MuscleMeat

Coronavirus

We zullen het de komende jaren wel zien hoe het zich gaat ontwikkelen met patienten die blijvende zorg nodig gaan hebben.

121331834_3351576248254102_5022460252016598083_n.jpg

Als het echt zo'n killervirus is, en de besmettingen stijgen enorm.
Verklaar mij deze cijfers dan. Im stupid, i have questions.

Nee we gaan alles op slot gooien en de economie slopen voor niets, Nee ik zou even langs de action gaan voor een nieuw aluminiumhoedje

We zullen het de komende jaren wel zien hoe het zich gaat ontwikkelen met patienten die blijvende zorg nodig gaan hebben.
En daarvoor laten we derest maar zitten voor die paar patiënten ... klinkt hard maar dat is de realiteit wel . Kan niet alles gaan stil leggen omdat er een paar het virus wat harder treft dan de ander . Misschien waren zij ook wel overleden door een ‘ander’ virus.

Nee we gaan alles op slot gooien en de economie slopen voor niets, Nee ik zou even langs de action gaan voor een nieuw aluminiumhoedje

Verklaar mij dit dan. Im stupid, i have questions. Jij kan dit vast verklaren.
We gedragen ons nergens na (volgens het kabinet). Besmettingen nemen enorm toe. Verklaar mij dit, ik snap dit gewoon niet. Dat zal vast door mij onvermogen komen maar gelukkig kan jij mij vast een bevredigend antwoord geven.

En daarvoor laten we derest maar zitten voor die paar patiënten ... klinkt hard maar dat is de realiteit wel . Kan niet alles gaan stil leggen omdat er een paar het virus wat harder treft dan de ander . Misschien waren zij ook wel overleden door een ‘ander’ virus.
Tot jij een ic bed nodig hebt na een ongeluk, plat ga door je as misbruik
Je vader een hartinfarct heeft. Maakt het dan niet uit dat hij niet geholpen wordt of zijn coronamaatregelen kut zolang jezelf of bekende geen reguliere zorg nodig hebt.

Als het echt zo'n killervirus is, en de besmettingen stijgen enorm.
Verklaar mij deze cijfers dan. Im stupid, i have questions.
Heeft er ook deels mee te maken dat we er toen nog niet echt van af wisten dus het zich makkelijk kon verspreiden ( denk aan de carnaval ).

Ben wel een beetje klaar met je manier van kampen creëren. Niemand in dit topic zegt dat corona niet bestaat. Niemand in dit topic zegt dat het geen nare gevolgen heeft. Het enige waar men hier over discussieert is de daadwerkelijke ernst van de situatie, het effect van de maatregelen en of dit redelijk is.
Je bent lekker geïndoctrineerd door de media in ieder geval.

Verklaar mij dit dan. Im stupid, i have questions. Jij kan dit vast verklaren.
We gedragen ons nergens na (volgens het kabinet). Besmettingen nemen enorm toe. Verklaar mij dit, ik snap dit gewoon niet. Dat zal vast door mij onvermogen komen maar gelukkig kan jij mij vast een bevredigend antwoord geven.
als de medische experts advies geven dan zijn die denk ik verstandiger dan een as kneus die net 122 kilo drukt.

Je vader een hartinfarct heeft. Maakt het dan niet uit dat hij niet geholpen wordt of zijn coronamaatregelen kut zolang jezelf of bekende geen reguliere zorg nodig hebt.
De argumenten zijn op, dus dan maar de emo kaart.
Politiek anno 2020. Zometeen ons (de kritische mensen) holocaust ontkenners noemen en je hoort er helemaal bij.

Oh dus daarvoor voor die paar duizend moeten we miljoenen mensen daarvoor gaan belasten . Als ik morgen dood eraan ga is het verschrikkelijk en kut , maar dan is het zo . Als jij morgen onder een auto ligt heb je ook pech , hoeft niet te betekenen dat niemand meer in een auto mag rijden .

Ben wel een beetje klaar met je manier van kampen creëren. Niemand in dit topic zegt dat corona niet bestaat. Niemand in dit topic zegt dat het geen nare gevolgen heeft. Het enige waar men hier over discussieert is de daadwerkelijke ernst van de situatie, het effect van de maatregelen en of dit redelijk is.
Je bent lekker geïndoctrineerd door de media in ieder geval.
Nee ik zie het in mijn werk, ik zie een collega die een gezonde grote vent was die een schim is van zichzelf.
Ik hoor het van vrienden in het ziekenhuis.

En ja ik ga naar de horeca om te lunchen of te dineren, pak een terrasje juist om die sector te steunen.
Ik ben klaar met gasten die alles blijven ontkennen maar zelf in de groep zitten waar de meeste besmettingen zitten.

Oh dus daarvoor voor die paar duizend moeten we miljoenen mensen daarvoor gaan belasten . Als ik morgen dood eraan ga is het verschrikkelijk en kut , maar dan is het zo . Als jij morgen onder een auto ligt heb je ook pech , hoeft niet te betekenen dat niemand meer in een auto mag rijden .
Makkelijk praten als het niet zo is, praat je zo als je vader vanavond te horen krijgt dat hij een open hartoperatie nodig heeft maar er geen plek is op de ic?

Nee ik zie het in mijn werk, ik zie een collega die een gezonde grote vent was die een schim is van zichzelf.
Ik hoor het van vrienden in het ziekenhuis.

En ja ik ga naar de horeca om te lunchen of te dineren, pak een terrasje juist om die sector te steunen.
Ik ben klaar met gasten die alles blijven ontkennen maar zelf in de groep zitten waar de meeste besmettingen zitten.
Ja je werkt in het ziekenhuis, daar liggen vaak de ongezonde mensen, maar is het nu dan zo significant anders dan andere jaren?

Sorry maar dit zijn de harde cijfers..

Nee werk niet in het ziekenhuis. Ken wel veel mensen die daar werken ja.
Harde cijfers zijn de cijfers die we vandaag weer zien die zorgen dat de zorg verder gaat afbouwen.

Nee werk niet in het ziekenhuis. Ken wel veel mensen die daar werken ja.
Die zeggen duidelijk dat het sinds corona zo extreem is dat ze dit nog nooit eerder mee hebben gemaakt? Vind het wel knap want volgens de cijfers komen er elke dag 1 a 2 corona patienten bij per ziekenhuis.
Alsze dat heel druk noemen..

Makkelijk praten als het niet zo is, praat je zo als je vader vanavond te horen krijgt dat hij een open hartoperatie nodig heeft maar er geen plek is op de ic?

Inderdaad makkelijk praten , mijn vader is na de volgende lockdown wel alles kwijt wat hij bezit en mij en derest van mijn broertjes en zusjes kan hij dan niet meer onderhouden, nee daar denk jij dan weer niet over na .

Terug
Naar boven