XXL Nutrition

Coronavirus

Het bevalt @Steks allemaal wel, die is nu alvast redenen aan het klaarzetten om straks weer maanden binnen te zitten.

Op de financiële gevolgen na bevalt het mij persoonlijk wel ja.

Het bevalt @Steks allemaal wel, die is nu alvast redenen aan het klaarzetten om straks weer maanden binnen te zitten.

hier moest ik dus precies aan denken haha.

De gezonde sociaal wil niets liever dan het opheffen van de 1.5 meter en alle bijhorende schijnveiligheid

hier moest ik dus precies aan denken haha.

De gezonde sociaal wil niets liever dan het opheffen van de 1.5 meter en alle bijhorende schijnveiligheid

Achja ik laat ieder in zijn waarde. Als je zelf geen problemen ervaart door alle maatregelen en je het allemaal wel prima vindt snap ik dat je lekker thuis blijft zitten. Vraag me persoonlijk af wat je dan in je leven hebt buiten werk en je huishouden maar ook daar moet ieder zijn eigen keuze in maken.

Wat voor financiële gevolgen ondervind je er van?
Ik persoonlijk weinig en als ik al gevolgen ondervind dan zijn ze zelfs positief op dit moment. Ik doel op de financiele gevolgen voor de samenleving. Ik heb het al vaker gezegd dat tot voor kort een levensjaar ca. €80.000 euro waard was, dat kan met deze crisisbeheersing wel eens 10 keer hoger uitvallen.

Achja ik laat ieder in zijn waarde. Als je zelf geen problemen ervaart door alle maatregelen en je het allemaal wel prima vindt snap ik dat je lekker thuis blijft zitten. Vraag me persoonlijk af wat je dan in je leven hebt buiten werk en je huishouden maar ook daar moet ieder zijn eigen keuze in maken.
Ik heb buiten dat ook niet veel en wil nog steeds dat die flauwekul snel afgeschaft word :)

• Like
Waarderingen: BB_
He-Who-Must-Not-Be-Named @BB_
Sorry dat ik zo heftig reageer, emoties spelen hoog op, we mogen hier discussiëren

Ik zag net 2 bodybuilders al knuffelend squatten. Gewoon een schande dat die zo dicht bij elkaar durven komen. Alsof corona opeens weg is.

Ik zag net 2 bodybuilders al knuffelend squatten. Gewoon een schande dat die zo dicht bij elkaar durven komen. Alsof corona opeens weg is.
Heb gelezen dat t door knuffelen ook weg gaat, beetje meer liefde in de wereld en de strijd met corona is voorbij

Echt ziek de Wereld regering is geen geheim meer

Cijfers blijven maar dalen. Nochtans gaan veel mensen terug gewoon naar het werk en zijn alle café's terug open..
Die 1,5m-regel wordt heus niet overal gerespecteerd.
Zou het virus dan toch zwakker aan het worden zijn (in Europa)?

Neem anders nog een lesje Engels. Hij ageert juist voor het beveiligen van technologie, zodat het niet gebruikt kan worden voor onderdrukking :')
Dat is helemaal niet waar, hij wil dat die macht niet bij bedrijven komt te liggen, maar waar die hoort bij overheden!

Sowieso, alles wat niet met het complot overeen komt is een afleiding om ons op het verkeerde been te zetten!!!

Terug
Naar boven