AndroidHealthClinic

Coronavirus

Lol de Corona hoax. Wat was het mooi geweest als het BLM tuig en alles wat er mee om gaat was bezweken aan dit ‘killer virus’ (nee hoor niet serieus maar wel beetje serieus). Maar het is natuurlijk een onzin concept waarvan vanaf dag 1 de kul helder was.

Ondertussen maakt de media de kudde schapen klaar om gewoon weer te worden opgesloten deze winter, onder het motto ‘2e golf’, geloof mij, die gaat er komen. En ja, de makke schapen zullen vrijwillig hun kooien opzoeken.

Volgend jaar, bij fase ‘mutatie’, ja dan moeten de echte indringende maatregelen worden doorgevoerd. Daarvoor moet eerst nog een zwik wetgeving tijdens de ‘noodtoestand’ worden doorgedrukt.

Zijn er ondertussen al overlopers naar kamp Bierviltje? Misschien kunnen een meet houden op het Malieveld met provocerende uitspraken op spandoeken enzo.

Wie heeft er nog een complot theorie die een verhaallijn omschrijf van de afgelopen 8 maanden waarin feitelijk wordt omschreven hoe de Corona maatregelen te rechtvaardigen zijn?

Mooi ook, hoe na weken van statische analyse de ‘aerosolen theorie’ is ‘ontdekt’. Donderslag bij heldere hemel.

Laatst bewerkt:
Ondertussen maakt de media de kudde schapen klaar om gewoon weer te worden opgesloten deze winter, onder het motto ‘2e golf’, geloof mij, die gaat er komen. En ja, de makke schapen zullen vrijwillig hun kooien opzoeken.

Volgend jaar, bij fase ‘mutatie’, ja dan moeten de echte indringende maatregelen worden doorgevoerd. Daarvoor moet eerst nog een zwik wetgeving tijdens de ‘noodtoestand’ worden doorgedrukt.
Ja, want al het zorgpersoneel op de IC's in Nederland zitten in het complot om te liegen over hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Met geld van Rothschild houden ze hun monden dicht en gaan ze doen alsof de IC's weer vol zitten. Ook de wetenschappers worden betaald door Rutte & Co om te zeggen dat er een veel dodelijker mutatie terecht is gekomen.

Zolang de IC niet weer drastisch vol begint te lopen of het aantal doden per % besmette mensen fors toeneemt zal die niet komen. Tenzij ze chemtrails met Covid-19 spuiten en daadwerkelijk een lab-gemaakt dodelijker variant. Ondanks dat lab-gemaakte organismen duidelijk te onderscheiden zijn van natuurlijke variaties na genetisch onderzoek, houdt iedereen wel weer zijn of haar mond.

Edit: Bedankt @Sanca RKO voor de dislike knop.

Je bent echt naïef als je denkt dat na Corona het business as usual wordt. Deze crisis wordt zo extreem uitgebuit, er wordt moedwillend een maatschappelijk trauma veroorzaakt. Zoals we hebben gezien dat de wereld na 9-11 niet meer hetzelfde was. Zo zal de wereld na Corona ook niet meer hetzelfde zijn.

Zoals ik al continu zeg: in groot contrast tot de kneuterigheid waarmee de overheid verzaakt voorbereid te zijn en IC capaciteit te hebben, basis materialen als disinfect en mondkapjes te kunnen leveren, slechts 3 weken geleden extra ventilatoren besteld en meer van dit soort institutioneel falen, in groot contrast daarop worden alle controle middelen als drones, politiecontrole en de hyper effectieve mediacampagne tbv lockdown wereldwijd uitgerold.

Als het burgercontrole betreft is de overheid zeker wél daadkrachtig. Ondertussen wordt ook druk gewerkt aan het uitrollen van een 5G netwerk. Is daar vraag voor uit de markt? Willen mensen dit zo graag? Of gaat dit vooral de overheid en de marketingmachine van grote corporaties dienen?

Vraag jezelf af hoeveel van de huidige maatregelen zullen verdwijnen wanneer dit Coron verhaal dan ook eens over kan zijn? Overal controle. Totale politiestaat. Alles geautomatiseerd. Digitaal en geregistreerd. Kijk naar China, waar alles vol hangt met camera’s met gezichtsherkenning en het 5G netwerk.

Er worden op grote schaal systemen uitgerold om ‘versprijding van het virus’ te beperken. Waar je bent, wanneer, met wie.Als je denkt dat dat er geen drastische inperkingen van je privacy gaan komen dan denk ik dat je er naast zit.

