XXL Nutrition

Coronavirus

Die ‘reductie’ mag van mij juist in de ‘Westerse’ beschaving beginnen. Waar men zoveel eet dat er ziektes zoals obesitas zich hebben ontwikkeld.
Die reductie zou er allang zijn als ze eens stopte met de immigratie van kansloze asielzoekers die hier nooit wat bij zullen dragen.

Jij hebt echt geen idee wat de zorg inhoudt. Ik zou me niet graag laten behandelen door iemand die 6 maanden opleiding heeft gehad, ja die mag me kont wassen maar echt niet medicatie etc gaan toedienen
Jij hebt blijkbaar geen idee wat mogelijk is in crisissituaties.

Kijk wat mogelijk was 80 jaar geleden tijdens de tweede wereldoorlog. Het tempo waarin mensen gemobiliseerd en opgeleid werden. Waar een wil is is een weg. 3000 verplegers opleiden die puur en alleen worden gebruikt voor covid patiënten is dus makkelijk haalbaar in 6 maanden. Je leid ze dus alleen hier voor op. China kon het blijkbaar ook in een zeer korte tijd.
Ik zou me niet graag laten behandelen door iemand die 6 maanden opleiding heeft gehad,
Jij laat jezelf liever gewoon helemaal niet behandelen? Want dat is wat er nu gaat gebeuren (in het geval van mensen met bijv kanker).

hahahahahahah jaaaaaja het ligt weer allemaal aan die ‘kansloze’ asielzoekers. Zij verpesten de hele shit hier :roflol:
Hu nee? Jij begint over reductie.
Als je mensen hierheen haalt groeit de bevolking. Als de bevolking groeit, dan krimpt het niet. Snap je dat of niet?

Hu nee? Jij begint over reductie.
Als je mensen hierheen haalt groeit de bevolking. Als de bevolking groeit, dan krimpt het niet. Snap je dat of niet?

ik denk dat jij eerst goed moet kijken waar ik op reageer. En dan pas de les proberen te lezen.

En dat komt door???????????????

Al die mensen die maar blijven roepen dat het totale onzin is.
Pot en ketel ?
Jaja, want virussen zijn selectief op het soort mensen dat ze gebruiken als gastheer. Virussen kunnen blijkbaar zelfs taal.

Of denk je dat het misschien toch niet zo werkt. Het feit is namelijk dat je dit virus niet gaat indammen ongeacht de maatregelen die getroffen worden. Laat staan met maatregelen zoals een nergens op gebaseerde 1,5 meter of het dragen van een niet-medisch mondkapje.

We zullen het bijna allemaal gaan krijgen. En duizenden bejaarden zullen vervolgens sterven. Shit happens.

Die reductie zou er allang zijn als ze eens stopte met de immigratie van kansloze asielzoekers die hier nooit wat bij zullen dragen.

door jouw formulering insinueer je dat alleen de immigratie van 'kansloze asielzoekers die hier nooit wat bij zullen dragen' voor bevolkingsgroei zorgt > reductie onmogelijk en dat is wat @Brab0 zegt en waar hij op reageert

en niet de immigratie en groei van mensen in het algemeen, terwijl je dat wel in je volgende post zegt zodra hij je op datgene hierboven aanspreekt

Zo fucking kortzichtig deze man, ga anders lekker in een feesboek groep schreeuwen, blik schultenbräu in de rechterhand, zware vanelle in de andere.

• Haha
Waarderingen: hk95
Goede vraag, in de leeftijdsgroep oudjes en de zorgsector werd er al goed gesnoeid.
Nu even kijken hoe het zit met de bijna pensioengerechtigde en mensen met onderliggende aandoeningen in andere sectoren.

Is dit een pronostiek met inzet of gewoon een vraag?
Vooral een vraag die misschien doet relativeren, maar beiden mag. Hebben we het ergste al achter de rug of staat er nu nog iets vergelijkbaars te gebeuren? En vraag me gewoon af of 2e golven erger horen te zijn dan 1e golven, of juist niet.

