een prachtig jaar.

Ben wel echt benieuwd hoe lang die 1,5m zal blijven, ik denk tot het vaccin? Tot hoe ver moeten het aantal doden nog zakken, 0?

Waarom blijven sportscholen tot minstens 1 juli dicht? Omdat de 1e van de maand een mooi getal is? Ze kijken helemaal niet naar de situaties.

Bouwmarkten hebben nooit de schuld gekregen,
Als er na de demonstraties een opleving van besmettingen was geweest was dat op het conto van terrassen en bouwmarkten geschoven, dat is wat ik bedoelde.
Waarom blijven sportscholen tot minstens 1 juli dicht? Omdat de 1e van de maand een mooi getal is? Ze kijken helemaal niet naar de situaties.
Daarom, en omdat je dan ruim de tijd hebt na de vorige maatregelen om te kijken wat er gebeurt na de vorige versoepeling, denk ik.

Hoop dat we in de nabije toekomst naar de club/kroeg kunnen. Dat mis ik, na festivals, toch het meeste nu.

Terug
Naar boven