Fitness Seller

Coronavirus

Ze hebben weinig humor die coronalijers

Screenshot_20201112-100412_Instagram.jpg

wat vinden we hiervan

Dat is een stom plan, zo houd je de meest koppige weerbarstige mensen over, ik denk niet dat de elite daarop zit te wachten.

Ik ben ie geval iets te wijs geworden om nog in toeval te geloven.
Ik ben oprecht benieuwd hoe mensen hier tegen aan kijken, ik hou me verder helemaal niet met dit gebeuren bezig, maar ik wil me er wel wat meer in verdiepen, ik weet namelijk niet wat te geloven, hoe ik hier tegen aan moet kijken (gewoon de hele crisis) en wat ik daar nu precies van vind, omdat ik gewoon niet genoeg info heb.

Vandaar dat ik benieuwd ben naar reacties van anderen.

Misschien moet jij eens leren even niets te delen als je niets nuttigs hebt te melden. Je hoeft niet altijd overal op te reageren, soms kun je ook gewoon lezen en verder gaan met je leven.

Dat is een stom plan, zo houd je de meest koppige weerbarstige mensen over, ik denk niet dat de elite daarop zit te wachten.

Ik weet niet zo goed of je dit oprecht bedoelt of er een grapje van maakt :roflol:

Ik meen het serieus dat ik me afvraag hoe anderen hier tegen aan kijken, ik hoopte ergens eigenlijk op een interessante discussie

Jawel want door ons fantasische persoonsregister zullen de 'ongehoorzamen' makkelijk te vinden zijn.

Daar begint het al.

Dit kun je toch niet serieus nemen:roflol:

Lekker kinderachtige reactie :roflol:

Ik weet niets van het hele onderwerp en probeer door middel van een vraag en een discussie op te starten wat kennis en meningen van anderen te vergaren, omdat ik dit toegestuurd kreeg en ik niet weet wat ik er van moet denken.

Als je kinderen in de klas met een vraag komen waar jij het antwoord al op denkt te weten, lach je ze dan ook uit?

Tijd van de maand @HillR ?

Ik weet niets van het hele onderwerp en probeer door middel van een vraag en een discussie op te starten wat kennis en meningen van anderen te vergaren, omdat ik dit toegestuurd kreeg en ik niet weet wat ik er van moet denken.

Als je kinderen in de klas met een vraag komen waar jij het antwoord al op denkt te weten, lach je ze dan ook uit?
Deze discussie wordt overal al gevoerd, is en blijft gewoon een complottheorie en al die complotgekkies gaan helemaal wild op het coronavirus.

Als het zo is dan is het zo , als bepaalde mensen op deze wereld willen dat het gebeurd dan gaat dat ook zeker gebeuren. Moet je jezelf niet eens in willen verdiepen, maakt je leven nogal somber.

Het gevaarlijke aan dit soort dingen is dat 99% van wat hij zegt gewoon klopt/logisch is. Als je echter nadenkt over wat het resultaat precies is, wordt het wat minder logisch.
Eigenlijk heb ik maar één vraag na zo'n filmpje; wat hebben de globalisten eraan als alle andere mensen dood zijn?

Ik leer de kinderen dat ze niet moeten geloven in de fabeltjeskrant. Dit soort complotten zijn echt lachwekkend.

Het gevaarlijke aan dit soort dingen is dat 99% van wat hij zegt gewoon klopt/logisch is. Als je echter nadenkt over wat het resultaat precies is, wordt het wat minder logisch.
Eigenlijk heb ik maar één vraag na zo'n filmpje; wat hebben de globalisten eraan als alle andere mensen dood zijn?
Misschien is het overdreven dat bijna iedereen doodgaat, wellicht roeien ze een percentage uit door de overbevolking. Who knows?

Terug
Naar boven