Claire
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.229
- Lengte
- 1m62
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1
Dus daarom dat Trump geen mondkapje op wilDenk wel dat ik een onzichtbare ernstig ontregelende beperking heb.
Gilles de la tourette?
Ik ben ook zo'n 'figuur'. Mijn ouders hebben me gelukkig iets gegeven waar ik wat mee doe onder mijn schedel.Noem dat soort volk Willem Engel aanhangers. In de super stikt het ook van niet mondkap dragers. Zijn altijd beetje dezelfde figuren.

Ik ben oprecht benieuwd hoe mensen hier tegen aan kijken, ik hou me verder helemaal niet met dit gebeuren bezig, maar ik wil me er wel wat meer in verdiepen, ik weet namelijk niet wat te geloven, hoe ik hier tegen aan moet kijken (gewoon de hele crisis) en wat ik daar nu precies van vind, omdat ik gewoon niet genoeg info heb.Ik ben ie geval iets te wijs geworden om nog in toeval te geloven.
Dat is een stom plan, zo houd je de meest koppige weerbarstige mensen over, ik denk niet dat de elite daarop zit te wachten.

Jawel want door ons fantasische persoonsregister zullen de 'ongehoorzamen' makkelijk te vinden zijn.Dat is een stom plan, zo houd je de meest koppige weerbarstige mensen over, ik denk niet dat de elite daarop zit te wachten.
![]()
Wtf..
![]()
Bijzondere vleermuis doet zijn mondkapje af om te paren
Mannetjes van deze soort hebben een harige huidplooi die ze - als een mondkapje - over het onderste deel van hun gezicht kunnen leggen. Maar soms gaat 'iewww.scientias.nl
Deze discussie wordt overal al gevoerd, is en blijft gewoon een complottheorie en al die complotgekkies gaan helemaal wild op het coronavirus.Lekker kinderachtige reactie
Ik weet niets van het hele onderwerp en probeer door middel van een vraag en een discussie op te starten wat kennis en meningen van anderen te vergaren, omdat ik dit toegestuurd kreeg en ik niet weet wat ik er van moet denken.
Als je kinderen in de klas met een vraag komen waar jij het antwoord al op denkt te weten, lach je ze dan ook uit?
Ik leer de kinderen dat ze niet moeten geloven in de fabeltjeskrant. Dit soort complotten zijn echt lachwekkend.Lekker kinderachtige reactie
Ik weet niets van het hele onderwerp en probeer door middel van een vraag en een discussie op te starten wat kennis en meningen van anderen te vergaren, omdat ik dit toegestuurd kreeg en ik niet weet wat ik er van moet denken.
Als je kinderen in de klas met een vraag komen waar jij het antwoord al op denkt te weten, lach je ze dan ook uit?
Misschien is het overdreven dat bijna iedereen doodgaat, wellicht roeien ze een percentage uit door de overbevolking. Who knows?Het gevaarlijke aan dit soort dingen is dat 99% van wat hij zegt gewoon klopt/logisch is. Als je echter nadenkt over wat het resultaat precies is, wordt het wat minder logisch.
Eigenlijk heb ik maar één vraag na zo'n filmpje; wat hebben de globalisten eraan als alle andere mensen dood zijn?