MuscleMeat

Coronavirus

Damn, ik moet er niet aan denken om 114 te worden. Lijkt mij echt ontzettend kut.

Die heeft gewoon WW1 nog meegemaakt van haar 8e tot haar 12e. WW2 van haar 33e tot haar 39e.
Ligt er aan. Boomers hebben het anders best goed met hun leeftijd. Hebben veel mooie dingen meegemaakt post WOII en zijn dood wanneer alles helemaal verkloot is.

LIVE | 9283 nieuwe besmettingen​

Damn, ik moet er niet aan denken om 114 te worden. Lijkt mij echt ontzettend kut.

Die heeft gewoon WW1 nog meegemaakt van haar 8e tot haar 12e. WW2 van haar 33e tot haar 39e.
Ze heeft WOII in Indië meegemaakt en daar ook haar man verloren (jappenkamp). Verder was het wel een hele nuchtere en opgewekte vrouw die tot het laatst helder van geest was. Bijzonder detail dat ze de oudste van een groot gezin was, maar de langstlevende was.

Ligt er aan. Boomers hebben het anders best goed met hun leeftijd. Hebben veel mooie dingen meegemaakt post WOII en zijn dood wanneer alles helemaal verkloot is.

Als ik mijn oma herinner was ze bij vroeg in de 70 al een oude vrouw in een bejaardenflat en kon ze nog net een hond houden om te verzorgen.

Mijn vader van 70 was net nog in mijn home gym aan het liften. Heeft nog een eigen bedrijf en werkt soms weken van 60 uur. Mensen worden steeds langer fit. Moet wel zeggen, ik kom tientallen zorginstellingen binnen per jaar en daar is toch wel 80% een hoopje ellende wat op de dood zit te wachten. Een keer houdt het op en heeft het verder rekken van leven gewoon weinig zin meer. Denk dat dit vanaf 80 wel zo'n beetje in gaat, zodra je de vrijheid kwijt bent.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.194
Sowieso zitten de meeste mensen het maar een beetje uit :o

Sowieso zitten de meeste mensen het maar een beetje uit :o

Ja maar stel je eens voor, heb je alles gedaan in je leven en alles meegemaakt.
Ben je 80, altijd moe en pijntje hier pijntje daar en je kan niks meer zelf bepalen, dat doen je verzorgers.
Ik denk dat als dat pilletje over zoveel jaar op de markt is er gretig gebruik van wordt gemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.199
Ja maar stel je eens voor, heb je alles gedaan in je leven en alles meegemaakt.
Ben je 80, altijd moe en pijntje hier pijntje daar en je kan niks meer zelf bepalen, dat doen je verzorgers.
Ik denk dat als dat pilletje over zoveel jaar op de markt is er gretig gebruik van wordt gemaakt.
Oud worden is fantastisch. Oud zijn is verschrikkelijk zeggen ze wel eens,

Ergste is nog dat je in een hok gestopt wordt en de hele dag maar beetje je zelf zit te vervelen en iedereen die je kent al over het lijden heen is.

Oud worden is fantastisch. Oud zijn is verschrikkelijk zeggen ze wel eens,

Ergste is nog dat je in een hok gestopt wordt en de hele dag maar beetje je zelf zit te vervelen en iedereen die je kent al over het lijden heen is.

Kan je voorstellen dat een type als Johan Derksen straks 85 is, niks meer zelf kan bedienen en dan jaarlijks het hoogtepuntje moet hebben als er een of andere clown een paar ballonnen komt opblazen.

Terug
Naar boven