Fitness Seller

Coronavirus

Op het kruispunt van de Amerikaanse voorverkiezingen, corona en de media:

je hebt het gemaakt als organisatie als pas afgestudeerde journalisten en recht studenten liever in een fabriek gaan werken dan hun zuur betaalde studie te benutten . te gek voor woorden
De meeste journalisten zouden in een fabriek mogelijk meer verdienen, evenals mensen met een rechten diploma die in de sociale advocatuur werken (voor de laatste zie ZML van vorige week)

Hoe groot is de kans dat het nieuwe coronavirus naar Nederland komt?
Net zoals in andere landen kan er ook iemand vanuit China naar Nederland komen en hier ziek worden. De kans dat de ziekte zich vervolgens in Nederland kan verspreiden, is klein. Dat komt omdat het erop lijkt dat het virus niet heel besmettelijk is.

Deze uitspraak staat loodrecht op de meeste informatie die beschikbaar is. Ik ben benieuwd waar ze dit op baseren.

Dit was een bericht van het RIVM eind januari. prutsers of glasharde leugen ?

265 besmettingen en 3 doden in Nederland. Net boven de 3%

Andere Tip van Twitter: Om een inschatting te maken van het aantal gevallen moet je niet kijken naar het aantal besmettingen, want onderrapportage, maar naar het aantal mensen die eraan overlijden en op basis daarvan een schatting maken van hoeveel gevallen je eigenlijk hebt.

265 geregistreerde besmettingen, in werkelijkheid natuurlijk veel meer, maar die zijn niet eens naar de dokter geweest en voelen zich gewoon even wat minder fit. Mijn vriendin ligt nu met griep op bed, zou best Corona kunnen zijn maar over 2 dagen is ze weer beter...
Die 3% kan dus de prullenbak in.

Zeuren dat we het fout doen, maar geen zinnige concrete alternatieven aandragen. Je lijkt TB wel.

We kennen allemaal wel van die mensen die overal "verstand" van hebben.
Over elk onderwerp waar ze 0,1% de feiten van kennen en dan toch vertellen "ik zou het héél anders doen" waar van je al weet dat het verhaal dat gaat volgen niet de moeite waard is om naar te luisteren.
9 van de 10 keer beginnen ze de zin met "ze moeten gewoon..."

Over elk onderwerp waar ze 0,1% de feiten van kennen en dan toch vertellen "ik zou het héél anders doen" waar van je al weet dat het verhaal dat gaat volgen niet de moeite waard is om naar te luisteren.
Je vindt ze vooral op sociale media. Oh, wacht...

Op het kruispunt van de Amerikaanse voorverkiezingen, corona en de media:

De meeste journalisten zouden in een fabriek mogelijk meer verdienen, evenals mensen met een rechten diploma die in de sociale advocatuur werken (voor de laatste zie ZML van vorige week)

Die hebben rekenles gehad op dezelfde school als Jesse Klaver.

Het model voor een goede aanpak in voorbereiding en uitvoering lijkt Zuid-Korea te zijn op dit moment.

De meeste jeugd boeit het ook allemaal niet. Zie bijv. Vindicat. Maar dan straks wel allemaal janken tegen de regering over de niet getroffen maatregelen als ze hun opa's en/of oma's kunnen cremeren vanwege pneumonia door het coronavoris.

Achteraf heeft iedereen alle wijsheid in pacht, maar regeren is vooruitzien. Die visie ontbreekt echter (al een tijd) in dit land.

Ga je zelf nog wel naar je werk etc? Stel je bent in een omgeving met redelijk wat besmettingen, wat ga je doen?

Ik was deze week op een beurs in Antwerpen en het was hilarisch, niemand gaf elkaar een hand maar een elleboog.
Daarna graaide iedereen vervolgens wel met zijn handen door de hapjes en de drankjes die rijkelijk op de tafels lagen.
Fruit, broodjes, soep. Bestek lag gewoon in één bak waar iedereen dus met handen in heeft gezeten.

Heb wel lekker gegeten trouwens, was prima in orde verder. Maar dat deugdelijk geen hand geven fascineerde mij nogal. Kom dan gewoon niet :roflol:

Laatst bewerkt:
Ga je zelf nog wel naar je werk etc? Stel je bent in een omgeving met redelijk wat besmettingen, wat ga je doen?

Ik was deze week op een beurs in Antwerpen en het was hilarisch, niemand gaf elkaar een hand maar een elleboog.
Daarna graaide iedereen vervolgens wel met zijn handen door de hapjes en de drankjes die rijkelijk op de tafels lagen.
Fruit, boordjes, soep. Bestek lag gewoon in één bak waar iedereen dus met handen in heeft gezeten.

Heb wel lekker gegeten trouwens, was prima in orde verder. Maar dat deugdelijk geen hand geven fascineerde mij nogal. Kom dan gewoon niet :roflol:
Zo is men altijd al. Heel veel mensen zijn behoorlijk hypocriet met dingen die ze wel of niet doen. Je kunt ook gewoon fatsoenlijk een hand geven en gewoon je vinger niet in je neus stoppen.

Eerder Noord-Korea. Daar staat de teller nog op nul! Gewoon iedereen afschieten die het gore lef heeft om de grens te passeren...
Zouden ze in Griekenland aan de Turkse grens ook moeten doen.
LiveLeak-dot-com-flame_1583434440.gif

Terug
Naar boven