Je kan dit ver rekken. Dit klinkt nu als totale onzin maar kan zomaar over jaren werkelijkheid worden. Niet internationaal reizen als je geen vaccin van Bill Gates en consorten gehad hebt. Misschien even een dna databank aanleggen zodat we helder profiel hebben van de gezondheid van de bevolking en bij een volgend pandemie direct kunnen schakelen. Eventueel nog een chip onder je huid zodat betalen in de supermarkt eenvoudig is.

Breekt er een pandemie uit of zijn er andere aanleidingen, dan is het zeer eenvoudig een groep mensen of specifieke mensen toegang tot het systeem te weigeren. Je bent direct te vinden door gezichtsherkenning. Lockdown zal zo eenvoudig zijn en overtreding binnen luttele seconden duidelijk.

Er wordt wereldwijd een systeem geïmplementeerd icm met big data, machine learning en snelle vorderingen van AI, dat het niet lang meer duurt dat jij op de bon geslingerd wordt op het moment dat je alleen al denkt aan fout parkeren.

We gaan versneld een nieuwe fase van leven in, die naast vele gemakken, voordeel en comfort, ook extreme vergevorderde gevolgen heeft voor jouw bewegingsvrijheid. Zo’n systeem kan prima functioneren. Echter wordt de optie tot bail-out en burgerrevolutie kleiner en kleiner. En je wilt niet eens denken aan de situatie waar dit systeem overgenomen wordt door mensen die andere gedachten hebben over vrijheid en verantwoordelijkheid.

Noord-Korea, China. Dit is echt niet iets wat per definitie niet in Nederland voor kan komen. Of Eurabia. Als het een beetje slecht loopt en ons systeem komt in verkeerde handen is implementeren van Sharia law

Er zijn voldoende black mirror afleveringen zo eenvoudig werkelijkheid kunnen worden.

Oudste post die ik kon vinden op mobiel (ja tijdens het schijten schrijf ik mijn beste werk), maar volgens mij heb ik in mijn 1e of een van de 1e posts al voorspeld dat de lockdown net zo lang duurt voordat het doel: de maatregelen (totale overheidscontrole), kunnen worden geïmplementeerd.

Het volk werd te wakker en de maatregelen verloren draagvlak. Nu is daar de periode van schijnveiligheid. Die duurt lang genoeg voor mensen om zich ‘vrij’ te voelen in ‘het nieuwe normaal’. Als het weer koud en nat typisch vies Nederlands weer gaat worden is de tijd daar om zo tegen November-December de boel weer even op slot te gooien. Mensen zijn het gewend, ze hebben even buiten mogen zijn, het meeste zzp is omgeschakeld of gevallen, de wereld is klaar om thuis te werken.

Ja, want al het zorgpersoneel op de IC's in Nederland zitten in het complot om te liegen over hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Met geld van Rothschild houden ze hun monden dicht en gaan ze doen alsof de IC's weer vol zitten. Ook de wetenschappers worden betaald door Rutte & Co om te zeggen dat er een veel dodelijker mutatie terecht is gekomen.

Zolang de IC niet weer drastisch vol begint te lopen of het aantal doden per % besmette mensen fors toeneemt zal die niet komen. Tenzij ze chemtrails met Covid-19 spuiten en daadwerkelijk een lab-gemaakt dodelijker variant. Ondanks dat lab-gemaakte organismen duidelijk te onderscheiden zijn van natuurlijke variaties na genetisch onderzoek, houdt iedereen wel weer zijn of haar mond.

Edit: Bedankt @Sanca RKO voor de dislike knop.

Jij moet je vooral blind staten op anekdotes van mensen aan de frontlinie. De IC zal niet vol lopen, hij zou ondertussen 3x zo groot moeten zijn. We zouden nu zo onderhand toch wel mensen zieke 80+’ers kunnen afschermen tegen blootstelling aan het virus.

Sowieso, mijn bierviltje verteld mij dat ca. de helft van de mensen ondertussen aan Corona is blootgesteld. Aannemelijk dat veel bejaarden voor de 2e keer op IC komen te liggen, gezien Corona begin 2020 hen dermate verzwakt heeft dat influenza of een andere nare complicatie van een van de vele ouderdomsziekte’s het lichaam, ver over natuurlijke grens van kunnen, snel zou bezwijken. En dan wordt er natuurlijk getest op Corona (nu of in verleden), en ja: een Corona doden. Sowieso iedereen die deze winter komt te overlijden zal worden getest op Corona, dat is 17% van blootgestelde mensen, dus ca. 1.500.000 mensen die positief testen no matter what de doodsoorzaak.

