Neejoh, ik ben serieus geinteresseerd, vind het dan super kinderachtig als mensen dan zo dom doen

90%van het forum wordt al vervuld met domme reacties, als je niet zin hebt om een normaal antwoord te geven antwoord je toch gewoon niet...
Ik ben dan oprecht geinteresseerd naar de onderbouwing, waarom wel, waarom niet.
Ik heb er geen mening over, daarom vraag ik anderen of die er al wel een mening over hebben..
Ja, okay, maar wie moet je dan geloven? Wat is wel waarheid, en waar kan ik dan wel op af gaan? Dit is gewoon een kerel op een filmpje (dat begrijp ik ook wel), maar al die andere mensen die op tv en internet zijn voor mij net zo goed allemaal kerels op filmpjes die wat zeggen
Ik vind het wel interessant, ik begrijp het gewoon niet, ik mis de kennis, ik weet ook niet waar ik me er in moet of kan verdiepen want vwb alles geldt, welk artikel moet ik geloven, welke persoon spreekt de waarheid, wat klopt nu wel en wat klopt niet..
Nou dat had ik dus ook na het kijken van het filmpje, okay, klinkt plausibel allemaal... maar.. wat hebben ze er aan

what is the endgame?!
Ah, en hoe leer je ze dat dan? Door ze te zeggen dat ze dat toch niet serieus nemen en dat het lachwekkend is? En dat moeten ze dan geloven, omdat jij zegt dat het zo is?