- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vreemd Godsbegrip.
Wat voor figuur ben ik, als ik vragen mag?Noem dat soort volk Willem Engel aanhangers. In de super stikt het ook van niet mondkap dragers. Zijn altijd beetje dezelfde figuren.

Ik had het niet verwacht.. maar toch nog een stuk of 30-35 kinderen.. vnl heel klein grut met ouders...
Ben er eentje van.Noem dat soort volk Willem Engel aanhangers. In de super stikt het ook van niet mondkap dragers. Zijn altijd beetje dezelfde figuren.
+1
Ga nou op BED!!!! Die wekker gaat zo weer. 😋
Avonddienst deze week

Dan werkse 💪
Waarom denk ik nu gelijk dat die kinderen Kaylee, Dylano, Giovanni of een willekeurige strippernaam hebben?Hier kwam één groep kindjes met een nog grotere groep ouders erbij langs. Iets van 8 ouders die lekker tegen elkaar aan stonden in een groepje te kletsen. Hoorde er een tegen een andere zeuren dat iemand aan de deur moeilijk deed over Corona en dat hij dat belachelijk vond.
Als "we" het vaccin vaker moeten herhalen, en de overheid er wat aan overhoudt, dan zou dat wel het een en ander verklarenDe Volkskrant stelt betere vragen dan het AD. En ook of er maar één keer gevaccineerd moet worden of elk jaar.
![]()
Kunnen we komende zomer weer naar een festival? Acht prangende vragen over hét vaccin
Een eerste coronavaccin is onderweg – en het beschermt, afgaand op een tussentijdse analyse van fabrikant Pfizer, negen op de tien mensen tegen covid. Maar kunnen we daar wel van op aan? En wie zegt dat het vaccin straks niet alsnog bijwerkingen geeft?www.volkskrant.nl
Moet dat nou ook voor winkels gaan gelden?Dan werkse 💪
![]()
Boete voor niet dragen mondkapje wordt 95 euro
Het niet dragen van een mondkapje in de publieke binnenruimte kan vanaf 1 december worden beboet met 95 euro. Een ’blote mond’ kan zodoende geen strafblad opleveren, omdat daar hogere boetes voor…www.telegraaf.nl
Een uitzondering voor het dringende advies voor mondkapjes geldt voor:
- mensen die vanwege hun (zichtbare of onzichtbare) beperking of chronische ziekte niet in staat zijn een mondkapje te dragen of op te zetten; en
- mensen die daarvan ernstig ontregeld raken.
Het is niet nodig hier schriftelijk bewijs van te hebben. Winkeliers en handhavers moeten redelijk omgaan met deze groep mensen. Hun beperkingen zijn soms onzichtbaar.
Ik heb een zichtbare beperking 🤡Moet dat nou ook voor winkels gaan gelden?
Denk wel dat ik een onzichtbare ernstig ontregelende beperking heb.
Schijnt dat deze wel lekker smaken![]()
Wtf..
![]()
Bijzondere vleermuis doet zijn mondkapje af om te paren
Mannetjes van deze soort hebben een harige huidplooi die ze - als een mondkapje - over het onderste deel van hun gezicht kunnen leggen. Maar soms gaat 'iewww.scientias.nl