MuscleMeat

Coronavirus

f3b678b83cb23d72ea22f5939c7fc9a1.jpg

Als je dat zo bekijkt is het trouwens ook niet gek dat verkoudheidjes je hersens kunnen infecteren.

In ander nieuws:

Ik had geen enkele twijfels over de wetenschap en werking van het vaccin maar hoe harder ze het proberen verkopen hoe minder bereid ik word om het te nemen hoor.

Deze informatie op de WHO site staat verder los van vaccinatie als te methode, dus daar hoef je ook niet aan te twijfelen.
Als het inderdaad klopt wat we hier zien gebeuren, dan is dat een héle slechte zaak.

Want dat willen we toch allemaal zo graag? Groeps-immuniteit verkrijgen..
En zie, dat kan alleen nog maar door vaccinatie worden bereikt!
De WHO -zeker niet de eerste de beste- zegt het dus is het zo.

Hiermee wordt dus volledig voorbij gegaan aan het feit, dat bereiken van een bepaalde mate van groeps-immuniteit een normaal onderdeel is van natuurlijke, evolutionaire processen die al miljoenen jaren gaande zijn.

De enige conclusie die ik daarom kan trekken, is dat soort selectieve wijzigingen/weglatingen in de informatievoorziening puur bedoeld zijn om vaccinatie op grote schaal plausibeler te maken.
Zo proberen ze onze hersentjes te masseren en het gedrag een bepaalde kant op te dirigeren.

Als je dit beseft, is het vanuit de menselijke psyche bekeken helemaal niet raar dat veel mensen kritisch en argwanend worden.
In plaats van deze mensen dan als gekkies, wappies (en weet ik veel wat nog meer uit te maken), moeten overheden en instanties als WHO hiervoor eens meer hand in eigen boezem gaan steken.
Er wordt op deze manier namelijk wél veel "weerstand" opgebouwd, maar helaas niet tegen het corona-virus.

Laatst bewerkt:
Deze informatie op de WHO site, staat verder los van vaccinatie als te methode, dus daar hoef je ook niet aan te twijfelen.
Als het inderdaad klopt wat we hier zien gebeuren, dan is dat een héle slechte zaak.

Want dat willen we toch allemaal zo graag? Groeps-immuniteit verkrijgen..
En zie, dat kan alleen nog maar door vaccinatie worden bereikt!
De WHO -zeker niet de eerste de beste- zegt het dus is het zo.

Hiermee wordt dus volledig voorbij gegaan aan het feit, dat bereiken van een bepaalde mate van groeps-immuniteit een normaal onderdeel is van natuurlijke, evolutionaire processen die al miljoenen jaren gaande zijn.

De enige conclusie die ik daarom kan trekken, is dat soort selectieve wijzigingen in de informatievoorziening puur bedoeld zijn om vaccinatie op grote schaal plausibeler te maken.
Zo proberen ze onze hersentjes te masseren en het gedrag een bepaalde kant op te dirigeren.

Als je dit beseft, is het vanuit de menselijke psyche bekeken helemaal niet raar dat veel mensen kritisch en argwanend worden.
In plaats van deze mensen dan als gekkies, wappies (en weet ik veel wat nog meer uit te maken), moeten overheden en instanties als WHO hiervoor eens meer hand in eigen boezem gaan steken.
Er wordt op deze manier namelijk wél veel "weerstand" opgebouwd, maar helaas niet tegen het corona-virus.
99% van de critici volgen jouw gedachtegang niet.

99% van de critici volgen jouw gedachtegang niet.

En ik volg die overgebleven 1% die Steks heet nu even niet?

Bedoel je dat deze critici mij niet zouden kunnen volgen qua redenatie, of dat ze op basis van andere redenaties en argumenten tot hun kritische houding komen?

Laatst bewerkt:
En ik volg die overgebleven 1% die Steks heet nu even niet?

Bedoel je dat deze critici mij niet zouden kunnen volgen qua redenatie, of dat ze op basis van andere redenaties en argumenten tot hun kritische houding komen?
Beiden, het overgrote deel van de kritiek is gewoon klinklare onzin en de mensen die dat uiten kunnen jou en niet volgen en hebben compleet andere argumenten.

Ik ben het niet geheel eens met jouw argumenten, maar ik kan je wel begrijpen.

Zijn we heden ten dage nog bereid om de offers te brengen die gepaard gaan met het bereiken van groeps-immuniteit volgens natuurlijke processen?

Steks is nu wel corona deskundige

Aardig interview met Jaap van Dissel. Niet veel nieuws ,maar toch wel kritische vragen voor de MSM.

Zijn we heden ten dage nog bereid om de offers te brengen die gepaard gaan met het bereiken van groeps-immuniteit volgens natuurlijke processen?
Snap niet hoe mensen de huidige manier van leven nog kunnen vergelijken met eeuwen geleden.

Snap niet hoe mensen de huidige manier van leven nog kunnen vergelijken met eeuwen geleden.
Inderdaad. Het bereiken van groepsimmuniteit tijdens de pestgolven verliep ook niet echt lekker.

De aanpak van Zweden was hier toch wel aardig op gericht trouwens?

Hier in Nederland denken tegenwoordig 17 miljoen mensen viroloog, econoom en gedragswetenschapper in één te zijn en allemaal te weten wat de beste aanpak is.:p
Ik heb nooit gezegd dat ik weet wat de beste aanpak is, maar ik beschouw mezelf wel als kritisch en toch kan ik me op het financiële plaatje na best vinden ik de aanpak van onze overheid.

Terug
Naar boven