AndroidHealthClinic

Coronavirus

De meeste jeugd boeit het ook allemaal niet. Zie bijv. Vindicat. Maar dan straks wel allemaal janken tegen de regering over de niet getroffen maatregelen als ze hun opa's en/of oma's kunnen cremeren vanwege pneumonia door het coronavoris.

Achteraf heeft iedereen alle wijsheid in pacht, maar regeren is vooruitzien. Die visie ontbreekt echter (al een tijd) in dit land.

Ik vraag me eerder af hoe een hotel zomaar kan instorten.
Renovatie

The building's owner is in police custody, according to state news agency Xinhua.
The hotel was a seven-story steel structure, built in 2013 and converted to a hotel in 2018, according to Xinhua. The owner began renovating the first floor in January.
Workers called the owner around 7 p.m. local time on Saturday and told him a pillar had became distorted during construction, according to Xinhua. The building collapsed a few minutes later.
Local officials told Xinhua that an investigation will determine if the building collapsed due to structural issues or renovation work.
Quanzhou is about 600 miles from Wuhan, the epicenter of the coronavirus outbreak in China, where more than 3,000 people have died from the virus.

Hij krijgt dus binnenkort een kogel door z'n kop.

We hadden alles potdicht moeten gooien, dat had de economie wel gered!
take-away-thy-broncos-cap.jpg

Ja, dat maakt nu niet meer uit. We zagen het aankomen. Vertrouwde op de overheid. Hoopte dat heel Europa een beetje zou opletten. Maar Italië had ' pech ' en de rest van Europa durfde geen actie te ondernemen. En nu is het hier, om voorlopig huis te houden.
Daag economische groei.
Welterusten minister president.
Welterusten Steks :lick: Of heb jij gisteren wel de Strade Bianchi kunnen kijken?
Zeuren dat we het fout doen, maar geen zinnige concrete alternatieven aandragen. Je lijkt TB wel.

De meeste jeugd boeit het ook allemaal niet. Zie bijv. Vindicat. Maar dan straks wel allemaal janken tegen de regering over de niet getroffen maatregelen als ze hun opa's en/of oma's kunnen cremeren vanwege pneumonia door het coronavoris.

Achteraf heeft iedereen alle wijsheid in pacht, maar regeren is vooruitzien. Die visie ontbreekt echter (al een tijd) in dit land.
Weet jij hoe ver Vindicat van het dichtstbijzijnde probleemgebied zat? En welke afstand had jij wel acceptabel gevonden?

Zeuren dat we het fout doen, maar geen zinnige concrete alternatieven aandragen. Je lijkt TB wel.

Lees anders het topic even opnieuw en kom dan met je vertraagde vragen. Dan krijg jij opnieuw een een antwoord waar je 4 weken geleden wat aan had gehad.

Weet jij hoe ver Vindicat van het dichtstbijzijnde probleemgebied zat? En welke afstand had jij wel acceptabel gevonden?

Hoe ver maakt niet uit, maar niet terug in de maatschappij. Vang deze mensen op in een afgesloten gebied. En na 3 weken mogen ze weer meedoen.

Dat weet ik. Ik doelde meer op het feit dat het ze niet boeit. Heb je de interviews gezien? Vele gasten zeiden: "ach ja ik ben jong, alleen oudjes gaan er dood aan. Ik maak me er geen zorgen om."

Die mentaliteit is dus fucked up tijdens een pandemie. Ik wilde er niet mee zeggen dat ze hun reis hadden moeten cancellen.

Tenzij je of enkel in aandelen met negatieve betas investeert (wat niet bepaald slim zou zijn met de opwaartse trend van afgelopen maanden), of je hele aandelenportefeuille beschermt met puts (wat idioot veel zou kosten voor je reductie in sigma/risico), kun je niks doen tegen een exogene schok van deze omvang ben ik bang.

Instappen op lows daarentegen is wel relatief safe te noemen.
komt vast goed

Lees anders het topic even opnieuw en kom dan met je vertraagde vragen. Dan krijg jij opnieuw een een antwoord waar je 4 weken geleden wat aan had gehad.
Geef jij nu alvast maar advies voor over 4 weken. ;)

Ja, dat maakt nu niet meer uit. We zagen het aankomen. Vertrouwde op de overheid. Hoopte dat heel Europa een beetje zou opletten. Maar Italië had ' pech ' en de rest van Europa durfde geen actie te ondernemen. En nu is het hier, om voorlopig huis te houden.
Daag economische groei.
Welterusten minister president.
Welterusten Steks :lick: Of heb jij gisteren wel de Strade Bianchi kunnen kijken?
Klagen dat er geen actie wordt ondernomen en klagen dat een wielerwedstrijd wordt afgelast. Hoe rijm je dit met elkaar?

Terug
Naar boven