- Waardering
- 12.367
Ja maar geen aaneensluitende dagen bedoel ik.Elke dag mogen er 2 volwassen langskomen en met Kerst 3.
edit: oh nee ging toen om meerdere apparte bezoeken per dag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar geen aaneensluitende dagen bedoel ik.Elke dag mogen er 2 volwassen langskomen en met Kerst 3.
Ja, ik vraag me dan wel af wat er nog mag als je bezoek na middernacht vertrekt.Ja maar geen aaneensluitende dagen bedoel ik.
edit: oh nee ging toen om meerdere apparte bezoeken per dag.

Ik heb morgen een kerstdiner met 12 man. Lekker gourmetten en corona verspreiden.
Artsen kunnen niet incompetent zijn /s.Zit Elke de Klek daar ook bij?
![]()
Fijn! Viruswappie-huisarts aangepakt door inspectie na kneiteridiote tekst: 'We worden eigendom van Microsoft!'
Activistische huisarts Elke de Klerk roept de meest rare dingen. Wat heet? Alle stokpaardjes van de coronahoaxbrigade staat zij te verkondigen. Ze is er bijvoorbeeld oprecht van overtuigd dat wanneer...www.dagelijksestandaard.nl
Valt echt totaal niet te vergelijken?Mensen die zich houden aan de maatregelen omtrend het aantal gasten, maar vervolgens met tientallen bij de kassa in de rij staan voor de kerstdiner inkopen.
![]()
Gourmetten is zo 2019 .... Corona verspreiden schijnt dan wel weer in te zijn.Ik heb morgen een kerstdiner met 12 man. Lekker gourmetten en corona verspreiden.
Wat bedoel je precies?
Volgens mij is het in de VS nog erger, correct me if I'm wrong.Artsen kunnen niet incompetent zijn /s.
Volgens mij vergeet men wel eens dat de ene arts de ander niet is. Zo ken ik ook wel een huisarts die 1 fucking jaar lang naar de vriend van mijn vader heeft gezegd dat het gewoon hoofdpijn is en hij paracetamol moet nemen. Als ik al een week aan een stuk door hoofdpijn heb, zou ik meer onderzoek eisen. Helaas hij niet. Pas toen hij ongecontroleerd in zijn broek plaste en niet wist waarom iedereen dat raar vond, werd er verder gekeken. Wat vlekkeloos had kunnen verlopen, is geëindigd met een half verlamde en mentaal gehandicapt persoon door een hersentumor. Meer dan hoi en hoe gaat het komt niet meer uit hem, kan niet eens naar het toilet meer.
Exact, daar ben ik ook bang voor.Haha 19 jnauari wordt sowieso later, komt een megapiek na kerst en oud en nieuw omdat iedereen (terecht) skitta heeft aan deze schijtregels.

Vraag je dat nou aan mij?
Verkeerde paddenstoel gegeten?
Onze oosterburen hebben ons ook al uit de brand geholpen met IC-capaciteit. Ze zijn vast ook bereid wat ordehandhavers te sturen, hebben we goeie ervaring mee. Straatverbod met O&N, lijkt me heerlijk rustig. Op de bank Youp kijken en op tijd naar bed.Verkeerde paddenstoel gegeten?
Lekker tijdens de kerstdiners binnenvallen bij gezinnen met kinderen. De harde lat erover. Allemaal oppakken en gegen die mauer.
Ordnung muss sein god***domme!!
![]()

Inderdaad, spreken we over een paar jaar alsnog allemaal Duits.Onze oosterburen hebben ons ook al uit de brand geholpen met IC-capaciteit. Ze zijn vast ook bereid wat ordehandhavers te sturen, hebben we goeie ervaring mee. Straatverbod met O&N, lijkt me heerlijk rustig. Op de bank Youp kijken en op tijd naar bed.![]()
www.113.nl
Als je denkt dat dit goed werkt tegen rellen ben je niet helemaal goed bij je paasei... Is juist vragen om problemen.Een avondklok met O&N vond ik nog niet eens zo'n gek idee