Fitness Seller

Coronavirus

zoals @De Gezonde Roker zegt ,er zijn schijnbaar lange wachttijden voordat een nieuw medicijn aan de beurt is
voor onderzoek ,vanwege de urgentie hebben ze alle covid medicijnen voorrang gegeven boven minder urgente gevallen ,tijdsduur zou daarom niets korter zijn dan normaal gebruikelijk is maar het blijft natuurlijk wel ideaal voer voor wappies

p.s ben in een ver verleden ook proefkonijn geweest voor nieuwe medicijnen ,was lekker makkelijk geld verdienen
(en dat ik nu licht geef in het donker mag de pret niet drukken)

Laatst bewerkt:
Zit Elke de Klek daar ook bij?
Artsen kunnen niet incompetent zijn /s.

Volgens mij vergeet men wel eens dat de ene arts de ander niet is. Zo ken ik ook wel een huisarts die 1 fucking jaar lang naar de vriend van mijn vader heeft gezegd dat het gewoon hoofdpijn is en hij paracetamol moet nemen. Als ik al een week aan een stuk door hoofdpijn heb, zou ik meer onderzoek eisen. Helaas hij niet. Pas toen hij ongecontroleerd in zijn broek plaste en niet wist waarom iedereen dat raar vond, werd er verder gekeken. Wat vlekkeloos had kunnen verlopen, is geëindigd met een half verlamde en mentaal gehandicapt persoon door een hersentumor. Meer dan hoi en hoe gaat het komt niet meer uit hem, kan niet eens naar het toilet meer.

Mensen die zich houden aan de maatregelen omtrend het aantal gasten, maar vervolgens met tientallen bij de kassa in de rij staan voor de kerstdiner inkopen.

1588618431830.jpg

@Gast 166060 je punt is terecht, ik ben inderdaad van mening veranderd, dat klopt helemaal. Mede doordat het kabinet van beleid is veranderd en we nu in een lockdown zitten en toen nog niet.

8 december had de persconferentie nog de insteek van adviserende rol en eigen verantwoordelijkheid, waar ik prima mee kon leven. Nog geen week later (14 december) werd ineens een zeer strenge lockdown afgekondigd. Dit had ik niet aan zien komen. Nu zie ik geen andere mogelijkheid meer. Inmiddels kerst e.d. allemaal afgezegd. Ik moet toegeven dat ik zelf het meest baal van de sportscholen en alleen daar al heb ik het voor over contacten te vermijden zodat deze 19 jan weer open kunnen. Na dat bericht van de sluiting was mijn motivatie en zin in de feestdagen ook weg. Nu weet ik ook dat als de cijfers niet dalen de lockdown mogelijk langer duurt, dus Rutte heeft ons in z'n greep (mij in ieder geval, dus z'n tactiek werkt). Met de lockdown negeren heb je denk ik alleen jezelf maar mee. En natuurlijk het goede nieuws dat er snel gevaccineerd kan worden, dan stel ik het liever even uit.

Artsen kunnen niet incompetent zijn /s.

Volgens mij vergeet men wel eens dat de ene arts de ander niet is. Zo ken ik ook wel een huisarts die 1 fucking jaar lang naar de vriend van mijn vader heeft gezegd dat het gewoon hoofdpijn is en hij paracetamol moet nemen. Als ik al een week aan een stuk door hoofdpijn heb, zou ik meer onderzoek eisen. Helaas hij niet. Pas toen hij ongecontroleerd in zijn broek plaste en niet wist waarom iedereen dat raar vond, werd er verder gekeken. Wat vlekkeloos had kunnen verlopen, is geëindigd met een half verlamde en mentaal gehandicapt persoon door een hersentumor. Meer dan hoi en hoe gaat het komt niet meer uit hem, kan niet eens naar het toilet meer.
Volgens mij is het in de VS nog erger, correct me if I'm wrong.

Haha 19 jnauari wordt sowieso later, komt een megapiek na kerst en oud en nieuw omdat iedereen (terecht) skitta heeft aan deze schijtregels.
Exact, daar ben ik ook bang voor.

Ik zeg avondklok met de feestdagen en razzia's. Een avondklok met O&N vond ik nog niet eens zo'n gek idee (zal mij hier wel duimpjes omlaag opleveren), want ik ben bang dat het nu echt een teringbende gaat worden en als je simpelweg niet op straat mag zijn kan men iets beter handhaven. Als ik slim was geweest was ik een weekje terug gewoon (het was toen aardig druk op Schiphol) in het vliegtuig naar de Caraïben afgereisd om daar de lockdown te doorstaan. :P;)

Horeca dicht al maanden, mondkapjesplicht resulteert in meer besmettingen, wordt wakker geïndoctrineerde schaapjes ( door jullie zitten wij in lockdown)
Word wakker mensen we staan aan het begin van de Great Reset, zo gauw alle bedrijven kapot zijn.

https://www.weforum.org/great-reset/

Verkeerde paddenstoel gegeten?

Lekker tijdens de kerstdiners binnenvallen bij gezinnen met kinderen. De harde lat erover. Allemaal oppakken en gegen die mauer.

Ordnung muss sein god***domme!!
3b14ot.jpg
Onze oosterburen hebben ons ook al uit de brand geholpen met IC-capaciteit. Ze zijn vast ook bereid wat ordehandhavers te sturen, hebben we goeie ervaring mee. Straatverbod met O&N, lijkt me heerlijk rustig. Op de bank Youp kijken en op tijd naar bed. :P

Onze oosterburen hebben ons ook al uit de brand geholpen met IC-capaciteit. Ze zijn vast ook bereid wat ordehandhavers te sturen, hebben we goeie ervaring mee. Straatverbod met O&N, lijkt me heerlijk rustig. Op de bank Youp kijken en op tijd naar bed. :P
Inderdaad, spreken we over een paar jaar alsnog allemaal Duits.

Terug
Naar boven