MuscleMeat

Coronavirus

Dat is een stom plan, zo houd je de meest koppige weerbarstige mensen over, ik denk niet dat de elite daarop zit te wachten.
Blijven we samen over Steks :heart: :heart:

Ik weet niets van het hele onderwerp en probeer door middel van een vraag en een discussie op te starten wat kennis en meningen van anderen te vergaren, omdat ik dit toegestuurd kreeg en ik niet weet wat ik er van moet denken.
Denk dat veel van de controlerende stappen best genomen kunnen worden, of worden geprobeerd of dat ze zitten te peilen hoe ver ze kunnen gaan. Zijn allerlei partijen bezig om een vaccinpaspoort te verplichten voor het vliegen, bij festivals, noem het maar op. Regering die al zegt dat je met vaccin of covid gehad te hebben meer vrijheden of minder maatregelen kunt krijgen. Als ze nou eenmaal zulke stappen nemen gaan ze heel moeilijk weer terug. Maar een kill-switch biowapen gaat me wat ver in de fantasie.

Lekker kinderachtige reactie :roflol:

Ik weet niets van het hele onderwerp en probeer door middel van een vraag en een discussie op te starten wat kennis en meningen van anderen te vergaren, omdat ik dit toegestuurd kreeg en ik niet weet wat ik er van moet denken.

Als je kinderen in de klas met een vraag komen waar jij het antwoord al op denkt te weten, lach je ze dan ook uit?

Nouja, het is simpelweg te stupide om er serieus op in te gaan. Zonder enige bewijsvoering ook. Dus dit kan rechtstreeks de prullenbak in.

Regering die al zegt dat je met vaccin of covid gehad te hebben meer vrijheden of minder maatregelen kunt krijgen.
Klinkt dus alsof de meeste mensen maar gewoon ff allemaal met elkaar moeten tongen nu. Iedereen corona dus niemand minder maatregelen. Vrijheid vind ik boven druk op de zorg staan.

Ik leer de kinderen dat ze niet moeten geloven in de fabeltjeskrant. Dit soort complotten zijn echt lachwekkend.
Fijne docent ben je man. Jouw waarheid is waarheid. Misschien moet je proberen ze te leren hoe ze feiten van fabels kunnen onderscheiden en hoe ze aan informatie kunnen komen. Hoe mediahypes werken en welke bronnen vaak wel ongekleurd zijn.
Maar nee. Ze moeten gewoon luisteren naar hoe het zit. Volgens jou.
:emo:
Misschien is het overdreven dat bijna iedereen doodgaat, wellicht roeien ze een percentage uit door de overbevolking. Who knows?
Overbevolking is een veel minder groot probleem dan geschetst wordt door die fatalistische linkse gekkies. Wereldbevolking zal zelfs zonder ingrijpen of grote ziektes stagneren rond de 11 miljard en daarna afnemen.

Nouja, het is simpelweg te stupide om er serieus op in te gaan. Zonder enige bewijsvoering ook. Dus dit kan rechtstreeks de prullenbak in.
Te simpel als een millitair industrieel complex die een paar 'vliegtuigen' in Flats en het Pentagon ramt? Pedo-Island? Overheden die al minimaal 70 jaar liegen over UFO's? Allemaal te simpel zeker :D

Hier een goed voorbeeld hoe makkelijk mensen de vrijheden inleveren.
Ik vind het nogal far fetched te denken dat een paar hoge heren dit met elkaar bekokstoofd hebben om zo hun macht over de wereld te vergroten. Logischerwijs is dit gewoon ridicuul :roflol:
Virussen en bijbehorende pandemieën komen al voor sinds het begin van levend organisme en treft alle soorten.

:roflol:

Neejoh, ik ben serieus geinteresseerd, vind het dan super kinderachtig als mensen dan zo dom doen :roflol: 90%van het forum wordt al vervuld met domme reacties, als je niet zin hebt om een normaal antwoord te geven antwoord je toch gewoon niet...

Ik ben dan oprecht geinteresseerd naar de onderbouwing, waarom wel, waarom niet.

Ik heb er geen mening over, daarom vraag ik anderen of die er al wel een mening over hebben..

Deze discussie wordt overal al gevoerd, is en blijft gewoon een complottheorie en al die complotgekkies gaan helemaal wild op het coronavirus.

