Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het bevalt @Steks allemaal wel, die is nu alvast redenen aan het klaarzetten om straks weer maanden binnen te zitten.
Wat voor financiële gevolgen ondervind je er van?Op de financiële gevolgen na bevalt het mij persoonlijk wel ja.
hier moest ik dus precies aan denken haha.
De gezonde sociaal wil niets liever dan het opheffen van de 1.5 meter en alle bijhorende schijnveiligheid
Ik persoonlijk weinig en als ik al gevolgen ondervind dan zijn ze zelfs positief op dit moment. Ik doel op de financiele gevolgen voor de samenleving. Ik heb het al vaker gezegd dat tot voor kort een levensjaar ca. €80.000 euro waard was, dat kan met deze crisisbeheersing wel eens 10 keer hoger uitvallen.
Ik heb buiten dat ook niet veel en wil nog steeds dat die flauwekul snel afgeschaft wordAchja ik laat ieder in zijn waarde. Als je zelf geen problemen ervaart door alle maatregelen en je het allemaal wel prima vindt snap ik dat je lekker thuis blijft zitten. Vraag me persoonlijk af wat je dan in je leven hebt buiten werk en je huishouden maar ook daar moet ieder zijn eigen keuze in maken.

Een tweejarige peuter waar ik voor moet zorgen en ja daar gaan zo’n beetje al mijn uren naast werk, huishouden en sporten aan op.aag me persoonlijk af wat je dan in je leven hebt buiten werk en je huishouden maar ook daar moet ieder zijn eigen keuze in maken.
Heb gelezen dat t door knuffelen ook weg gaat, beetje meer liefde in de wereld en de strijd met corona is voorbijIk zag net 2 bodybuilders al knuffelend squatten. Gewoon een schande dat die zo dicht bij elkaar durven komen. Alsof corona opeens weg is.
Vertel dan ook gelijk wat ageren betekent.Neem anders nog een lesje Engels. Hij ageert juist voor het beveiligen van technologie, zodat het niet gebruikt kan worden voor onderdrukking :')
Zullen we ageren tegen zijn gebruik van ageren?
Dat is helemaal niet waar, hij wil dat die macht niet bij bedrijven komt te liggen, maar waar die hoort bij overheden!Neem anders nog een lesje Engels. Hij ageert juist voor het beveiligen van technologie, zodat het niet gebruikt kan worden voor onderdrukking :')
Ik zag net 2 bodybuilders al knuffelend squatten. Gewoon een schande dat die zo dicht bij elkaar durven komen. Alsof corona opeens weg is.