- Waardering
- 15.917
Wa lul jij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wa lul jij
– Aantal nieuwe bevestigde coronabesmettingen op woensdag: 8.764, dat zijn er 589 meer dan dinsdag
102en ze draait af en toe zeker ook nog een sjekkie?
Mijn oudtante (2 mnd geleden overleden) werd 114, dus dan heeft ze nog ffNee hoor. Het is een keurige dame. Bizar dat een mens zo oud kan worden.

Nee hoor. Het is een keurige dame. Bizar dat een mens zo oud kan worden.
Zijn die sneltests niet vooral voor het zorg personeel? Om dat zo goed mogelijk draaiende te houden?
Damn, ik moet er niet aan denken om 114 te worden. Lijkt mij echt ontzettend kut.Mijn oudtante (2 mnd geleden overleden) werd 114, dus dan heeft ze nog ff![]()
Ligt er aan. Boomers hebben het anders best goed met hun leeftijd. Hebben veel mooie dingen meegemaakt post WOII en zijn dood wanneer alles helemaal verkloot is.Damn, ik moet er niet aan denken om 114 te worden. Lijkt mij echt ontzettend kut.
Die heeft gewoon WW1 nog meegemaakt van haar 8e tot haar 12e. WW2 van haar 33e tot haar 39e.
en gij geleuf tha!!
Ze heeft WOII in Indië meegemaakt en daar ook haar man verloren (jappenkamp). Verder was het wel een hele nuchtere en opgewekte vrouw die tot het laatst helder van geest was. Bijzonder detail dat ze de oudste van een groot gezin was, maar de langstlevende was.Damn, ik moet er niet aan denken om 114 te worden. Lijkt mij echt ontzettend kut.
Die heeft gewoon WW1 nog meegemaakt van haar 8e tot haar 12e. WW2 van haar 33e tot haar 39e.
Ligt er aan. Boomers hebben het anders best goed met hun leeftijd. Hebben veel mooie dingen meegemaakt post WOII en zijn dood wanneer alles helemaal verkloot is.
Sowieso zitten de meeste mensen het maar een beetje uit![]()
Oud worden is fantastisch. Oud zijn is verschrikkelijk zeggen ze wel eens,Ja maar stel je eens voor, heb je alles gedaan in je leven en alles meegemaakt.
Ben je 80, altijd moe en pijntje hier pijntje daar en je kan niks meer zelf bepalen, dat doen je verzorgers.
Ik denk dat als dat pilletje over zoveel jaar op de markt is er gretig gebruik van wordt gemaakt.
Oud worden is fantastisch. Oud zijn is verschrikkelijk zeggen ze wel eens,
Ergste is nog dat je in een hok gestopt wordt en de hele dag maar beetje je zelf zit te vervelen en iedereen die je kent al over het lijden heen is.