En al die jonge mensen op IC. Heb je enig tastbaar bewijs over de aantallen die dit zijn? Vooralsnog is het allemaal “de broer van de buurman van de oom van de geadopteerde dochter van een maat van de lokale straatdealert was 30 jaar oud, kerngezond, en ligt ook op IC”.

Zonder cijfers zie ik het als een hoop uitvergroten van 1 op de 7.500 gevallen, die mensen een naam en gezicht geven, zodat de kudde zich er mee kan identificeren. De onbekende, ver van mijn bed, uit het oog uit het hart, indirecte slachtoffers van lockdown daar kan men geen empathie voor hebben. Maarja, hoeveel van de mkb/zzp’er zijn er uberhaupt nog over na een lange lockdown en dito anderhalve meter maatschappij.

Persoonlijk zou een 2e golf goed uitkomen, dat zal de huizenmarkt in grote steden hard raken. Mooi moment om een huis te kopen zo volgend jaar.

Laatst bewerkt:
Hugo wordt toegesproken door het volk

Als je nog steeds vertrouwen hebt in het door RIVM gemelde sterftecijfer, nu toch wel heel duidelijk is dat de sample niet de populatie representeert, en niet ziet dat derhalve iedere extrapolatie totale onzin is, dan wil je het ook echt niet zien. Maar niemand omschrijft het eigenlijk beter dan onze Bill zelf:

Ofwel, wanneer gewenst even selectief testen zodat je de data krijgt die preventief handelen rechtvaardigd. “Oh wacht er wordt om soevereiniteit geprotesteerd. Waar komt het laatste Corona slachtoffer vandaag? Ok ga jij dan even bij zorgcentrum ‘de oude dag’ langs bij de afdeling ‘meer dood dan levend’ en verzamel even een goede dataset, dan schrijven wij alvast de resultaten sectie. Jan-Diederik hier heeft minister Kwakzalver van volksgezondheid al geïnformeerd, en onze vrienden van de volkskrant en NOS journaal hebben artikelen en nieuwsitems al maanden op de plank liggen. IC beelden? Zoek even wat stock images van willekeurige ICU waar de pl**ris is uitgebroken. Voor de rest zijn we zijn zo good to go om de boel weer even maandje op slot te gooien”.

hij zou ondertussen 3x zo groot moeten zijn
Waar wil jij al dat zorgpersoneel vandaan toveren?
En al die jonge mensen op IC. Heb je enig tastbaar bewijs over de aantallen die dit zijn? Vooralsnog is het allemaal “de broer van de buurman van de oom van de geadopteerde dochter van een maat van de lokale straatdealert was 30 jaar oud, kerngezond, en ligt ook op IC”.
Ik ken wel een paar mensen die in de zorg werken ja, ook een paar die er goed ziek van zijn geweest. En mijn vriendin is ook aardig wat mensen kwijt uit haar dorp aan corona.

Ik ken wel een paar mensen die in de zorg werken ja, ook een paar die er goed ziek van zijn geweest. En mijn vriendin is ook aardig wat mensen kwijt uit haar dorp aan corona.
Jammer dat je niet doorhebt dat jouw anekdote weinig bijdraagt aan het geheel.

Ik ergerde mij 2 dagen geleden zo aan de kop in de Telegraaf "we zitten niet ver van alarmbellen coronadashboard" omdat er een handje vol meer op de ic kwamen dan er uit gingen.
Dag later na deze kop gingen er al weer 9 van de ic af en ook vandaag wederom minder.
Jensen nam die snotneus van de Telegraaf mooi op de hak @18:00 , paniekzaaiers daar. Mensen die walgen van Jensen kijken gewoon lekker niet.

"Een paar die er goed ziek van zijn geweest". De vraag was ken je jonge mensen die op de ic hebben gelegen? Nee dus anders was dat 100% door je vermeld. Er goed ziek van zijn geweest, dat zal zeer zeker.

En wat zijn "aardig wat mensen in het dorp kwijt aan corona?" Bedoel je die kerngezonde mensen van 30 jaar waar je redpill op citeert? Ben dan erg benieuwd om welk spookstadje het dan gaat.

In totaal zijn er 2.096 COVID-19-IC-opnames geweest, waarvan 74 jonger dan 40 jaar, 229 jonger dan 50 jaar, 676 jonger dan 60 jaar (en 999 jonger dan 65 jaar). Iets minder dan de helft van de IC-opnames betreft dus mensen jonger dan 65, i.e. de beroepsbevolking.