Nee, het gebruiken van het aantal bevestigde besmettingen is nietszeggend. Immers: wanneer je de testcapaciteit verdubbeld, zal het aantal bevestigde besmettingen ook verdubbelen.

Deze methode is niet alleen niet valide, het is zelfs misleidend.

Wat wel statistisch gezien valide is, is wanneer men het aantal bevestigde besmettingen zou nemen ten opzichte van het aantal afgenomen tests.

Dus niet het absolute getal, maar de verhouding tussen.

Dit is basis statistiek en basis logica. De door de overheid gegeven cijfers zijn dus zeer misleidend. Tenzij ze retarded zijn, is dit dus met opzet. In beide gevallen zouden ze moeten aftreden.

Als ik een paper zou inleveren met dit soort statistiek dan gaat er meteen een streep doorheen en krijg ik niet eens feedback. En terecht.
Volgens mij is het vooral de media die zich alleen maar op het aantal besmettingen storten en politici die het wel noemen, maar in de besluitvorming wordt denk ik vooral gekeken naar ziekenhuisopnames en percentage positieve testen. Staan er tenminste bij op de nieuwe map van paniekfases.

Nee je kunt ook echt in 6maanden 3000 ic verpleegkundige opleiden.
Er waren op diverse plaatsen noodhospitaals geplaatst maar zonder de handjes aan het bed kom je niet ver.
De opleiding begint meteen met hands-on meehelpen aan de IC bedden dus de nieuwe lichting kan in elk geval iets doen. Zijn veelal verpleegkundigen met tenminste een jaar ervaring dus medicijn toedienen kunnen ze al, de beademing bedienen lukt vast wel in 6 maanden.

We zullen het bijna allemaal gaan krijgen. En duizenden bejaarden zullen vervolgens sterven. Shit happens.
En zolang er geen medicijnen of vaccinatie is is dit ook de bedoeling.
Alleen door de maatregelen hou je de aantallen laag en kun je de reguliere zorg open houden.
Het is echt niet zo moeilijk toch.

Die ‘reductie’ mag van mij juist in de ‘Westerse’ beschaving beginnen. Waar men zoveel eet dat er ziektes zoals obesitas zich hebben ontwikkeld.

Keerl, heb je het nu over jezelf ?
Of hoor je hier niet meer bij, na je gecut :D

Zo fucking kortzichtig deze man, ga anders lekker in een feesboek groep schreeuwen, blik schultenbräu in de rechterhand, zware vanelle in de andere.
Er zit natuurlijk wel een soort kosmische karma in. Naar dichtbevolkte westerse landen om werk en woningen in te nemen, om vervolgens disproportioneel slachtoffer van ziekte te worden waar die zich het best gedijd; dichtbevolkte kosmopolitische steden. Actie, gevolg.

En iets met eten verkopen zonder handen te wassen.

Laatst bewerkt:
En zolang er geen medicijnen of vaccinatie is is dit ook de bedoeling.
Alleen door de maatregelen hou je de aantallen laag en kun je de reguliere zorg open houden.
Het is echt niet zo moeilijk toch.
De draconische maatregelen staan totaal niet in verhouding met het doel waar ze voor zouden moeten dienen. Ze doen veel meer kwaad dan goed.

Zelfs de WHO heeft hun beleid aangepast en keurt lockdowns nu af. Je ziet ook steeds meer wetenschappers die in verzet komen tegen de zogenaamde wetenschap achter de maatregelen.

Maarja, houdt lekker je niet-medische mondkapje op en volg slaafs het wanbeleid van Marx Rutte. Dan over een paar maandjes jezelf lekker laten vaccineren met een medicijn dat het jarenlange proces van klinische trials compleet heeft overgeslagen. Je bent natuurlijk immers geen domme antivaxxer.

Terug
Naar boven