Ja, okay, maar wie moet je dan geloven? Wat is wel waarheid, en waar kan ik dan wel op af gaan? Dit is gewoon een kerel op een filmpje (dat begrijp ik ook wel), maar al die andere mensen die op tv en internet zijn voor mij net zo goed allemaal kerels op filmpjes die wat zeggen :roflol:

Als het zo is dan is het zo , als bepaalde mensen op deze wereld willen dat het gebeurd dan gaat dat ook zeker gebeuren. Moet je jezelf niet eens in willen verdiepen, maakt je leven nogal somber.

Ik vind het wel interessant, ik begrijp het gewoon niet, ik mis de kennis, ik weet ook niet waar ik me er in moet of kan verdiepen want vwb alles geldt, welk artikel moet ik geloven, welke persoon spreekt de waarheid, wat klopt nu wel en wat klopt niet..

Het gevaarlijke aan dit soort dingen is dat 99% van wat hij zegt gewoon klopt/logisch is. Als je echter nadenkt over wat het resultaat precies is, wordt het wat minder logisch.
Eigenlijk heb ik maar één vraag na zo'n filmpje; wat hebben de globalisten eraan als alle andere mensen dood zijn?

Nou dat had ik dus ook na het kijken van het filmpje, okay, klinkt plausibel allemaal... maar.. wat hebben ze er aan :roflol: what is the endgame?!

Ik leer de kinderen dat ze niet moeten geloven in de fabeltjeskrant. Dit soort complotten zijn echt lachwekkend.

Ah, en hoe leer je ze dat dan? Door ze te zeggen dat ze dat toch niet serieus nemen en dat het lachwekkend is? En dat moeten ze dan geloven, omdat jij zegt dat het zo is?

Fijne docent ben je man. Jouw waarheid is waarheid. Misschien moet je proberen ze te leren hoe ze feiten van fabels kunnen onderscheiden en hoe ze aan informatie kunnen komen. Hoe mediahypes werken en welke bronnen vaak wel ongekleurd zijn.
Maar nee. Ze moeten gewoon luisteren naar hoe het zit. Volgens jou.
:emo:
Dat doe ik dan toch. Iemand met het IQ van een goudvis kan nog zien dat dit pure onzin is. Dat mensen hierin geloven geeft maar weer aan hoe dom een groot deel van de bevolking is.

Overheden die al minimaal 70 jaar liegen over UFO's?
Eerst luisterde ik nog wel een soort van naar wat je te vertellen had, maar dit?? :roflol: :roflol: Als je op zoek bent naar leven op een andere planeet zoek je leven met intelligentie, ze hebben hier dus niets te zoeken mochten ze bestaan

Ik vind het nogal far fetched te denken dat een paar hoge heren dit met elkaar bekokstoofd hebben om zo hun macht over de wereld te vergroten. Logischerwijs is dit gewoon ridicuul :roflol:
Virussen en bijbehorende pandemieën komen al voor sinds het begin van levend organisme en treft alle soorten.
Kan, maar dat dit virus wordt gebruikt lijkt me inmiddels niet meer te ontkennen.

:roflol:

Neejoh, ik ben serieus geinteresseerd, vind het dan super kinderachtig als mensen dan zo dom doen :roflol: 90%van het forum wordt al vervuld met domme reacties, als je niet zin hebt om een normaal antwoord te geven antwoord je toch gewoon niet...

Ik ben dan oprecht geinteresseerd naar de onderbouwing, waarom wel, waarom niet.

Ik heb er geen mening over, daarom vraag ik anderen of die er al wel een mening over hebben..

Ja, okay, maar wie moet je dan geloven? Wat is wel waarheid, en waar kan ik dan wel op af gaan? Dit is gewoon een kerel op een filmpje (dat begrijp ik ook wel), maar al die andere mensen die op tv en internet zijn voor mij net zo goed allemaal kerels op filmpjes die wat zeggen :roflol:

Ik vind het wel interessant, ik begrijp het gewoon niet, ik mis de kennis, ik weet ook niet waar ik me er in moet of kan verdiepen want vwb alles geldt, welk artikel moet ik geloven, welke persoon spreekt de waarheid, wat klopt nu wel en wat klopt niet..

Nou dat had ik dus ook na het kijken van het filmpje, okay, klinkt plausibel allemaal... maar.. wat hebben ze er aan :roflol: what is the endgame?!

