Fitness Seller

Coronavirus

Nou... coronavirussen moeten ingeademd worden. Ze zijn infectieus in de longen, niet in de maag. Technisch gezien zou je dus geen corona moeten krijgen van het likken van boodschappenkarretjes ;).
Was toen zo'n gozer in amerika die aan de toiletbril likte, kreeg er wel corona van.

Blijf jij maar lekker roepen en eigenwijs blijven schoppen tegen de regels dan komt het zeker goed.
Ja ik draag mijn mondkapje, niet zo lastig toch.

mondkapjes.jpg

Hilarische cartoon, toegegeven.

Maar dit pisverhaaltje is geenszins een valide analogie met betrekking tot de complexiteit achter verspreiding van een virus als corona.

Laatst bewerkt:
Daar gaat onze vrijheid nog verder :(

Nog niet gedaan aan dan? Ik heb alvast houten banden op m'n fiets gezet. Hoe laat begint Sperrzeit ook alweer?
Ja sorry ik ben wat laks geweest laatste tijd. Ik zal em er zo wel opnaaien.
20:00 toch, althans, dan stopt de verkoop van primaire levensmiddelen.

Vergeet trouwens niet om altijd je ausweis bij je te hebben wanneer je op pad gaat.

• Haha
Waarderingen: BB_
Ja sorry ik ben wat laks geweest laatste tijd. Ik zal em er zo wel opnaaien.
20:00 toch, althans, dan stopt de verkoop van primaire levensmiddelen.

Vergeet trouwens niet om altijd je ausweis bij je te hebben wanneer je op pad gaat.
En zorg dat je niet een verdwaald grammetje hasjiesj bij je hebt, want dan word je gefusilleerd

Als ik dan ook op bijvoorbeeld nu.nl kijkt naar willekeurige reacties van mensen vallen mijn ogen bijna uit mijn kop.

Goede maatregelen, hopelijk is het genoeg om de besmettingen terug te dringen. Anders krijgen we nog strengere maatregelen, bijvoorbeeld een avondklok. Het is voor de horeca verschrikkelijk, maar we hebben geen keus meer. Allemaal de schouders eronder en hopen dat het voldoende is.

Zo iemand wil je toch door elkaar schudden of een klap in het gezicht geven? Man man man doe eens normaal

Ja als je één deel van m'n reactie eruit vist. Punt is, áls je het zo zou doen zoals hij beschrijft in zijn post, dán kun je beter het aantal bevestigde besmettingen van circa 2 à 3 weken terug pakken. Ik geef in de zin erna netjes de kanttekeningen erbij.
Was dan ook niet meer dan een reactie op iemand die met deze berekening in de hand 100k-600k slachtoffers claimde. Probeerde hem meerdere malen uit te leggen dat dat zo niet werkt en heb uiteindelijk maar even zijn berekening gepakt met iets meer realistische cijfers. Vermoed zelf dat de IFR drastisch lager zal uitvallen.
Zo fucking kortzichtig deze man, ga anders lekker in een feesboek groep schreeuwen, blik schultenbräu in de rechterhand, zware vanelle in de andere.
Je bent nog een pikkie en ik kan het je eigenlijk niet kwalijk nemen, maar ook jij gaat erachter komen dat op die manier de wereld voor jezelf versimpelen niemand helpt. De persoon tegenover je zal je dan net zo goed kunnen bestempelen als een wereldvreemd studentje dat lekker moet oprotten naar zijn safespace.

Het grote gevaar van deze periode is niet dat een ziekte gezinnen uit elkaar zal trekken, maar dat wij dat zelf doen om maar in onze bubbel te blijven.

Als ik dan ook op bijvoorbeeld nu.nl kijkt naar willekeurige reacties van mensen vallen mijn ogen bijna uit mijn kop.

Zo iemand wil je toch door elkaar schudden of een klap in het gezicht geven? Man man man doe eens normaal
Dit zijn allemaal mensen die zelf weinig merken van de maatregelen, die vinden het wel lekker zo'n saamhorigheidsgevoel dat we met zijn allen tegen een virus strijden.
Ondertussen schieten de faillissementen omhoog, maar dat maakt ze dan weer niets uit. Het is een beetje selectieve verontwaardiging.

Als de regering nu per direct de belastingen eens omhoog gingen schroeven zodat we alle ondernemers per direct konden steunen, dan waren we heel snel klaar met deze maatregelen.

al die flapdrollen die zich zo druk maken om Corona , blijf lekker thuis zou ik zeggen en hou gewoon je mond. Ik heb momenteel Corona en het is gewoon een griepje , tuurlijk er zijn altijd ergere gevallen. We zouden ons eens druk gaan maken om die paar erge gevalletjes met 17 miljoen man , als we dat elke griepgolf doen leven we voor de rest van ons leven in hechtenis.

Ik zit nu als zzp'er in de horeca weer een paar weken (of langer) zonder inkomen. Lekker lullen dat we dit gezamenlijk moeten doen, dat we de schouders eronder moeten zetten, lekker klappen voor de zorg, maar ondertussen duizenden hardwerkende ondernemers laten verekken.

De t*fus maar voor iedereen die dit beleid steunt.

Ik zit nu als zzp'er in de horeca weer een paar weken (of langer) zonder inkomen. Lekker lullen dat we dit gezamenlijk moeten doen, dat we de schouders eronder moeten zetten, maar ondertussen duizenden hardwerkende ondernemers laten verekken.

De t*fus maar voor iedereen die dit beleid steunt. Khoop dat ze allemaal corona krijgen.
Als je ze vraagt wat hun aan hun lokale café eigenaar hebben gedoneerd wordt het stil. Egoïsten.
Iemand corona toewensen is zoiets als iemand een schaafwondje toewensen dus ik vind je wel mild.

Ik zit nu als zzp'er in de horeca weer een paar weken (of langer) zonder inkomen. Lekker lullen dat we dit gezamenlijk moeten doen, dat we de schouders eronder moeten zetten, lekker klappen voor de zorg, maar ondertussen duizenden hardwerkende ondernemers laten verekken.

De t*fus maar voor iedereen die dit beleid steunt.
Kun je TOZO aanvragen? Niet veel maar scheelt misschien toch even huur en eten.

Terug
Naar boven