Vanwaar overigens die vraag?

In totaal zijn er 2.096 COVID-19-IC-opnames geweest, waarvan 74 jonger dan 40 jaar, 229 jonger dan 50 jaar, 676 jonger dan 60 jaar (en 999 jonger dan 65 jaar). Iets minder dan de helft van de IC-opnames betreft dus mensen jonger dan 65, i.e. de beroepsbevolking.

Vanwaar overigens die vraag?
Ik ben ook wel benieuwd naar onderliggende klachten / andere aandoeningen en dan i.c.m. met leeftijd. Wat ik eigenlijk bedoel: zijn er ook jonge, gezonde mensen, zonder andere gerelateerde klachten (luchtwegen, hartklachten, obesitas etc.) die in het ziekenhuis belanden? Net als met overlijden.

Ik ben ook wel benieuwd naar onderliggende klachten / andere aandoeningen en dan i.c.m. met leeftijd. Wat ik eigenlijk bedoel: zijn er ook jonge, gezonde mensen, zonder andere gerelateerde klachten (luchtwegen, hartklachten, obesitas etc.) die in het ziekenhuis belanden? Net als met overlijden.
Ah. (Bovenstaand zijn de IC-opnames.) Volgens mij is die data niet inzichtelijk per leeftijdscategorie (m.u.v. ouder en jonger dan 70 jaar).

Voor de geïnteresseerden: in totaal zijn er 11.836 COVID-19-ziekenhuisopnames geweest, waarvan 617 jonger dan 40 jaar, 1.490 jonger dan 50 jaar, 3.502 jonger dan 60 jaar en 4.803 jonger dan 65 jaar.

Ik weet niet of het up to date is te vinden maar er was aan het begin toch een tabel voorbij gekomen?

Ik ben vooral nog benieuwd hoeveel -40ers er normaal wel eens op NLse ICs liggen voor een longontsteking/virus.

Ben je daar ook benieuwd naar wat betreft het aantal doden aan de gevolgen van kanker?

Ben je daar ook benieuwd naar wat betreft het aantal doden aan de gevolgen van kanker?
Ik zou het inderdaad wel in vergelijking met andere ziektes willen zien, maar niet per se kanker. Hoezo kanker? Bij kanker spelen ook andere oorzaken mogelijk een rol, zoals roken, zonnen, drank- eetgewoontes. Natuurlijk niet per se en afhankelijk van het soort. Ik weet ook niet hoeveel geld er momenteel in om gaat. Daarnaast vind ik kanker geen goede vergelijking, omdat het niet op dezelfde wijze overdraagbaar is en maatregelen zoals een (semi) lock-down e.d. helemaal geen rol spelen.

Ik zou wel bijvoorbeeld willen kijken naar 'reguliere' griep(virussen) e.d. en virussen die een epidemie/pandemie kunnen veroorzaken of dit hebben gedaan.

Laatst bewerkt:
Ik zou het inderdaad wel in vergelijking met andere ziektes willen zien, maar niet per se kanker. Hoezo kanker? Bij kanker spelen ook andere oorzaken mogelijk een rol, zoals roken, zonnen, drank- eetgewoontes. Natuurlijk niet per se en afhankelijk van het soort. Ik weet ook niet hoeveel geld er momenteel in om gaat. Daarnaast vind ik kanker geen goede vergelijking, omdat het niet op dezelfde wijze overdraagbaar is en maatregelen zoals een (semi) lock-down e.d. helemaal geen rol spelen.

Ik zou wel bijvoorbeeld willen kijken naar 'regulieren' griep(virussen) e.d. en virussen die een epidemie/pandemie kunnen veroorzaken of dit hebben gedaan.

Ik noemde kanker omdat daar heel veel mensen aan overlijden en omdar er dan nooit gesproken wordt over onderliggend lijden.

Ik noemde kanker omdat daar heel veel mensen aan overlijden en omdar er dan nooit gesproken wordt over onderliggend lijden.
Oke, ik snap het. Wordt daar nooit gesproken over onderliggend lijden? Wat versta je in dit geval onder onderliggend lijden? Volgens mij is daar best veel aandacht voor, of ik vat het begrip 'onderliggend lijden' anders op. (Ik heb overigens niet de hele discussie hier gevolgd, dus wellicht mis ik wat.)

Terug
Naar boven