Ah, en hoe leer je ze dat dan? Door ze te zeggen dat ze dat toch niet serieus nemen en dat het lachwekkend is? En dat moeten ze dan geloven, omdat jij zegt dat het zo is?

Een goed bullshit filter is wel zo handig evenals wat intuitieve intelligentie. Ik kan je het boek 'patronen van bedrog aanraden' Weet niet of je kan lezen :D

Dit werkt eigenlijk hetzelfde als dat je met een groep mensen voor een groen grasveld staat. Iedereen ziet dat het groen is, behalve een iemand die zegt dat het grasveld paars is. Diegene blijft ook voet bij stuk houden dat het echt paars is. Dan ben je of blind of dom omdat je nooit hebt geleerd wat welke kleuren zijn.

Een goed bullshit filter is wel zo handig evenals wat intuitieve intelligentie. Ik kan je het boek 'patronen van bedrog aanraden' Weet niet of je kan lezen :D
Dat "intuitieve intelligentie" van jou lijkt anders ook aardig t spoor bijster als ik jouw posts zo zie :roflol:
Zou voornamelijk dingen aannemen van mensen die er jaren voor geleerd hebben, en het jaren bestudeerd hebben. Dat zijn de mensen met enige expertise in het betreffende gebied, niet een of andere aluminiumhoedjesdragende zolderkamergekkie.

Dit werkt eigenlijk hetzelfde als dat je met een groep mensen voor een groen grasveld staat. Iedereen ziet dat het groen is, behalve een iemand die zegt dat het grasveld paars is. Diegene blijft ook voet bij stuk houden dat het echt paars is. Dan ben je of blind of dom omdat je nooit hebt geleerd wat welke kleuren zijn.
Gras is ook meer paars dan groen. Het lijkt groen omdat het dat juist afstoot. Maar ik mag hopelijk wel aannemen dat jij als leraar wel weet hoe licht werkt.

het ligt er dus aan of je zegt wat je ziet of je er onderzoek naar doet.

Dat "intuitieve intelligentie" van jou lijkt anders ook aardig t spoor bijster als ik jouw posts zo zie :roflol:
Zou voornamelijk dingen aannemen van mensen die er jaren voor geleerd hebben, en het jaren bestudeerd hebben. Dat zijn de mensen met enige expertise in het betreffende gebied, niet een of andere aluminiumhoedjesdragende zolderkamergekkie.
Een alu hoedje houd ie geval nog straling tegen, een mondkapje doet helemaal niets.

Kan, maar dat dit virus wordt gebruikt lijkt me inmiddels niet meer te ontkennen.

Als de Nederlandse overheid/regering/Rutte (ik weet niet wie jij hiervoor verantwoordelijk houdt) het virus had willen gebruiken/misbruiken voor machtstoename, hadden ze al lang en breed de noodtoestand uitgeroepen. Maar in werkelijkheid hebben ze de grootste moeite om een relatief eenvoudige 'spoedwet' in te voeren. En dat heeft dan ook nog ca. 2/3 jaar geduurd. Nou wat een coup.

Net als met godsdiensten en shit moet iedereen lekker geloven wat hij wil geloven. De “echte” waarheid zal misschien wel een keer boven tafel komen. Maar misschien ook niet. Het is iig vrij nutteloos om elkaar ergens van proberen te overtuigen.

Ik hoef iig geen vaccin. Ik houd het lekker bij de prikjes die ik mezelf toedien op mijn zolderkamertje.

"Bill, ik heb wat snode plannen. Ik wil 90% van de planeet uitmoorden, doe je gezellig mee met die vaccins van je? Hebben we nog een leuk projectje voor die laatste 15 jaar van ons leven. Niet doorvertellen hoor!"

Dat doe ik dan toch. Iemand met het IQ van een goudvis kan nog zien dat dit pure onzin is. Dat mensen hierin geloven geeft maar weer aan hoe dom een groot deel van de bevolking is.
Nee dat doe je niet. Je maakt een lijstje met dingen die waar zijn en dingen die niet waar zijn. Geef ze de gereedschappen om dat zelf te ontdekken.
Als dit de mentaliteit van een gemiddelde basisschoolleraar is, snap ik dat kinderen met de dag dommer en naïever worden.

Terug
Naar boven