- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je veel mensen binnen haalt, dan groeit de bevolking. Wat klopt hier niet aan dan?Zo fucking kortzichtig deze man, ga anders lekker in een feesboek groep schreeuwen, blik schultenbräu in de rechterhand, zware vanelle in de andere.
Blijf jij maar lekker roepen en eigenwijs blijven schoppen tegen de regels dan komt het zeker goed.De draconische maatregelen staan totaal niet in verhouding met het doel waar ze voor zouden moeten dienen. Ze doen veel meer kwaad dan goed.
Zelfs de WHO heeft hun beleid aangepast en keurt lockdowns nu af. Je ziet ook steeds meer wetenschappers die in verzet komen tegen de zogenaamde wetenschap achter de maatregelen.
Maarja, houdt lekker je niet-medische mondkapje op en volg slaafs het wanbeleid van Marx Rutte. Dan over een paar maandjes jezelf lekker laten vaccineren met een medicijn dat het jarenlange proces van klinische trials compleet heeft overgeslagen. Je bent natuurlijk immers geen domme antivaxxer.
Ja maar maar maar je kan nog wel iemand besmetten en dan kan mijn oma ook overlijden hoor!! Dit killer virus is voor niemand veilig dus we kunnen onszelf beter opsluiten!!Sportscholen zijn nog open dus lekker boeiend allemaal
![]()
Van Dissel heeft wederom herhaalt dat ze vrijwel niks doen. Puur politieke keuze.Blijf jij maar lekker roepen en eigenwijs blijven schoppen tegen de regels dan komt het zeker goed.
Ja ik draag mijn mondkapje, niet zo lastig toch.
Nee hoor, gewoon tijdelijk niet naar opa en oma gaan......Ja maar maar maar je kan nog wel iemand besmetten en dan kan mijn oma ook overlijden hoor!! Dit killer virus is voor niemand veilig dus we kunnen onszelf beter opsluiten!!
Als je veel mensen binnen haalt, dan groeit de bevolking. Wat klopt hier niet aan dan?
Die reductie zou er allang zijn als ze eens stopte met de immigratie van kansloze asielzoekers die hier nooit wat bij zullen dragen.
Wat? Alsof mijn reactie inhoudelijk op je statement was... Dat heb je zelf toch ook wel door?Als je veel mensen binnen haalt, dan groeit de bevolking. Wat klopt hier niet aan dan?
Die reductie zou er allang zijn als ze eens stopte met de immigratie van kansloze asielzoekers die hier nooit wat bij zullen dragen.
RIVM en juiste informatieVan Dissel heeft wederom herhaalt dat ze vrijwel niks doen. Puur politieke keuze.
Weet je nog die rel om medische mondkapjes, omdat die wèl helpen?
Keerl, heb je het nu over jezelf ?
Of hoor je hier niet meer bij, na je gecut![]()
Jip en Janneke niveau. Als dit plaatje voor jouw duidelijkheid geeft waarom een niet-medisch mondmasker zou werken tegen een virus, dan wordt het voor mij ook wel duidelijk waarom je er zo over denkt.Blijf jij maar lekker roepen en eigenwijs blijven schoppen tegen de regels dan komt het zeker goed.
Ja ik draag mijn mondkapje, niet zo lastig toch.
![]()
De toekomst voorspellen aan hand van Chinese propaganda is wel wat anders dan wetenschappelijke kennis over welke personal protective equipment nodig is om virussen tegen te houden.RIVM en juiste informatie
Lees onderstaande tweets eens. Corona komt niet naar Europa, Corona is niet besmettelijk , we hebben voldoende ziekenhuiscapaciteit dus het valt wel mee.
Inloggen
www.ewmagazine.nl
ga dan lekker om jezelf te bewijzen boodschappenkarretjes likken, volgens jou is er toch 99% kans dat er niks gebeurt?Ja maar maar maar je kan nog wel iemand besmetten en dan kan mijn oma ook overlijden hoor!! Dit killer virus is voor niemand veilig dus we kunnen onszelf beter opsluiten!!
Je bedoelt die mondkapjes die ik in Peru gewoon overal op straat kon kopen?Van Dissel heeft wederom herhaalt dat ze vrijwel niks doen. Puur politieke keuze.
Weet je nog die rel om medische mondkapjes, die beschikbaar moesten blijven voor de zorg omdat die wèl helpen?

Zo zit ik altijd op dit forum.Zo fucking kortzichtig deze man, ga anders lekker in een feesboek groep schreeuwen, blik schultenbräu in de rechterhand, zware vanelle in de andere.
ZWEDEN!!Zijn er nog Europese landen die geen mondmaskertjes verplichten?
Nou... coronavirussen moeten ingeademd worden. Ze zijn infectieus in de longen, niet in de maag. Technisch gezien zou je dus geen corona moeten krijgen van het likken van boodschappenkarretjesga dan lekker om jezelf te bewijzen boodschappenkarretjes likken, volgens jou is er toch 99% kans dat er niks gebeurt?
.We worden platgebombarbeerd met paniekberichten. Het is psychologisch terrorisme.
Als een 89 jarige met een aangetast immuunsysteem pas na de 2e keer corona het loodje legt, dan is het toch wel redelijk duidelijk dat men zich geen zorgen hoeft te maken over corona.