- Waardering
- 2.643
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Net zo goed als Rutte en de Jong
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net zo goed als Rutte en de Jong
Nou Rutte had deed anders wel die ene belofte van €1000.
Hij is wel degene die Adolf Hitler gedood heeft, dan verdien je op zijn minst een standbeeld!
Dolfje leeft nog, is april jongstleden 131 geworden en hoedt een kudde schapen op de argentijnse pampa’s
Laten we hem in dat geval gewoon vergeven van zijn zonden. Aan de andere kant heeft Hitler dan wel een onschuldige vermoord. Ik vind het maar lastig.Hij is wel degene die Adolf Hitler gedood heeft, dan verdien je op zijn minst een standbeeld!
En ze wijken natuurlijk ook niet ver van elkaar af qua gezinslevenMisschien ligt het aan mij, maar in z'n stemgeluid, manier van praten en doen vind ik hem steeds meer weg krijgen van Andre van Duin.

![]()
Bestaand medicijn lijkt te werken bij ernstig zieke coronapatiënten
Het zou weleens de eerste doorbraak kunnen zijn in de strijd tegen de nieuwe coronaziekte covid-19. De goedkope, al bestaande steroïde dexamethason blijkt bij de ernstigst zieke coronapatiënten levens te redden. Mild zieke mensen hebben er weinig aan.www.volkskrant.nl
Niemand zal ooit toegeven dat het door die demonstraties komt, tenzij ze echt niet anders kunnen. Tot die tijd krijgen terrassen en bouwmarkten de schuld.Hoe lang kan je nu de strenge maatregelen nog verantwoorden?
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/ned...tingen-demonstraties-dam-rotterdam-ggd-corona
Niemand zal ooit toegeven dat het door die demonstraties komt, tenzij ze echt niet anders kunnen. Tot die tijd krijgen terrassen en bouwmarkten de schuld.
In NY, iets massalere demo's mag van de BM bij contactonderzoek niet gevraagd worden of ze bij zo'n demo waren.
Als er na de demonstraties een opleving van besmettingen was geweest was dat op het conto van terrassen en bouwmarkten geschoven, dat is wat ik bedoelde.
Daarom, en omdat je dan ruim de tijd hebt na de vorige maatregelen om te kijken wat er gebeurt na de vorige versoepeling, denk ik.Waarom blijven sportscholen tot minstens 1 juli dicht? Omdat de 1e van de maand een mooi getal is? Ze kijken helemaal niet naar de situaties.