XXL Nutrition

Coronavirus

Sommige winkels is het ook gewoon een soort drukkende orgie binnen op de piekmomenten.

Lijkt mij een goed idee om ook de supermarkten te sluiten en gewoon drie maanden niet te eten en drinken

Dat is pas gezond

1608738526709.png

Een "wonder" is een conclusie na een kansberekening.

Zoals iemand die elke dag bare tippelhoertjes neukt en nooit HIV oploopt. Dan heb je een klein wonder nodig.
Valt best mee.

A meta-analysis of studies of heterosexual HIV transmission found that, in high-income countries prior to the introduction of combination therapy, the risk per sexual act was 0.04% if the female partner was HIV positive and the male partner was HIV negative.

En als ze medicatie neemt zelfs praktisch onmogelijk.

The more you know.

Valt best mee.

A meta-analysis of studies of heterosexual HIV transmission found that, in high-income countries prior to the introduction of combination therapy, the risk per sexual act was 0.04% if the female partner was HIV positive and the male partner was HIV negative.

En als ze medicatie neemt zelfs praktisch onmogelijk.

The more you know.

Anaal is de kans zo'n 10% op besmetting ;)
Op de tippelzone kon je om een of andere reden alleen voor anaal kiezen. Ze hadden ook allemaal een bijzonder zware stem...

Anaal is de kans zo'n 10% op besmetting ;)
Op de tippelzone kon je om een of andere reden alleen voor anaal kiezen. Ze hadden ook allemaal een bijzonder zware stem...
Ik ga nu naar huis, een Campari met ijs drinken. Dat mag nog wel in Nederland.

Pfizer directeur NL bij Op1.

Politiek jaaroverzicht met Floor Bremer en Marieke v/d Zilver was wel okay, je hebt er liever een Wouter de Winter bij oid.

Wij van WC-eend zullen de meesten zeggen.
Ik luister toch wel graag naar mensen die zich jaren en jaren bezighouden met bepaalde vakgebieden. Dat is doorgaans toch wat anders dan iemand die zich sinds April heeft ingelezen en denkt dat hij of zij een gelijkwaardige gesprekspartner kan zijn. Moet de media ook eens mee stoppen.

Terug
Naar boven